Niektóre odbiorniki stereo i kina domowego muszą być skontrolowane przez serwis, aby wymienić wadliwe części.
Onkyo wzywa do serwisu właścicieli komponentów Onkyo wyprodukowanych pomiędzy listopadem 2011 a styczniem 2012 roku. W sprzętach wykryto problemy w zasilaczu.Ogłoszenie dotyczy następujących modeli:
HT-S3405, TX-8030, TX-8050, TX-8225, TX-NR1009, TX-NR5009, TX-NR609, TX-NR709, TX-NR809 i TX-SR309.
Onkyo stwierdza, że w trosce o bezpieczeństwo użytkowników akcja przeprowadzano jest nieodzowna. Aby wiedzieć, czy Twój sprzęt ma wadę musisz łączyć się z tym linkiem
http://www.uk.onkyo.com/en/product-recall-80305.html
Po wypełnieniu formularza z kodu identyfikacyjnego, numer sprzętu, klienci zostaną powiadomieni mailem - w przypadku wadliwego sprzętu - że mają wysłać do naprawy sprzęt, do najbliższego centrum serwisowego.
Onkyo wzywa do serwisu właścicieli komponentów Onkyo wyprodukowanych pomiędzy listopadem 2011 a styczniem 2012 roku. W sprzętach wykryto problemy w zasilaczu.Ogłoszenie dotyczy następujących modeli:
HT-S3405, TX-8030, TX-8050, TX-8225, TX-NR1009, TX-NR5009, TX-NR609, TX-NR709, TX-NR809 i TX-SR309.
Onkyo stwierdza, że w trosce o bezpieczeństwo użytkowników akcja przeprowadzano jest nieodzowna. Aby wiedzieć, czy Twój sprzęt ma wadę musisz łączyć się z tym linkiem
http://www.uk.onkyo.com/en/product-recall-80305.html
Po wypełnieniu formularza z kodu identyfikacyjnego, numer sprzętu, klienci zostaną powiadomieni mailem - w przypadku wadliwego sprzętu - że mają wysłać do naprawy sprzęt, do najbliższego centrum serwisowego.
Ostatnio edytowane przez moderatora: