NETFLIX dzielenie konta

wucash

Active member
Bez reklam
Czy działa u Was dalej bez problemu dzielenie konta?
Wiadomo w czerwcu news o blokowaniu kont współdzielonych, jestem głównym użytkownikiem (płatnikiem ;P ) i troje znajomych, z którymi dzielimy (dwoje w moim mieście, trzeci w innym województwie). U każdego po wysłaniu prośby o zweryfikowanie urządzenia i kliknięciu prośby o wysłanie 4cyfrowego kodu na maila, który jest ważny 15 minut - kod podyktowałem, wpisali i spokój. Wszystko działa bez problemu, żadnego blokowania. To w końcu Netflix blokuje czy nie? Żadnych VPNów, QR czy innych kombinacji....
Pytanie czy to jeszcze do końca nie działa czy po prostu Netlfix jednak odpuścił blokowanie w pl?
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Nie znam nikogo,komu by zablokowali konto z tego powodu (ponoć nie było tego w regulaminie) ale niektórzy po tych newsach,wykupują oddzielne subskrypcje albo dopłacają 10 zł za oficjalny dostęp do współdzielonego konta.
Te potwierdzenia na maila,były już z rok temu (sam się z tym wtedy spotkałem).
 

wucash

Active member
Bez reklam
Tak zgadza się ale dziwnym trafem w czerwcu wszystkim moim współdzielącym sie pokazały...
Czyli na razie strzyżenie jeleni ;P
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Pewnie chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy,nie blokując przy tym kont,co skutkowałoby odejściem wielu użytkowników.
HBO wydało ostatnio oświadczenie,w którym napisali,że nie będą weryfikować osób ze wspódzielonych kont i mogą oni być nawet z innej planety ;)
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Mówicie o tym?
 

Attachments

  • 20230707_233003.jpg
    20230707_233003.jpg
    1,8 MB · Wyś: 75

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tak, to są te komunikaty, tyle, że na razie nic nie wiadomo.
Co mieli blokować, jak cała akcja dopiero ruszyła? Netflix już pisze, że możliwość podróżowania jest (czyli wysyłanie komuś kodu, z czego każdy teraz korzysta) i to działa, ale potem to urządzenie musi się zalogować w głównym miejscu co najmniej raz na miesiąc. Wszystko się okaże, przy drugim, trzecim miesiącu.

Jak straszak, to idiotyczny, żeby nie powiedzieć żenujacy, ale coś nie chce mi się wierzyć, żeby był tak prosty w obejściu.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Bez przesady, to już by było hamstwo i strzał w kolano, zresztą oni w ogóle już stracili w moich oczach ; ) Tu chodzi o te konta, które udostępniamy. Runie cała idea bezproblemowego dzielenia, a na zabawy w vpn'y nie każdy będzie miał ochotę.
 

Piramida

Well-known member
Bez reklam
Tam od razu runie,wystarczy przeprowadzić się do tego samego gospodarstwa i już będzie na legalu :-D
 

Katar10

Member
W Holandii, Niemczech, Austrii jeżdżę regularnie z Amsterdamu wróciłem tydzień temu żadnych komunikatów.
 

sentyzibi

Well-known member
Co działa i zza jaka granicą ? Bo w UK dostaje dokładnie ten sam komunikat i muszę korzystać z opcji "podróżuję".
Dokładnie. Sąsiadów córka studiuje w innym mieście i mówili, że gdy ją odwiedzili to zalogowali się ze swojego tableta i dopiero komunikat na jej telewizorze zniknął.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tu chodzi o dzielenie się kontem i te osoby, które korzystają z Netflixa po za głównym domostwem.

Teraz jest opcja podania kodu takiej osobie, a cały czas rozchodzi się o to, co będzie w następnych miesiącach (u tych korzystających dodatkowo).

Jeżeli ktoś podróżuje, to logiczne, że w końcu wróci do domu, zaloguje się i tak w kółko.
Problemu nie ma.

Problem może być, jak ktoś dzieli się ze znajomymi którzy nigdy do nas do domu nie trafią. Netflix w końcu wyłapie, że to żadne podróże, a zwyczajne dzielenie się płatnościami z jakimiś randomami (no i zblokuje w końcu tą osobę)

Jak będzie i czy w ogóle, to zobaczymy w następnych miesiącach. Teraz wszyscy się łapią na ten pierwszy miesiąc "podróży".
 
Do góry