Onkyo wzywa do naprawy wadliwych amplitunerów.Uwaga dotycząca bezpieczeństwa dla klie

z3

New member
Bez reklam
Niektóre odbiorniki stereo i kina domowego muszą być skontrolowane przez serwis, aby wymienić wadliwe części.

p1110394m.jpg


Onkyo wzywa do serwisu właścicieli komponentów Onkyo wyprodukowanych pomiędzy listopadem 2011 a styczniem 2012 roku. W sprzętach wykryto problemy w zasilaczu.Ogłoszenie dotyczy następujących modeli:

HT-S3405, TX-8030, TX-8050, TX-8225, TX-NR1009, TX-NR5009, TX-NR609, TX-NR709, TX-NR809 i TX-SR309.

Onkyo stwierdza, że w trosce o bezpieczeństwo użytkowników akcja przeprowadzano jest nieodzowna. Aby wiedzieć, czy Twój sprzęt ma wadę musisz łączyć się z tym linkiem

http://www.uk.onkyo.com/en/product-recall-80305.html


Po wypełnieniu formularza z kodu identyfikacyjnego, numer sprzętu, klienci zostaną powiadomieni mailem - w przypadku wadliwego sprzętu - że mają wysłać do naprawy sprzęt, do najbliższego centrum serwisowego.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

robertuss

Active member
Bez reklam
Ale wstyd....Wcześniejszych modeli to nie dotyczyło 805/875/905/906/5007 te modele pozostaną legendą.....to co pierwsze zawsze jest lepsze od tych niby nowości full wypasionych....
 

claudio

Member
"Your product is not concerned and does not require further examination. Thank you for your assistance."

No maja szczescie..
Ladna wtopa. Jeszcze mialbym brac i wysylac gdzies amplituner..wstyd.
 

janek_56

New member
Przytocze wypowiedz innego uzytkownika na ten temat:
Sprawa już rozdmuchana głownie przez Denonowców :) ale faktycznie może warto to poruszyć:
1. Kanał dystrubicji urzadzeń na rynek polski i UK jest zupelnie inny
2. Czemu EIC nie podaje takiej informacji skoro to i tak nie oni ponosią koszty serwisu bądź wymiany
3. Urządzenia w polsce sprawują się bez problemu
4. Zasilanie w Onkyo było zawsze uważne za jedn oz lepszych więc i tak najprawdopodobniej na rynku Angielskim obecnie awaryjne zasilacze Onkyo sa na poziomie Denonów
5. Czy ktoś wpisał swój numer seryjny i wyskoczyło mu że jest do wymiany?

Prawda jest taka że jesli to prawda uważam że firma zachowała się z klasą infrmamując o tym swoiuch klientów i naprawijąc szkodę tak jak w przypadku niedawnego problemu z samochodami Toyoty. Przeczuwam że częśc z innych firm ni będe tu wymienial, nawet jesli podobna sprawa ma sie w ich szeregach woleli by to przemilczec "a powinno przejsc niezauwazanie"
Dziekuje za poruszenie termatu

A informacja własnie pochodzi z rynku wielkiej Brytanii.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

wlodek1001

New member
Ale wstyd....Wcześniejszych modeli to nie dotyczyło 805/875/905/906/5007 te modele pozostaną legendą.....to co pierwsze zawsze jest lepsze od tych niby nowości full wypasionych....
potwierdzam, mam ponad 4 lata 875, poza tym,że sie grzeje to działa wyśmienicie i waży słuszne prawie 25 kg/ Made in Japan/
 

mietka

New member
Panowie jakby nie było to Onkyo dało d...y,ale z honorem informują o tym problemie i zalecają sprawdzenie własnego sprzętu-czego nie można powiedzieć o innym potentacie a mianowicie Samsungu co nie dość,że sprzedał źle opisany produkt to jeszcze w każdym kraju inaczej podchodzi do klienta w związku z tym problemem(samsung seria d6xxx)
Dlatego przyznanie się do takiego błędu wpływa na większe zaufanie klienta do firmy.
 

gebolek

Banned
Jestem tego samego zdania. Lepiej przyznać się do błędu niż udawać, że nic się nie stało.


50vt20, TX-NR5007, CD7555, KEF R500
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

janek_56

New member
Dystrybutor EIC przyznalo że nie mieli tych amplitunerow i nie prowadzili zakupow almplitunerow z tego okresu produkcji. oznacza to tyle ze u nich ich nie ma. Co wiecej kto madrzejszy przemysli teraz zakup dwa razy zanim wybierze zakup w sklepei internetowym ktory nie ma polskiej gwarancji a przyznajmy ze takie sklepy sa. Latwo je rozpoznac te najtansze w ceneo
 
Do góry