OLED LG 65 CX - Viaplay

Dzień dobry,

Zamówiłem Viaplay za pośrednictwem UPC. Net z UPC. Złożenie zamówienia przez konto klienta UPC w promocji z Polsat Sport Premium. Do kanałów Polsatu nie mam uwag.

Jest problem z Viaplay.

Założenie konta, i jego aktywacja i logowanie na TV bez problemów. Jest problem z uruchamianiem treści archiwalnych i live. Pojawia się komunikat "nieznany błąd 400" lub "nieznany błąd 4001". Moje ustalenia.

1. Włączanie i wyłączanie apki - bez rezultatu.
2. Restet TV - bez rezultatu.
3. Restet Compala - bez rezultatu.
4. Aktualizacja apki Viaplay, odinstalowanie apki Viaplay i ponowne zainstalowanie z LG Store - bez rezultatu.
5. TV jest podłączony do Copala przez kabel.
6. Zgodnie z wymogami Viaplay dla sprzętu LG, usługa jest dedykowana dla produktów wytworzonych po 2012 r.
7. Usługa przez www na TV raz zadziałała, potem się zacięła.
7. Usługa działa bez problemów na PC.

Jeżeli ktoś ma konfigurację CX - UPC - Viaplay, proszę o podpowiedź, lub cokolwiek.

Zamówienie było na odległość, mam 14 dni na rezygnację. Viaplay wziąłem dla Bundesligi, poza tym moim zdaniem nic tam nie ma. Jeżeli się okaże że korzystanie miałobybyc problematyczne, to wymówię.

Na marginesie, zajrzałem do Google Store, apka Viaplay na androida ma niedobre opinie, nie wiem gdzie sprawdzić opinie apki Viaplay dedykowanej dla LG OS.
 
Napisz na PW dostaniesz kontakt.


Panie Krzysztofie kto ma napisać na priv ja czy kolega @QuaTro?
Taka propozycja, pozwolę sobie zauważyć, jest właściwa dla usług komercyjnych, w każdym innym przypadku przeczy idei wymiany myśli i szeroko rozumianej pomocy określonej w nazwie tego portalu - FORUM.

Otrzymałem odpowiedź z Obsługi klienta Viaplay, w załączeniu.

Na razie radzę sobie odpalając Viaplay na telefonie (android), udostępniam ekran na CX, ustawiam w telefonie "pełny ekran na TV". To oczywiście ersatz, jednak działa.

Mam własne przemyślenia w odniesieniu do problemu, aplikacja Viaplay vs. LG OS, a także tezę na bazie tych przemyśleń. Zaczekam co zrobi Viaplay.
 

Attachments

  • Viaplay.jpg
    Viaplay.jpg
    62 KB · Wyś: 63
W załączeniu odpowiedź z Viaplay.

Skoro aplikacja Viaplay na LG OS nie działa, odstąpiłem od umowy korzystając z 14 dniowego terminu.

Co ciekawe w UPC nie wiedzą o tym, na ich stronach www nie ma na ten temat informacji, podobnie jak na stronach www Viaplay.
Co ciekawe w informacjach dla warunków technicznych urządzeń dedykowanych dla usługi Viaplay jest, że usługa działa na urządzeniach LG wytworzonych po 2012 r.
Napisałem w poprzednim poście, że usługa Viaplay działa na aplikacji Android a także na windzie przez przeglądarkę w PC.

Skoro rozwiązanie problemu zajmuje więcej niż tydzień to istotnie jest on "globalny" - jak to określiła wyżej p. Marlena.

Jak połączycie informacje, konstrukcja wniosków będzie banalna.
 

Attachments

  • Viaplay.jpg
    Viaplay.jpg
    94,3 KB · Wyś: 30
Na moim Oled C11 ,Viaplay działa :)

W załączeniu ostatnia odpowiedź z Viaplay.

U mnie wygląda to tak:
Producent LG, model OLED65CX3LA(2020), oprogramowanie firmowe: 04.30.10, wersja aplikacji: 1.7.16.3e68bb6, framework: 2.9.0.

@daromax101 czy możesz sprawdzić jak jest u Ciebie? Dane otrzymujesz po uruchomieniu aplikacji Viaplay na TV, klikasz ustawienia, klikasz pomoc techniczna i tam leżą.
 

Attachments

  • Viaplay3.jpg
    Viaplay3.jpg
    126,5 KB · Wyś: 37

daromax101

New member
W załączeniu ostatnia odpowiedź z Viaplay.

U mnie wygląda to tak:
Producent LG, model OLED65CX3LA(2020), oprogramowanie firmowe: 04.30.10, wersja aplikacji: 1.7.16.3e68bb6, framework: 2.9.0.

@daromax101 czy możesz sprawdzić jak jest u Ciebie? Dane otrzymujesz po uruchomieniu aplikacji Viaplay na TV, klikasz ustawienia, klikasz pomoc techniczna i tam leżą.

Przed chwilą sprawdzałem wszystko działa ok.

Moje dane :
OLED55C11LB (2021)
OPROGRAMOWANIE FIRMOWE: 03.20.65
WERSJA APLIKACJI: 1.7.16.8BE92D
FRAMEWORK: 2.9.0
PAŃSTWO : POLSKA (PL)
 
@daromax101 masz inną wersję softu na TV i inną wersję aplikacji Viaplay. Zakładając że nowsza wersja oprogramowania to ta z wyższym numerem to, w moim TV jest nowszy soft niż u Ciebie, ja mam starszą wersję apki Viaplay niż Ty.

To założenie może być mylne, choćby z tego powodu, że oprogramowanie TV może iść "rocznikowo" - mój jest z 2020 r. i może mieć własne oprogramowanie rozwijane od wejścia produktu na rynek, analogicznie produkty z 2021 r. - przy tym założeniu możesz mieć niższy niż mój nr wersji oprogramowania ale będzie on "up to date" czyli najnowszy wydany dla produktu z 2021 r., a co za tym idzie obydwa TV mogą mieć najnowsze oprogramowanie, różniące się numerami.

Otwartą sprawą pozostaje powiazanie mojego problemu w kwestii oprogramowanie LG z apką Viaplay.

W dacie pisania tego posta nie mam informacji zwrotnej od Viaplay, czy przyczyny "globalnego" problemu zostały naprawione.

Dostałem od UPC prezent Świąteczno - Noworoczny:). Mogę uruchomić usługę Viaplay w okresie 01.12 - 09.01 za free. Będzie okazja zweryfikować czy Viaplay działa także na moim TV.
 
Było:
Producent LG, model OLED65CX3LA(2020), oprogramowanie firmowe: 04.30.10, wersja aplikacji: 1.7.16.3e68bb6, framework: 2.9.0.
Jest:
Producent LG, model OLED65CX3LA(2020), oprogramowanie firmowe: 04.30.40, wersja aplikacji: 1.7.16.1a7e4ec, framework: 2.9.0.

W międzyczasie LG dwukrotnie wydało aktualizacje oprogramowania. Odpaliłem Viaplay i działa, od wczoraj :)
Temat do zamknięcia. Nie wiadomo gdzie leżał problem, od Viaplay nie dostałem zapowiedzianej informacji :? a od UPC dostałem prezent :)
 
Do góry