Nadałeś im od p........w to Cię będą przetrzymywać, jak tylko będzie się dało, bo przecież naruszyłeś ich dobre imię.
Postawa panów z serwisu Panasonica, szczególnie w czasie kryzysu, na pewno przyniesie im dodatkowe przychody ze sprzedaży
Że też Cię wtedy namówiłem na Panasonica..., ale obiecuję poprawę - już nikogo nie namówię na produkty tego lidera branży...
I będę się modlił, żeby mój lx70 się nie zepsuł...
Dla równowagi psychicznej - serwis Onkyo sprawił się z moim amplitunerem w 4 dni wliczając czas przesyłek - szybko, kompetentnie, zadzwonili po naprawie, pełny profesjonalizm. Szkoda, że Onkyo nie produkuje TV...
Oczywiście generalizuję, bo każdy przypadek należy rozpatrywać indywidualnie, ale postawa serwisu Panasonica potwierdza, że to ich standardowe podejście do klienta - kup i nie zawracaj gitary, jak masz problem, to łaskawie poczekaj, aż się zastanowimy, co zrobić. I w żadnym wypadku nas nie poganiaj.