Oto odpowiedz ze strony Samsunga odnosnie tych reklamacji
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
W sytuacji, kiedy odbiornik nie pochodzi z Polskiej dystrybucji bądź zakup miał miejsce poza granicami Polski, firma Samsung Electronics Polska umożliwia klientowi podjęcie reklamacji warunkowej na podstawie dowodu zakupu.
Powyższy fakt podyktowany jest tym, że firma nie wydaje międzynarodowych kart gwarancyjnych.
W związku z powyższym uprzejmie Panie Łukaszu informuje, że jest to oczywiście reklamacja całkowicie dla klienta bezpłatna jednakże o możliwość podjęcia takiego zgłoszenia zobowiązana jest w Pana imieniu wywnioskować do głównej siedziby firmy Samsung Wówczas za pośrednictwem formatki internetowej jest Pan poproszony o przesłanie scanu dowodu zakupu jak również zdjęcia tabliczki znamionowej.
Tabliczka znamionowa w takiej reklamacji jest dość istotnym aspektem zważywszy na fakt, że tylko po oznaczeniu model code odbiornika będziemy w stanie zweryfikować, jaka jest dystrybucja danego produktu.
Liczę na to, że powyższa kwestia spotka się z Pana zrozumieniem, ponieważ jest podyktowania względami bezpieczeństwa i dbałością o jakość naszych usług.