onkyo tx-rz800 wrocił z serwisu!!!

OGone

New member
No popatrz ilu zwolenników kupowania za granicą a tak namawiają do polskiej dystrybucji gdy polski serwis zawsze znajdzie wymówkę by nie uznać gwarancji
 

pieniążek1

Active member
Bez reklam
Za granicą jest inne podejście...trochę się naczekalem ale jest nowy :) ale też są w Polsce dystrybutorzy którzy dbają o takie rzeczy,nie wrzucajmy wszystkich do jednego worka :) jeżeli jest gwarancja fabryczna serwis nie daje rady nie mogą kombinować muszą dać nowy lub zwrot pieniędzy i tyle
 

OGone

New member
Proszę Cię, myślę iż nie jesteś tak naiwny by wierzyć w to co piszesz. Serwis zawsze może powiedzieć iż awaria nastąpiła z winy użytkownika. Polski serwis jest prowadzony przez polskiego dystrybutora. Myślisz że chętnie będzie rozdawał własną kasę a później kij wie ile będzie czekał na rozliczenie z onkyo. Były tu opinie o naszych serwisach.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

pieniążek1

Active member
Bez reklam
ale byly tez pozytywne...moze powiedziec ze z winy uzytkownika ?zalezy co sie spierdoli...jak sa zjarane koncówki mocy to moze i tak ale to musza dociekac ze faktycznie tak było...ale co Ci powie jak padnie plyta hdmi lub jest jakis zimny lut na plytka tzw bledy fabryczne...ogolnie kazdy ma jakies zdanie na ten w zaleznosci od przygod jak kogos spotkalo cos niemilego to bedzie ze jest lipa a jak dobrego to powie ze jest super bo takie miał ktos doswiadczenia a opinie wystawiamy na bazie własnych doswiadczen...bo chyba nie wystawiasz opinii takiej czy owakiej samemu tego nie doswiadczajac...znam nawet takie przypadki ze ludzie majac takie same usterki sa inaczej traktowani...takie jaja
 
Do góry