O tym białym to nawiasem, z przymrużeniem oka, że nie całkiem "do wyboru, do koloru". A faktycznie, to biały wymarzyła sobie moja lepsza połowa, oryginalny był czarny - i na takim się skończy. Pozdrawiam!
Dzięki!
Również na niego trafiłem - to byłoby to, gdyby wtyk unischuko był kątowy.
Poniższy o długości 5 metrów byłby po prostu idealny:
http://www.gembird.com/item.aspx?id=2666&lang=pl
Pozdrawiam!
Edit:
O, jest:
SN311-3/10/5WH BQ CABLE - Kabel | TME - Części elektroniczne
I to jest najgorsze w tym wszystkim, że człowiek się zniechęca, ma już dość wysyłania sprzętu do serwisu, a oni ręce zacierają z myślą, że za przeproszeniem spławili następnego gościa, a zwykły zjadacz chleba godzi się z tym i żyje do zakupu kolejnego sprzętu innej firmy. Przykre ale prawdziwe. Pozdro.Po przeczytaniu wielu forów postanowiłem wysłać mój projektor do serwisu FixIT na gwarancyjną naprawę ponieważ albo ostrzył górę obrazu albo dół. Po powrocie z serwisu dostałem informację że wymieniono optykę. I co... jest tak samo! Co więcej projektor wrócił cały brudny w tłuste czarne paluchy. Trochę niepoważnie że wysyłam sprzęt w stanie idealnym i musze spędzić po serwisie kilka minut na wycieraniu :/ i dodatkowo pojawiło się załamanie na ekranie którego nie było - tak jakby był brudny gdzieś w środku. Musiałem odesłać jeszcze raz na czyszczenie. Po 2 tygodniach wrócił i ogolnie jest tak jak było na początku. Ogolnie jestem z projektora zadowolny ale nie z serwisu i ostrości optyki. Chyba następny raz zdecyduje się na jegoś EPSONa ponieważ ponoć wymieniają na nowy jak coś się zepsuje - nie wiem czy to prawda Serwis OPTOMY to kompletna porażka. Jako iż pracuję w IT często mam styczność z serwisami a ten obok Lenovo należy do jednego z najgorszych. ehhhhhh Wyleczylem się z tego powodu z Optomy.
Sami Panowie zapracowali sobie na taką opinię.
Dlatego jak słyszę, że miałbym nowiutki sprzęt od razu po zakupie wysyłać do serwisu, to wręcz śmiech mnie ogarnia.
Ogólnie miałem już trzy (fabrycznie nowe) egzemplarze Optomy HD131Xe w domu, i każdy z nich miał jakąś wadę. Kontrola jakości mocno tam kuleje. A dopuszczalne wg serwisu 10-procentowe różnice w ostrości na obszarze ekranu, które powodują już widoczny dyskomfort przy oglądaniu obrazów nieruchomych (o dokumentach nawet nie wspominam), to wg mnie porażka i rzecz niedopuszczalna. Jeśli chodzi o mnie, to w przyszłości w temacie projektorów na pewno będę się już trzymał uznanych marek, jak Sony, JVC czy Epson.
I dla tego mam taki duży problem z zakupem pierwszego projka w kwocie do 3500-4000. Zapewnienia forumowiczów, że jaki bym nie kupił i tak będę zadowolony do mnie nie trafiają, porównać w sklepie jest ciężko więc wraca się do punku wyjścia, czyli fora, a na zakup Sony ,JVC, czy Epsona z wyższej półki mnie nie stać.@Bipo oczywiście. W sterowane lub wręcz przekłamane i przepłacone testy osobiście od dawna nie wierzę, właściwie ich już nie czytam.
Natomiast tą Optomę kupiłem właśnie po lekturze - niekiedy wręcz entuzjastycznych - opinii użytkowników głównie tego forum.
Nie wiem czy to będzie takie proste, po zakupie projka, przykręceniu do sufitu , ustawieniu trzeba podjąć decyzję o ekranie, rzucić obraz na ścianę, podjąć decyzje jaką wielkość ekranu kupić, następnie zmówić a czas na zwrot leci, nie mówiąc o tym, że sprzęt nie może nosić śladów użytkowania a to może być problem po testach w domu. Jedyne czego jestem pewny to to, że ekran musi być rozwijany i szary do moich warunków w pokoju.Witam.
darekguma ... kup przez internet ten, który teoretycznie najbardziej Tobie odpowiada. Przetestuj. Masz bodajże 14 dni na zwrot i już. Najwyżej poniesiesz koszty transportu.