Nvidia Shield TV jako odtwarzacz multimedialny.

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Nie wiem czy to kwestia błędnego opisu filmu, czy brak okładki w bazie i stąd problem z identyfikacją i przypisaniem do głównej strony. Chociaż są takie filmy na których okładki nie ma, a mimo to jest pusta, ale pozycja jest centralnie widoczna na głównej stronie zgodnie z kolejnością wrzucenia.

Problem leży w błędnej (braku) identyfikacji filmu. Zmień nazwę i dodaj rok produkcji. Powinno załapać, ewentualnie ręcznie można wyszukać film już w samym Kodi i go przypisać.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Jak się przypisuje ręcznie?
Z tego co pamiętam, wchodząc już daleko w pliki szukając filmu, nie znalazłem tam opcji do przypisania na główna.
Kiedyś próbowałem, ale to było dawno.
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
Klikasz na film, potem wybierasz Informacje, przewijasz na dole w prawo i dajesz opcje Odśwież (obok wybierz grafikę), klikasz Tak na pytanie o pobranie informacji z internetu i masz tam filmy do wybrania, jeżeli nie to dajesz Manualnie i zmieniasz nazwę, potem szuka jeszcze raz i wybierasz prawidłowy film. Wtedy ściąga okładkę, opis itd.

U mnie było kilka pozycji, których Kodi nie znalazło, ale tylko przez to, że słabo je opisałem. Były to moje ripy robione bezpośrednio z płyty. Te od Piramidy mają dobre nazwy z rokiem wydania i Kodi wykrywa bez problemu.
 
Ostatnia edycja:

cinmarcin

New member
Witam serdecznie. Wczoraj tj 12 sierpnia włączyłem aplikację Netflix. Wyświetlił się komunikat w dużym logo HDCP i trójkąt z wykrzyknikiem. Dźwięk jest odtwarzany ale obraz już nie. Problem pojawił się także z tv UPC. Aplikacja się włącza ale gdy uruchamiam konkretny kanał to jest komunikat, że nie można odtworzyć treści. Uruchomiłem obie aplikację na smartfona i było ok. Wybrałem przesyłanie Chromecast i wystąpiły te same problemy. Podejrzewam kabel HDMI. Proszę o pomoc.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Klikasz na film, potem wybierasz Informacje, przewijasz na dole w prawo i dajesz opcje Odśwież (obok wybierz grafikę), klikasz Tak na pytanie o pobranie informacji z internetu i masz tam filmy do wybrania, jeżeli nie to dajesz Manualnie i zmieniasz nazwę, potem szuka jeszcze raz i wybierasz prawidłowy film. Wtedy ściąga okładkę, opis itd.

U mnie było kilka pozycji, których Kodi nie znalazło, ale tylko przez to, że słabo je opisałem. Były to moje ripy robione bezpośrednio z płyty. Te od Piramidy mają dobre nazwy z rokiem wydania i Kodi wykrywa bez problemu.

Musiałem kupić baterię do tego małego wariata, bo tym od Samsunga nie można przytrzymać przycisku ; )

Wiem o czym piszesz, ale ten opis tyczy się już posiadanego filmu w miniaturkach, a ja piszę o filmie który jest ukryty w menu w plikach. Tam trzeba przytrzymać 2 sekundy na filmie i otwiera się lista, dopiero z niej można zmienić nazwę i ściągnąć/wybrać okładkę. Inne nazwy poszczególnych opcji, ale ok. Wiadomo o co chodzi.

Jest jeszcze jeden problem, na głównej stronie mamy ostatnio dodane filmy.
U mnie jest to 15 pozycji i zawsze po wrzuceniu filmu, te ostatnie pojawiały w tym miejscu i zawsze było wiadomo który kiedy był wrzucany.
Teraz ta lista żyje własnym życiem, czasami coś wpadnie na nią, innym razem nic nie widać i są jakieś starocie które wrzucałem dawno, ale pojawia się ten film z zakładce "filmy" i tam już jest wszystko ok, po kolei itp. Nie rozumiem, czemu ta lista na głównej nie aktualizuje się już tak jak kiedyś.

To jest główne menu z listą ostatnich filmów które powinny być widoczne zgodnie z kolejnością wrzucenia, a nie filmów nie ma.



Tu jest zakładka "Filmy" i tutaj już wszystko jest zgodnie z kolejnością, te pierwsze (15 filmów) powinno być widoczne na głównej, a ich nie widać.

 
Ostatnia edycja:

negatyw001

Member
Witam serdecznie. Wczoraj tj 12 sierpnia włączyłem aplikację Netflix. Wyświetlił się komunikat w dużym logo HDCP i trójkąt z wykrzyknikiem. Dźwięk jest odtwarzany ale obraz już nie. Problem pojawił się także z tv UPC. Aplikacja się włącza ale gdy uruchamiam konkretny kanał to jest komunikat, że nie można odtworzyć treści. Uruchomiłem obie aplikację na smartfona i było ok. Wybrałem przesyłanie Chromecast i wystąpiły te same problemy. Podejrzewam kabel HDMI. Proszę o pomoc.

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
https://www.google.com/url?sa=t&sou...oQFnoECCcQAQ&usg=AOvVaw24qpxrl3Wzh5JqN2KQdho-
 

DJcOOkieee

New member
Nvidia Shield Pro 2019 i problem z DV

Cześć!

Przyszedł czas na nowy TV (z tego miejsca ogromne podziękowania dla kikiego!) i rozpoczęcie korzystania z dobrodziejstw typu DV i Atmos.
Model TV to Philips OLED705. Z poziomu jego androida, wszystko wygląda i działa fenomenalnie. Problem pojawia się w momencie, gdy chcę przepuścić content w DV z Netflixa zainstalowanego na Nvidii Shield Pro 2019.

Poniżej efekt https://ibb.co/jW5gfGn

Czytałem trochę forum nvidii i widzę, że problem pojawia się również w telewizorach innej marki i nie koniecznie jest to sprawa kabla HDMI.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i ma rozwiązanie?

Dziękuję z góry i pozdrawiam.
 

mati_luk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Cześć!

Przyszedł czas na nowy TV (z tego miejsca ogromne podziękowania dla kikiego!) i rozpoczęcie korzystania z dobrodziejstw typu DV i Atmos.
Model TV to Philips OLED705. Z poziomu jego androida, wszystko wygląda i działa fenomenalnie. Problem pojawia się w momencie, gdy chcę przepuścić content w DV z Netflixa zainstalowanego na Nvidii Shield Pro 2019.

Poniżej efekt https://ibb.co/jW5gfGn

Czytałem trochę forum nvidii i widzę, że problem pojawia się również w telewizorach innej marki i nie koniecznie jest to sprawa kabla HDMI.

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem i ma rozwiązanie?

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Hej,
A problem masz tylko w aplikacji Netflix? Masz możliwość sprawdzenia w innym serwisie VOD, albo z plików? Nie wiem czy w Apple tv+ nie da się obejrzeć zwiastuna filmu nie mając konta, a tam też jest DV.

I może głupie pytanie, ale co do samej konfiguracji Shielda, czy masz w opcjach obrazu zaznaczoną opcję Dolby Vision i wybraną opcję "4K Dolby Vision i HDR10 Ready" (pisałem z pamięci, dokładnie jak mam u siebie wybrane mogę później sprawdzić)?

Nie widziałem nic podobnego u siebie. Też mam Shielda 2019 Pro połączonego z Lg C1. Działa mi DV z plików i z VOD. Jedyne co zauważyłem, to raz zresetowało mi się ustawienie obrazu przy jakimś przepinaniu kabli HDMI. I przy odpalaniu pliku z DV obraz był podobny jak na kompie - różowo zielony :) Ustawiłem szybko opcje video jak podałem wyżej i wszystko wróciło do normy.
 

DJcOOkieee

New member
Szczerze mówiąc, testowałem jedynie na apce Netflixa, także wykonam dodatkowy test z innej aplikacji trzeciej.

Jeżeli chodzi o samą konfigurację to tak, mam zaznaczone Dolby Vision i konfiguracji obrazu wyświetla się HDR10 Ready & Dolby Vision.

Dam jeszcze szansę innemu kabelkowi HDMI.

Dzięki za sugestię i dam znać, jaki będzie efekt kolejnych testów.
 

DJcOOkieee

New member
Wymieniałem kabel HDMI, sprawdziłem absolutnie wszystkie możliwe ustawienia i nic się nie zmieniło. Spróbuję skontaktować się z nVidią i zobaczymy, co powiedzą.
 

cinmarcin

New member
Witam serdecznie. Problem z ikoną HDCP sam się rozwiązał. Mam kolejny a raczej moja NVIDIA Pro. Otóż nie może się połączyć z pasmem 5 G. Działało bezproblemowo około 2 m-ce. Teraz klapa . Widzi ta sieć i to jako bardzo dobry sygnał, ale nie nawiązuje połączenia. Telefony, tablet bez problemu się z nią łączą. Czasem rozłącza też 2 G. Czy to koniec mego sprzętu?

Wysłane z mojego Mi A2 Lite przy użyciu Tapatalka
 

kaminskakl

Active member
Bez reklam
@armanig
Pamiętasz jak narzekałeś na pilot od Shield TV, a ja mówiłem, że u mnie działa idealnie. Od paru dni mam te same objawy co Ty. Nagle zaczął rozłączać, czasami przestaje działać dotykowa płytka i ogólnie go muli. Wymieniłem baterie, ale ciągle to samo.

Kupiłem dzisiaj Shield TV Pro w promocji na X-kom za 799 zł, a tego oddaje bratu. Mam jeszcze Shield w sypialni, ale tam steruję pilotem od Samsunga. W salonie niestety to nie działa, bo mam sounbar i coś się knoci.
W każdym razie będzie okazja przetestować nowego Shielda.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Też steruje pilotem od tv. Daj znać jak różnice na naszych tv - jeżeli chodzi o ten upskaling, bo pilot rozumiem już perfekto?
 
Do góry