smok-wawelski
Member
Dzień dobry,
Zamówiłem Viaplay za pośrednictwem UPC. Net z UPC. Złożenie zamówienia przez konto klienta UPC w promocji z Polsat Sport Premium. Do kanałów Polsatu nie mam uwag.
Jest problem z Viaplay.
Założenie konta, i jego aktywacja i logowanie na TV bez problemów. Jest problem z uruchamianiem treści archiwalnych i live. Pojawia się komunikat "nieznany błąd 400" lub "nieznany błąd 4001". Moje ustalenia.
1. Włączanie i wyłączanie apki - bez rezultatu.
2. Restet TV - bez rezultatu.
3. Restet Compala - bez rezultatu.
4. Aktualizacja apki Viaplay, odinstalowanie apki Viaplay i ponowne zainstalowanie z LG Store - bez rezultatu.
5. TV jest podłączony do Copala przez kabel.
6. Zgodnie z wymogami Viaplay dla sprzętu LG, usługa jest dedykowana dla produktów wytworzonych po 2012 r.
7. Usługa przez www na TV raz zadziałała, potem się zacięła.
7. Usługa działa bez problemów na PC.
Jeżeli ktoś ma konfigurację CX - UPC - Viaplay, proszę o podpowiedź, lub cokolwiek.
Zamówienie było na odległość, mam 14 dni na rezygnację. Viaplay wziąłem dla Bundesligi, poza tym moim zdaniem nic tam nie ma. Jeżeli się okaże że korzystanie miałobybyc problematyczne, to wymówię.
Na marginesie, zajrzałem do Google Store, apka Viaplay na androida ma niedobre opinie, nie wiem gdzie sprawdzić opinie apki Viaplay dedykowanej dla LG OS.
Zamówiłem Viaplay za pośrednictwem UPC. Net z UPC. Złożenie zamówienia przez konto klienta UPC w promocji z Polsat Sport Premium. Do kanałów Polsatu nie mam uwag.
Jest problem z Viaplay.
Założenie konta, i jego aktywacja i logowanie na TV bez problemów. Jest problem z uruchamianiem treści archiwalnych i live. Pojawia się komunikat "nieznany błąd 400" lub "nieznany błąd 4001". Moje ustalenia.
1. Włączanie i wyłączanie apki - bez rezultatu.
2. Restet TV - bez rezultatu.
3. Restet Compala - bez rezultatu.
4. Aktualizacja apki Viaplay, odinstalowanie apki Viaplay i ponowne zainstalowanie z LG Store - bez rezultatu.
5. TV jest podłączony do Copala przez kabel.
6. Zgodnie z wymogami Viaplay dla sprzętu LG, usługa jest dedykowana dla produktów wytworzonych po 2012 r.
7. Usługa przez www na TV raz zadziałała, potem się zacięła.
7. Usługa działa bez problemów na PC.
Jeżeli ktoś ma konfigurację CX - UPC - Viaplay, proszę o podpowiedź, lub cokolwiek.
Zamówienie było na odległość, mam 14 dni na rezygnację. Viaplay wziąłem dla Bundesligi, poza tym moim zdaniem nic tam nie ma. Jeżeli się okaże że korzystanie miałobybyc problematyczne, to wymówię.
Na marginesie, zajrzałem do Google Store, apka Viaplay na androida ma niedobre opinie, nie wiem gdzie sprawdzić opinie apki Viaplay dedykowanej dla LG OS.