Onkyo RZ840 nie włącza się...

SebaK1205

New member
Bez reklam
Dobry wieczór wszystkim, dzisiaj spotkała mnie niemils niespodzianka. Amplituner się nie włącza, jest na standby. Wyciągnięcie wtyczki nic dało. Ktoś spotkal się już z takim problemem?
Pozdrawiam
 

lolo2

Well-known member
Bez reklam
No i powodzenia.

Plotki glosza ze nawet w serwisach dostepu do czesci zamiennych nie maja. W razie w szukaj na audioistero jest podobno jeden serwis co naprawia jeszcze onkyo... Nie pamietam gdzie jest ten temat.
 

wysio

Member
Bez reklam
W sumie to coś nowego, bo zazwyczaj pada płytka HDMI, ale objawy są zupełnie inne. Tutaj może będzie prościej. Jeśli nie ma gwarancji, to bym sam rozkręcił i sprawdził miernikiem, czy napięcie na transformatorze jest, czy bezpiecznik (o ile jest w ogóle) jest cały... Ewentualnie dać do jakiegoś elektronika, który naprawia sprzęt RTV.
 

Fanek

New member
Bez reklam
Kolejne Onkyo..
840 pewnie nie dawno kupiłeś i masz na gwarancji, pewnie nie beda w stanie naprawić jak u mnie, staraj się o zwrot kasy i bierz Denona.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Żadne kolejne Onkyo, miałem w ostatnich 3 latach 4 amplitunery Onkyo i z żadnym nie było problemów. Nie wspominając już o wzmacniaczu, CD, Sieciowcu itp. Onkyo się dużo sprzedaje, to i statystycznie awarii więcej na forach. Tak, jakby Denon, był bezawaryjny, nie żartujmy.

Spróbuj, jak jest w ogóle taka możliwość, wywołać reset.
Pamiętam, że miałem coś podobnego u siebie i reset załatwił sprawę.
Podobnie miał kiedyś Marantz ampli i podobnie same końcówki, ale tutaj już była wina samego zasilania.
 

Fanek

New member
Bez reklam
Armanig - ale że Ty nie miałeś problemu nie znaczy to, że problemów nie ma.
Mi gdy padło Onkyo rozmawiałem z serwisem, paroma salonami i tylko słyszałem odpowiedz "że to często się zdarza" , "tak mieliśmy takie przypadki" etc. O Denonie z kolei jakoś mało czytałem lub prawie w ogóle że coś padło...

Onkyo lepiej grało dla mojego ucha w KD niż Denon, ale cóż nie było wyboru.
 

wysio

Member
Bez reklam
Mi dwa razy padł ampli Onkyo - raz był jeszcze na gwarancji, za drugim razem niestety już po. Ale w obu przypadkach była to moja wina, bo nie wyłączyłem go z prądu podczas burzy. Dlatego nie winie firmy.
 

SebaK1205

New member
Bez reklam
Wyciągnij wtyczke z prądu i włóż z powrotem...

Miałem wyłączony cała noc, bez efektu.

Kolejne Onkyo..
840 pewnie nie dawno kupiłeś i masz na gwarancji, pewnie nie beda w stanie naprawić jak u mnie, staraj się o zwrot kasy i bierz Denona.

Kupione 20.02.2020 więc na gwarancji.

Żadne kolejne Onkyo, miałem w ostatnich 3 latach 4 amplitunery Onkyo i z żadnym nie było problemów. Nie wspominając już o wzmacniaczu, CD, Sieciowcu itp. Onkyo się dużo sprzedaje, to i statystycznie awarii więcej na forach. Tak, jakby Denon, był bezawaryjny, nie żartujmy.

Spróbuj, jak jest w ogóle taka możliwość, wywołać reset.
Pamiętam, że miałem coś podobnego u siebie i reset załatwił sprawę.
Podobnie miał kiedyś Marantz ampli i podobnie same końcówki, ale tutaj już była wina samego zasilania.

Amplituner nie reaguje na żadne przyciski, pozostaje w trybie standby. Nic więcej.

Pozostaje mi jutro kontakt ze sprzedawcą i serwisem.
 

bl4ck

Active member
Bez reklam
Przecież jest instrukcja rz840 wszystko w niej jest.

Z instrukcji rz840

185Front Panel≫ Rear Panel≫ Remote≫Contents ≫ Connections ≫ Playback ≫ Setup ≫ ❏ Resetting the unit (this resets the unit settings to the default)If the restart of the unit does not solve the problem, reset the unit, and restore all the settings to the factory default at the time of purchase. This may solve the problem. If the unit is reset, your settings are restored to the default values. Be sure to note down your setting contents before performing the following operations.1. While pressing and holding CBL of the input selector on the main unit with the unit turned on, press the ON/STANDBY button.2. "Clear" is displayed on the display, and the unit returns to the standby state. Do not remove the power cord until "Clear" disappears from the display.To reset the remote controller, while pressing and holding MODE, press the CLEAR button at least 3 seconds
 

SebaK1205

New member
Bez reklam
Przecież jest instrukcja rz840 wszystko w niej jest.

Z instrukcji rz840

185Front Panel≫ Rear Panel≫ Remote≫Contents ≫ Connections ≫ Playback ≫ Setup ≫ ❏ Resetting the unit (this resets the unit settings to the default)If the restart of the unit does not solve the problem, reset the unit, and restore all the settings to the factory default at the time of purchase. This may solve the problem. If the unit is reset, your settings are restored to the default values. Be sure to note down your setting contents before performing the following operations.1. While pressing and holding CBL of the input selector on the main unit with the unit turned on, press the ON/STANDBY button.2. "Clear" is displayed on the display, and the unit returns to the standby state. Do not remove the power cord until "Clear" disappears from the display.To reset the remote controller, while pressing and holding MODE, press the CLEAR button at least 3 seconds

Hmmm... Mając instrukcję, pytać o takie rzeczy. Trochę żenujące. :)

Znam tę funkcję, obie nie działają, gdy amplitunera nie można uruchomić... Więc nie jest to żenujące... Więc pytałem się o inny sposób, który może pomóc. Pozostaje mi nic innego jak kontakt z serwisem
 

SebaK1205

New member
Bez reklam
Sprawa zgloszona do serwisu Onkyo. Nie dzwoniac, wyslali list przewozowy, aby przeslac im 'pacjenta'. Teraz tylko czekac na odpowiedz.
 

Fanek

New member
Bez reklam
Mój 830 był 1 miesiąc w serwisie, pojechał nawet do Holandii i stwierdzili, że nie mają części do naprawy - zwrot gotówki. Kupiłem po tym Denona.


W Polsce ogólnie zmienił się kilka mscy temu serwis Onkyo, sama firma ma problemy finansowe i szuka kogoś kto ich wykupi. Na rok 2020 nie wypuścili też nowego modelu.
 
Do góry