Z amerykańskiego forum z tłumacza:
Wykonaj poniższe czynności.
1) Wyłącz odbiornik, odłącz odbiornik i usuń wszystkie połączenia głośników z tyłu urządzenia
2) Podłącz odbiornik z powrotem i włącz odbiornik i zaczekaj, aż pojawi się komunikat NG. Nie podłączaj jeszcze głośników
3) Naciśnij i przytrzymaj przycisk "Enter", a następnie naciśnij "ON / Standby" z przodu odbiornika. Nastąpi jedna z dwóch rzeczy: a) Urządzenie wyświetli "NG Channel Clear" i wyłączy się i przejdzie w tryb gotowości lub b) Urządzenie przejdzie w tryb diagnostyczny.
4) Jeśli urządzenie przejdzie w tryb diagnostyczny, poczekaj, aż zakończy się tryb diagnostyczny, a następnie sprawdź wyświetlacz przedni. Jeśli urządzenie przejdzie w tryb gotowości, włącz ponownie odbiornik. Tryb diagnostyczny zostanie uruchomiony. Zaczekaj, aż tryb diagnostyczny zakończy się i sprawdź wyświetlacz przedni.
5) Jeśli urządzenie nie przejdzie do trybu diagnostycznego po wykonaniu powyższych kroków, odłącz urządzenie od prądu zmiennego, a następnie podłącz je ponownie. Urządzenie powinno przejść do trybu diagnostycznego.
6) Po zakończeniu trybu diagnostycznego sprawdź wyświetlacz przedni. Jeśli wyświetlacz pokazuje "CHK SPK WIRE", oznacza to, że na zewnątrz odbiornika wystąpił problem, taki jak zły przewód głośnika, lub same głośniki są uszkodzone. W takim przypadku odbiornik jest dobry. Jednak przed podłączeniem głośników z powrotem do odbiornika upewnij się, że głośniki i przewody są dobre. Upewnij się, że odbiornik jest wyłączony przed ponownym podłączeniem głośników. Po ponownym włączeniu odbiornika, odbiornik powinien działać normalnie.
7) Jeśli po zakończeniu trybu diagnostycznego i przedniego wyświetlacza pojawi się ten sam komunikat NG lub podobny komunikat NG pokazujący problem z kanałami dźwiękowymi, taki jak: NG: C (No good: Center), to urządzenie musi być wysłane na serwis.