Nie trafiony zakup TV i co teraz?

Maniek666

New member
Witam szanowne grono forumowiczów!
Otóż mam taki problem...zakupiłem w skieci Media Expert tydzień temu pewien model plazmy 50", z której nie jestem zadowolony...I tu pytanie: jak myślicie czy jest wogóle jakakolwiek możliwość wymiany tego tv na inny model z dopłatą??

Pozdrawiam
Maniek666
 

Veto

New member
Atakuj masz 10 dni a nóż coś ci powiedzą,mojemu koledze nie chcieli wymienić bo fv na firmę (na szczęście miał najechane 6800h na liczniku) i dostał blu ray gratis -przepraszali!! Oby ta sieć padła
 

tdx

New member
Bez reklam
10 dni to jak przez internet kupowałeś

Zadzwoń do sklepu i pogadaj ze sprzedawcą że chcesz wymienić na droższy. powiedz że wczoraj dopiero podłączyłeś i ci nie odpowiada :)
Im szybciej tym lepiej :)
 

Maniek666

New member
w 90% będą to filmy full hd, trochę też programów hd z dekodera. Zależy mi głównie na dobrej czerni oraz płynności ruchu przy jednoczesnym zachowaniu ostrości. Tv będzie oglądany z ok 2,5m również w dzień w jasnym pomieszczeniu. Jestem przyzwyczajonych do żywych kolorów ekranu lcd.
 

Piteero

New member
Na jakiej zasadzie generalnie sie to oplaca w sklepie ze klient wymienia na inny, drozszy o te 1k model? przeciez ten zwracany ma zdjeta folie z ekranu, tak samo folie z pilota, instrukcji itp. Model taki wraca spowrotem do sprzedazy?
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Zakupiłeś TV który nie obsługuje fullHD to się nie dziw, że słaba jakość.

Moja plazma Samsunga też ma taką rozdzielczośc i jakoś nie narzekam. A nawet mam porównanie do mojego drugiego TV LCD, ojca LG LCD i teścia LED, i nadal jakbym brał to kupiłbym plazmę. Naturalny obraz i kolory. Z pewnej odległości uważam że nie zauwarzysz czy to HD Ready czy Full HD, byś musiał blisko siedzieć.

Maniek666 a co Ci się nie podobało w tej plaźmie? Może trzeba by było trochę pogrzebać w ustawieniach?
 

Maniek666

New member
Krzysiek jeśli chodzi o hd ready a full hd to w sklepie nie widziałem specjalnej różnicy stojąc daleko od ekranu. Natomiast im bliżej tym gorzej. Najbardziej widać to przy krawędziach obiektów/osób na ekranie. Kolejna rzecz w tym moim nieszczęsnym panasie to czerń..a raczej jej brak. Ta czerń się ewidentnie świeci, poza tym nie ukazuje praktycznie żadnych detali czarnego obrazu. Np osoba na ekranie o ciemnym garniturze - jest to jedna wielka czarna plama praktycznie bez żadnych detali. Kolejna sprawa to "urywanie" ekranu. Najbardziej to widać przy przedmiotach w ruchu. Ich krawędzie się tak jakby urywają. I całość tych mankamentów powoduje moje mega wkurzenie na ten tv. Jeśli chodzi o ustawienia....jest ich bardzo mało i przetestowałem już wszystkie jakie się tylko dało :)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Krzysiek jeśli chodzi o hd ready a full hd to w sklepie nie widziałem specjalnej różnicy stojąc daleko od ekranu. Natomiast im bliżej tym gorzej. Najbardziej widać to przy krawędziach obiektów/osób na ekranie. Kolejna rzecz w tym moim nieszczęsnym panasie to czerń..a raczej jej brak. Ta czerń się ewidentnie świeci, poza tym nie ukazuje praktycznie żadnych detali czarnego obrazu. Np osoba na ekranie o ciemnym garniturze - jest to jedna wielka czarna plama praktycznie bez żadnych detali. Kolejna sprawa to "urywanie" ekranu. Najbardziej to widać przy przedmiotach w ruchu. Ich krawędzie się tak jakby urywają. I całość tych mankamentów powoduje moje mega wkurzenie na ten tv. Jeśli chodzi o ustawienia....jest ich bardzo mało i przetestowałem już wszystkie jakie się tylko dało :)

Trochę mnie zdziwiłeś z tą czernią, bo akurat plazmy słyną z dobego odwzorowania czerni. U mnie są 3 tryby ustawienia tego parametru. Jak pisałem, ja nie narzekam na jakość obrazu. Co do takiego delikatnego przeskoku obrazu przy szybkim ruchu kamery, to też to u siebie zauważyłem, ale jakoś mnie to nie denerwuje bo najczęściej to widać przy szerokim ujęciu z kamery i dość szybkim i płynnym ruchu. Mnie w plaźmie podoba się szeoki kąt widzenia, naturalny obraz, brak tego śmiesznego efektu " Brazylijskiego serialu". Jakoś LCD i LED mi nie leżą, ale nie mam porównania z droższymi TV w tych technologiach. Jak szukałem 5 lat temu, to tak do 3k. A może masz jakiś tryb sklepowy załączony? Akurat ja nie siedzą w tematach TV, ale są na forum koledzy bardziej kumaci, to może coś doradzą:)
 

Maniek666

New member
Aha i jeszcze temat mrowienia ekranu też u mnie występuje. Jeśli chodzi o ustawienia: mam ustawione domowe :) Jestem obecnie zainteresowany Philipsem pfl6007 lub 6008 i na pewno będę chciał go zobaczyć.
 

Maniek666

New member
Z tego co wiem to jest 10dni na zwrot tv jesli sie kupi w sklepie internetowym, natomiast jesli w sklepie to mamy jakiekolwiek prawa do zwrotu? U mnie gneralnie to o tyle bylo to dziwne, ze w sklepie tv gral super, natomiast w domu mnie rozczarowal :)
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
Z tego co wiem to jest 10dni na zwrot tv jesli sie kupi w sklepie internetowym, natomiast jesli w sklepie to mamy jakiekolwiek prawa do zwrotu? U mnie gneralnie to o tyle bylo to dziwne, ze w sklepie tv gral super, natomiast w domu mnie rozczarowal :)

Już kiedyś rozmawialiśmy o tym na forum, i chłopaki pisali że po zakupie w sklepie ( nie internetowym) to tylko wolna wola sprzedawcy że Nam wymieni, bo widzieliśmy co bierzemy.
 
Do góry