Panasonic 2010 z DVB-S, problem z dekodowaniem.

sezam

New member
Jestem zniesmaczony po rozmowie z serwisem i zastanawiam się czy oddam TV w ich ręce. W trakcie rozmowy z Panem z serwisu miałem wrażenie że On nie wie o czym ja mówię, jaki problem z dekodowaniem kanałów C+ na transponderze 11411 zachowywał się tak jak by nie znał zupełnie problemu. Rozbawił mnie tym iż mam oddać TV wraz z modułem i kartą C+ w celu testowania. Oddam a Oni będą trzymali 21 dni roboczych lub dłużej a ja co zostanę z ręką w nocniku i będę oglądał TVP-1 z anteny zrobionej z drutu lub wieszaka. Napiszę wprost nie wiem jak Państwo czytający mojego posta postąpicie w sprawie naprawy TV ale ja im TV nie oddam niech naprawiają na miejscu u mnie w domu.
 

Marcin2000

New member
Bez reklam
Jestem zniesmaczony po rozmowie z serwisem i zastanawiam się czy oddam TV w ich ręce. W trakcie rozmowy z Panem z serwisu miałem wrażenie że On nie wie o czym ja mówię, jaki problem z dekodowaniem kanałów C+ na transponderze 11411 zachowywał się tak jak by nie znał zupełnie problemu. Rozbawił mnie tym iż mam oddać TV wraz z modułem i kartą C+ w celu testowania. Oddam a Oni będą trzymali 21 dni roboczych lub dłużej a ja co zostanę z ręką w nocniku i będę oglądał TVP-1 z anteny zrobionej z drutu lub wieszaka. Napiszę wprost nie wiem jak Państwo czytający mojego posta postąpicie w sprawie naprawy TV ale ja im TV nie oddam niech naprawiają na miejscu u mnie w domu.

zgłoś problem porozumienia się z serwisem do Panasonic Polska i zapytaj o pliki do samodzielnego wgrania... być może przygotowują je dla każdego TV i karty CI lub dekodera odzielnie ale... wątpie.
 

ula2006

New member
Jestem zniesmaczony po rozmowie z serwisem i zastanawiam się czy oddam TV w ich ręce. W trakcie rozmowy z Panem z serwisu miałem wrażenie że On nie wie o czym ja mówię, jaki problem z dekodowaniem kanałów C+ na transponderze 11411 zachowywał się tak jak by nie znał zupełnie problemu. Rozbawił mnie tym iż mam oddać TV wraz z modułem i kartą C+ w celu testowania. Oddam a Oni będą trzymali 21 dni roboczych lub dłużej a ja co zostanę z ręką w nocniku i będę oglądał TVP-1 z anteny zrobionej z drutu lub wieszaka. Napiszę wprost nie wiem jak Państwo czytający mojego posta postąpicie w sprawie naprawy TV ale ja im TV nie oddam niech naprawiają na miejscu u mnie w domu.

dokladnie taksamo mialem ja. Zadzwonil do mnie Pan w sobote i poinformowal, ze jest z serwis panasonic i prosi o przedstawienie problemu. Odnosilem wrazenie,ze Pan jest chyba z innej branzy. Kompletnie nie wiedzial o czym mowie - a wrecz byl zaskoczony tym co mowie.
Rowniez pytal sie czy mam oryginalny karton bo moze trzeba bedzie zabrac TV do serwisu. Smiechu warte - rowniez nie zamierzam oddac TV

Jak tylko beda chcieli go zabrac to zglaszam TV na niezgodnosc z umowa - Tobie rowniez tak radze - bo decydujac sie na naprawe gwarancyjna nie bedziesz mial mozliwosci zgloszenia TV naniezgodnosc z umowa


zastanow sie
 

amyloid

New member
dokladnie taksamo mialem ja. Zadzwonil do mnie Pan w sobote i poinformowal, ze jest z serwis panasonic i prosi o przedstawienie problemu. Odnosilem wrazenie,ze Pan jest chyba z innej branzy. Kompletnie nie wiedzial o czym mowie - a wrecz byl zaskoczony tym co mowie.
Rowniez pytal sie czy mam oryginalny karton bo moze trzeba bedzie zabrac TV do serwisu. Smiechu warte - rowniez nie zamierzam oddac TV

Jak tylko beda chcieli go zabrac to zglaszam TV na niezgodnosc z umowa - Tobie rowniez tak radze - bo decydujac sie na naprawe gwarancyjna nie bedziesz mial mozliwosci zgloszenia TV naniezgodnosc z umowa


zastanow sie

do mnie zadzwonił serwis z Wrocławia w piątek 10.02 Przedstawiłem problem z modułem CAM Cyfry - serwisant wiedział o co chodzi. Mają do mnie jeszce raz zadzwonić i umówić się na konkretny dzień.
 

codaco

New member
Mi oprogramowanie rozwiązało problem z dekodowaniem jednak ciągle walczę z rwaniem na niektórych kanałach HD. Na wielu grupach dyskusyjnych, znajduję informacje iż ten problem jest dosyć powszechny. Mam więc pytanie czy są osoby, u których występuję rwanie to raz, a dwa rwanie nie występuje, bo panasonic zaczynać z nami grać nie w porządku i kiedy naprawy tego problemu mu nie wychodzą zaczyna nam wciskać, że ten typ tak ma, czego ja tej firmie nie podaruje i nie odpuszczę bo to po prostu kpina z klienta.
 

dodo106

New member
No ja narazie czekam na serwis, a co do rwania to nic takiego nie występuje puki co. Jedyna rzecz która mnie drażni ta EPG - działa katastrofalnie aczkolwiek na kanałach DVB-T wszystko jest ok.
 

ula2006

New member
witam

problem rozwiazany

model : GT30

przyjechal serwis, wgral nowe oprogramowanie, pogrzebal w menu serwisowym i wszytko hula :)
 

siteman

Member
Philips serii 7606 po ostatniej aktualizacji firmware wszystko śmiga.Od mojego zgłoszenia upłynęły wprawdzie 2 miesiące, ale Philips stanął na wysokości zadania.
 

ziutek1971

New member
Witam. Jestem tu "świerzutki" mam tx-p42gt20e od grudnia 2010, nie bylo problemu aż do wczoraj, ponieważ zamontowałem ncam hd n. Problem z aktywacją karty. Modem zainstalował się chyba poprawnie albowiem aktualizacja wgrywała się aż cztery razy aż doszło du 100%. W tej chwili od 2 godzin mam na ekranie "Aktywacja karty..............." to normalny objaw?
 

(Cy)Gorg

New member
Bez reklam
Zgodnie z instrukcją należy wysłać sms z nr karty i włączyć na program MGM HD. U mnie odpalił po 4 godzinach, chociaż piszą, że potrzeba czasem doby.
 
Do góry