Panasonic olewa klientów

fisper

New member
Kupiłem tv Panasonica TH 46py80p w grudniu 2008 a padł w kwietniu 2009 i wtedy zgłosiłem do Panasonic Polska awarię jestem z Bielska-Białej ale serwis przyjechał z Krakowa zabrali tv 9 kwietnia. Dzisiaj jest 4 czerwca a ja dalej jestem bez plazmy. Panasonic nie może ustalić czy wysłać mi nowy tv ma to być TX 46s10 czy zwrócić mi gotówkę. Sprawa trafi chyba do Rzecznika Praw Konsumenckich. Poprostu MASAKRA:(
 

matias2004

New member
To masz cierpliwosc , no i pecha , mnie wymieniali panel , zajelo to 3 godz , wolalem sam zawiezc 60 km niz czekac 2-3 tyg na kuriera/transport firmowy.Pewnie zniszczyli w transporcie i szukaja winnego (oczywiscie nikt sie nie przyzna).
 

Seba_Fan

New member
Bez reklam
ja tu czegos nie rozumie, nie wiedza czy kase czy nowe TV, kurcze zadzwon do kogos opowiedz i powiedz zeby zadzwonili do Ciebie z odpowiedzia, jak juz tak bylo to kpina
 

fisper

New member
Seba_Fan napisał:
ja tu czegos nie rozumie, nie wiedza czy kase czy nowe TV, kurcze zadzwon do kogos opowiedz i powiedz zeby zadzwonili do Ciebie z odpowiedzia, jak juz tak bylo to kpina

Pierwszą wersją Panasonica była korekta fv do sklepu gdzie kupiłem ( sklep internetowy z bielska który kupił tv w hurtowni z wa-wy). Tam kupuje coś w tej cenie albo dopłacam do lepszego modelu i tak zrobiłem zaliczka na model 50s10e . Jednak sklep zmienił właściciela i to dla Panasonica był już problem bo nie da się zrobić korekty. Stwierdzili, że jednak oni mi wyślą ty 46s10e. No to ucieszony że bez dopłaty będe miał nowszy model wycofałem zaliczkę ze sklepu. Dzwonie do Panasonica kiedy będzie wysyłka tv na to gości że cytuje 200 szt weszło na magazyn i jak tylko wszystko ustalą to zaraz wyślą. Po 2 dniach kolejny tel do nich i co okazało się, że 46s10e nie ma, muszą znaleźć u któregoś z dystrybutorów.( następny dzień w d...ie) W końcu znaleźli gdzieś w polsce i wysyłają do mnie, to był 1.06.2009 Wysyłka miała być dzisiaj tj. 04.06.2009 dzwonie do Panasa i co jednak tv nie wyślą tylko zwrot gotówki!!!:confused: Najlepsze to że nie wiadomo kiedy ten zwrot bo jeszcze nie ustalili :confused: Chciałem rozmawiać już z kimś wyżej w Panasoniku ale oczywiście zastać taką osobę pod tel to prawie niemożliwe. ZAŁAMKA
 
Ostatnia edycja:

fisper

New member
Panasonic I Jego Dział Obsługi To Dno

Jest 05.06.2009 Kolejne dwa telefony do Panasonic Polska i dalej bez odpowiedzi kierownik niedostępny albo nie chce rozmawiać jak mówią jest w trakcie ustalania mojej sprawy....:(
 

AlexFM

New member
Miałem to samo! I proponuje zrób to co ja. Wyślij pismo do prezesa zarządu i już. Daj mu 7 dni na zwrot kasy albo do sądu z nimi pójdziesz. Miałem już taką samą sytuacje z Saturnem Polska i uwierz mi działa odrazu :)

Jak chcesz mogę Ci podać na pw adres mailowy asystentki prezesa zarządu :D

AlexFM
 

fisper

New member
AlexFM napisał:
Miałem to samo! I proponuje zrób to co ja. Wyślij pismo do prezesa zarządu i już. Daj mu 7 dni na zwrot kasy albo do sądu z nimi pójdziesz. Miałem już taką samą sytuacje z Saturnem Polska i uwierz mi działa odrazu :)

Jak chcesz mogę Ci podać na pw adres mailowy asystentki prezesa zarządu :D

AlexFM[/QUO


Jak możesz to mój nr gg 5546954 albo mail rduraj@astar-abr.com.pl Z góry dzięki. Miał do mnie zadzwonić dzisiaj kierownik do 14 ale oczywiście telefon milczy.
 

AlexFM

New member
Czy miales moze przyjemnosc rozmawiac z Panem Woźnicą lub Kołodziejem z działu obsługi klienta/reklamacji ??

AlexFM
Ps. Mam nadzieje ze obaj Panowie sie na mnie nie obraza za uzycie ich nazwisk ?? :)
 

fisper

New member
Panasonic.....

TAk miałem tą niewątpliwą przyjemność rozmawiać z tymi .......i:twisted: z kierownikiem M. Woźnicą rozmawiałem dzisiaj około 12 i powiedział że potrzebuje góra 2 h na załatwienie sprawy i do mnie zadzwoni. Oczywiście mnie olał i nie zadzwonił, wykonałem kolejny już nty telefon do tych ..... z panasonika koło 16 kierownik oczywiście na jakimś ważnym spotkaniu pan Kondziela powiedz.iał że sprowadzą do siebie na poniedziałek telewizor dla mnie. Tym razem kazałem mu to już na piśmie wysłać do mnie. Dostałem meila z info że wymienią telewizor do 12 czerwca.
 

fisper

New member
reklamacji ciąg dalszy

Jest 16.06.2009 oczywiście telewizora dalej nie ma. Mieli wysłać go wczoraj ale oczywiście mieli ogromne zamieszanie i sami nie wiedzą czy telewizor wyszedł. Acha i chciałem przeprosić za używanie nieodpowiednich epitetów wobec miłych panów z działu obslugi reklamacji. Przecież są tak bardzo kompetentni i potrafią szybko załatwić sprawę reklamacji, nie wiem co pokusilo mnie aby to napisać.:grin: Postraszyli mnie że jak tego nie usune to pozwą mnie do sądu....
 
Ostatnia edycja:

boniewo

New member
Dziwne to...
Ja w każdym razie już napisałem do Panasonica, że byłem zdecydowany na ich plazmę ale, powołując się na ten wątek, zapytałem czy mnie może spotkać coś podobnego... Na razie brak odzewu... I czekam z zakupem... Kusi mnie również Samsung z ledami...
 

boniewo

New member
cyt. ze słownika języka polskiego:
pot.
«człowiek robiący coś źle, niedbale lub niezdarnie»
jak się nazywa?

do sądu :grin: he, he, he...
 

fisper

New member
boniewo napisał:
cyt. ze słownika języka polskiego:
pot.
«człowiek robiący coś źle, niedbale lub niezdarnie»
jak się nazywa?

do sądu :grin: he, he, he...


Telewizory są wporządku, z mojego byłem zadowolony ale jak się zepsuje to juz nie jest tak kolorowo...Myslałem, że uda się bez sądu ale chyba się pomyliłem. Najbardziej szkoda straconego czasu...
 

fisper

New member
tv jak nie było tak dalej nie ma!!!

Miałem nadzieje że jednak tym razem dotrzymają słowa ale wyszło jak zawsze.. Kierownik działu reklamacji miał dzisiaj do 17 oddzwonic do mnie, bo to jedyna osoba w dziale reklamacji, która wie czy telewizor wyjechał od nich z magazynu ( trochę to dla mnie śmieszne) no ale oczywiście nie oddzwonił!!!!
 

MJot

Member
Nadałeś im od p........w to Cię będą przetrzymywać, jak tylko będzie się dało, bo przecież naruszyłeś ich dobre imię.

Postawa panów z serwisu Panasonica, szczególnie w czasie kryzysu, na pewno przyniesie im dodatkowe przychody ze sprzedaży ;)

Że też Cię wtedy namówiłem na Panasonica..., ale obiecuję poprawę - już nikogo nie namówię na produkty tego lidera branży...

I będę się modlił, żeby mój lx70 się nie zepsuł...

Dla równowagi psychicznej - serwis Onkyo sprawił się z moim amplitunerem w 4 dni wliczając czas przesyłek - szybko, kompetentnie, zadzwonili po naprawie, pełny profesjonalizm. Szkoda, że Onkyo nie produkuje TV...
Oczywiście generalizuję, bo każdy przypadek należy rozpatrywać indywidualnie, ale postawa serwisu Panasonica potwierdza, że to ich standardowe podejście do klienta - kup i nie zawracaj gitary, jak masz problem, to łaskawie poczekaj, aż się zastanowimy, co zrobić. I w żadnym wypadku nas nie poganiaj.
 
Ostatnia edycja:

fisper

New member
teraz tylko sąd

Jutro jadę do RPK i rozmawiałem już z adwokatem, który podejmie się tej sprawy. Rozmawiając z serwisem z krakowa, dowiedziałem się, że nie jestem jedyną osobą z którą tak postępują. Jak UOKIK dobierze im się do d..p i dowali im karę pieniężną tak ja to było z MM to może się opamiętają. Swoją drogą jakby w firmie w której pracuje ( też produkujemy sprzęt elektroniczny) tak ktoś potraktował klienta , mowa tu o kierowniku panu Marcinie W. to zaraz straciłby pracę!!! Widocznie w Panasonicu takie postępowanie jest dopuszczalne.
 

AlexFM

New member
fisper napisał:
Jutro jadę do RPK i rozmawiałem już z adwokatem, który podejmie się tej sprawy. Rozmawiając z serwisem z krakowa, dowiedziałem się, że nie jestem jedyną osobą z którą tak postępują. Jak UOKIK dobierze im się do d..p i dowali im karę pieniężną tak ja to było z MM to może się opamiętają. Swoją drogą jakby w firmie w której pracuje ( też produkujemy sprzęt elektroniczny) tak ktoś potraktował klienta , mowa tu o kierowniku panu Marcinie W. to zaraz straciłby pracę!!! Widocznie w Panasonicu takie postępowanie jest dopuszczalne.
Szanowny kolego (przepraszam za to stwierdzenie ;)) a nie mowilem !!
Po moim liscie poleconym, faxie i mailu w dwoch pierwszych przypadkach do prezesa zarzadu Panasonic Polska i w trzecim do jego asystentki ( podalem Ci w mailu adres) w zeszły poniedziałek, juz w środe dostałem telefon że kasa czeka juz na mnie w sklepie w ktorym kupowałem sprzęt.

Daj sobie spokój na razie z RPK bo to potrafi również trwać w nieskończoność i pójdź moim śladem !! Pamiętaj że wszystko co jest zaadresowane do prezesa musi trafić na jego biurko choćby to była najbardziej absurdala sprawa na świecie. Uwierz mi. Opisz dokładnie co się działo, każdy szczegół który pamiętasz z kontaktu z BOK'iem łącznie z nazwiskami i tym jakie terminy wchodziły w grę i czekaj na odpowiedz.

Pamiętaj o jednym. Jeśli tylko serwis przekroczył czas serwisu gwarancyjnego to od razu żądaj zwrotu gotówki. Niestety w tym kraju inaczej się nie da. No chyba ze masz zaufanie do jakiejś firmy, z którą nigdy nie miałeś kłopotu i dodatkowe oczekiwanie nie będzie dla Ciebie dyskomfortem. To oni są dla nas nie my dla nich !!

Szkoda że nie odezwałeś się na gg bo mogliśmy posłać nasze maile w tej samej sprawie w tym samym czasie. W każdym bądź razie nie wszystko stracone.

Jak coś pisz na gg lub maila
AlexFM
 
Ostatnia edycja:

fisper

New member
nowa decyzja panasonica

Nowy dzień i nowa decyzja. Kolejny tel do panasonica, chciałem rozmawiać z panem Marcinem W. ale jak sę okazało jest od dzisiaj na urlopie ;) Powiedzieli że jak do 14 nie znajdą dla mnie telewizora to jednak zwróca mi kasę:confused: Dostałem na meila formularz do wypełnienia z nr konta i resztą danych. Do jutra ma wyjść przelew z panasonica o ile znowu nie zmienią decyzji.
Szanowna/y Pani/e,

Uprzejmie informujemy, że firma Panasonic Polska Sp. z o.o. postanowiła zakończyć zgłaszaną przez Panią/a reklamację zwrotem gotówki w kwocie zgodnej z dowodem zakupu. W celu realizacji przelewu proszę o podanie niezbędnych danych do przeprowadzenia powyższej operacji w tabelce poniżej:
Dziękujemy za poświęcony czas. Realizacja przelewu nastąpi niezwłocznie po otrzymaniu podanych przez Panią/Pana danych. W przypadku jakichkolwiek pytań
lub wątpliwości bardzo prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska Sp. z o.o.:

Zamówiłem już nowy telewizor tx- p46s10e i mam nadzieję że tym razem się nie zepsuje, bo przechodzić tą męczarni od nowa to byłaby masakra. Ten nowy tv chyba trzeba będzie bardziej oblać:grin:
 

pawel-t1

New member
panasonic

fisper - Przyznam, że mocno mnie zniechęciła Twoje boje z Panasonicem. Byłem już zdecydowany na zakup TX-P50V10e. Teraz jednak mam duże wątpliwości. Po Twoim przykładzie widać jednak, ze Panasonic po sprzedaży TV za 5000,00 czy 7500,00PLN'ów nie czuje się zobowiązany nawet do prowadzenia konsekwentnej rozmowy z klientem. Współczuje Ci, ponad 2 miesiące walki z Panami, którzy nie raczą nawet odbierać telefonu czy oddzwonić, choć wcześniej się do tego zobowiązali...masakra.
 
Do góry