nC+

Lemil

Banned
no i jest git problem też się rozwiązał i kur.....a lemilek już nic nie komentuj.
Twój się rozwiązał, mój problem się nie rozwiązał. Poza tym będzie coraz więcej ludzi, którzy dopiero zauważą problem. Zastanawia mnie zwłaszcza taka sprawuszka. Czy ci wszyscy "szczęśliwcy" co się dali ugłaskać jakimś rabacikiem mają gwarancję ceny? Czy aby nie będzie tak, jak zwykle, że cenka podskoczy po jakimś czasie tak, że szcenka opadnie?
 

LukeSky

Member
Bez reklam
Ja się nie dałem ugłaskać ale skoro miałem z nimi kontrakt i mogę nadal go mieć na warunkach aktualnych to niech tak zostanie. Potem się zobaczy. Moim zdaniem tutaj tylko trzeci gracz na rynku rozwiąże problem. Sprawą powinno zająć się CBA, bo to że dopuszczono do tej fuzji pachnie kasą na kilometr.
 

Lemil

Banned
Wiem, że to już pisałem, ale to sprawa pierwszorzędna, więc spytam jeszcze raz.

Czy ugłaskani, którzy dostali swoje pakiety o złotówkę lub dwie taniej mają jakąś, jakąkolwiek gwarancję, że po pewnym czasie im cena nie podskoczy o dwadzieścia czy... pięćdziesiąt złotych?

Na pewno nikt wam nie mówił przez telefon, że cena może po kilku miesiącach podskoczyć. Oni o tym nigdy nie mówią. Ale czy w aneksie do umowy, którą sobie radośnie i beztrosko przedłużyliście takiej opcji nie ma?

Stawiam dolary przeciw żołędziom, że o ukrytej podwyżce abonamentu po kilku miesiącach nawet nikt nie myślał. A że nikt nie sprawdzał, to pewne.

No to poczekamy:)
 

Adrian85

New member
Bez reklam
''.....Okres GWARANTOWANEGO korzystania z pakietu Gold+HBO w kwocie 109zł.......'' itd.,a co więcej dostałem na czas nowo zawartej umowy,czyli na 12 miesięcy kanały canal+ i sportHD z pakietu Platinum.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Twój się rozwiązał, mój problem się nie rozwiązał. Poza tym będzie coraz więcej ludzi, którzy dopiero zauważą problem. Zastanawia mnie zwłaszcza taka sprawuszka. Czy ci wszyscy "szczęśliwcy" co się dali ugłaskać jakimś rabacikiem mają gwarancję ceny? Czy aby nie będzie tak, jak zwykle, że cenka podskoczy po jakimś czasie tak, że szcenka opadnie?
Na 12 miesięcy jest umowa więc i cena.
Jak zmienią jednostronnie umowę to tak jak i teraz dostaną rezygnację.
W moim przypadku rabacik wyniósł 60% więc chyba taki malutki nie był.
To nie była złotówka czy dwie tylko 80zł.
 

Lemil

Banned
Na 12 miesięcy jest umowa więc i cena.
Jak zmienią jednostronnie umowę to tak jak i teraz dostaną rezygnację.
W moim przypadku rabacik wyniósł 60% więc chyba taki malutki nie był.
To nie była złotówka czy dwie tylko 80zł.
Na 12 powiadasz? Masz to na papierze? Nie pamiętam już ile razy przedłużałem umowę przez telefon; pewnie ty tak właśnie zrobiłeś; i jakoś nie wydaje mi się, żebyś miał jakikolwiek papier w ręce, żeby to sprawdzić. Wszystko co masz, to mgliste wspomnienia tej rozmowy telefonicznej, kiedy to z takim entuzjazmem przyjąłeś ten skromny 60% rabat. Założę się, że byłeś taki happy, że połowy, albo nawet więcej z tej rozmowy nie pamiętasz.

Radziłbym bardzo uważnie przeczytać to, co ci przyślą do domu. Zwłaszcza w kontekście gwarancji ceny. Jestem pewny na 100%, że gdzieś w którymś miejscu będzie schowana klauzula, że po iluś miesiącach cena wzrośnie, a jeśli się nie zgodzisz, to będziesz płacił, płacił, płacił duuuuużo więcej niż teraz.

Jeśli nie przeczytasz, co się wielu ludziom zdarza.

I to jest właśnie ten trick, który nc krzyżyk prawdopodobnie (osobiście jestem tego pewien) zastosuje. Nie doczytasz, nie wymówisz umowy, będą cię doić jak krowę.

Radzę poczytać, poczytać uważnie.

A ilu nie zrozumie, albo nie będzie wiedziało jak to się je, czyli jak zerwać umowę. I to jest kolejny haczyk, który nc dwa skrzyżowane minusy zastosuje.

Pożyjemy, zobaczymy.

Papiery dostaniesz do domu już niedługo. Zachęcam, żeby przeczytać bardzo uważnie.
 

Ano-2013

New member
w jakich godzinach dzwonicie i pod jaki numer? ja próbowałem kilka razy to po 20 minutach daje sobie spokoj, ani raz sie jeszcze nie połączyłem..

rezygnacje z dwóch umów (2 umowy po 2 dekodery) złożyłem juz jakis czas temu czekam na odzew lub jakieś potwierdzenie o przyjęciu wypowiedzenia. Tak czy siak nie przyjme żadnej oferty nie lubie juz ich i tyle;) tylko jak sie dowiedzieć czy doszło wypowiedzenie skoro nie mogę sie połączyć
 
D

Deleted member 121090

Guest
Wszystko co masz, to mgliste wspomnienia tej rozmowy telefonicznej, kiedy to z takim entuzjazmem przyjąłeś ten skromny 60% rabat. Założę się, że byłeś taki happy, że połowy, albo nawet więcej z tej rozmowy nie pamiętasz.
Naprawdę nie potrafisz prowadzić rozmowy w kulturalny sposób?
Zakup TV to nie jest przynajmniej dla mnie powód żeby być,, happy''. I na pewno tego rodzaju rozmowy nie przyćmiewają mi jasności umysłu. Raczej pamiętam co mówię i co do mnie mówią.
Nie sądź wszystkich własną miarą.
A co przyślą na piśmie to zobaczymy.
 
D

Deleted member 121090

Guest
w jakich godzinach dzwonicie i pod jaki numer? ja próbowałem kilka razy to po 20 minutach daje sobie spokoj, ani raz sie jeszcze nie połączyłem..
W poprzednich postach podałem krakowski numer bezpośrednio do konsultantów.
Nie będziesz czekał.
 

maniekn274

New member
Bez reklam
czekaj na połączenie i tyle,wytrwałości, he he ja raz czekałem 3min raz 15min a raz 23min,co do gwarantowanej ceny abonamentu przez okres użytkowania w moim przypadku do 31 pazdziernik cena nie zmieni się i będzie w kwocie 64pln ,takie słowa wypowiedział konsultant które uwieczniłem na dyktafonie.może to śmieszne ale podkładkę jakąś mam,pismo przyślą to lemil zrobię foto żebyś sobie poczytał.
 

Monkin

New member
Bez reklam
Radziłbym bardzo uważnie przeczytać to, co ci przyślą do domu. Zwłaszcza w kontekście gwarancji ceny. Jestem pewny na 100%, że gdzieś w którymś miejscu będzie schowana klauzula, że po iluś miesiącach cena wzrośnie, a jeśli się nie zgodzisz, to będziesz płacił, płacił, płacił duuuuużo więcej niż teraz.

Jeśli nie przeczytasz, co się wielu ludziom zdarza.

I to jest właśnie ten trick, który nc krzyżyk prawdopodobnie (osobiście jestem tego pewien) zastosuje. Nie doczytasz, nie wymówisz umowy, będą cię doić jak krowę.

.

Lemil odnoszę wrażenie, że albo nie wiesz o czym piszesz, albo jesteś z konkurencji nc+. Przecież starzy Cyfrowicze zawsze mieli w umowie jak byk napisane, że po okresie gwarantowanym, na który opiewała umowa, kończą się wszelkie rabaty cenowe i przechodzi się na czas nieokreślony ze znacznie wyższymi cenami. Fakt, w CP jest to kolejna umowa z automatu na rok ale z zachowaniem starej ceny.
Dlatego ludzie wysyłali wcześniej rezygnacie i otrzymywali kolejne oferty promocyjne.
Jeśli ktoś nie czyta uważnie swoich umów, to może mieć pretensje wyłącznie do siebie. NC+ nie jest w tym przypadku żadnym niechlubnym wyjątkiem. Oni mają sztab prawników i finansistów, ale z drugiej strony każdy z nas ma swój rozum. Przynajmniej powinien. Więc nie wiem czemu ludzi straszysz hasłem niegwarantowanych cen w nc+.
 

Sheik

New member
no i jest git,mój problem też się rozwiązał,cały pakiet SILVER plus 4 PROGRAMY c+,c+film ,c+film2,c+sport i 2 family które są już w pakiecie SILVER,umowa do 31pażdziernika2014 r ,bez opłat za obecny turbodekoder,miesięcznie od maja 64pln,co nie znaczy że straciłem kupę nerwów,ale jestem teraz happy,i kur.....a lemilek już nic nie komentuj.
A byłym abonentom c+ proponują dokładnie to samo za ... 84 zl z umową na 12 miesięcy. Poczekamy jeszcze trochę to skruszeją, a jak nie to adieu.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Farsy w nc+ ciąg dalszy.
Nawalił mi N-recorder. Ma problemy z odtworzeniem nagranego materiału. Resetowanie nie pomaga.
Na początku zeszłego tygodnia poszedłem do punktu serwisowego. Niestety nie mieli N-recorderów na stanie. W środę znowu zadzwoniłem do punktu w Cieszynie i dowiedziałem się że może będą w czwartek. Mam dzwonić. rano zadzwoniłem i dowiedziałem się ze jest, że mogę przyjść wymienić. No to poszedłem. Na miejscu ,, uprzejmy'' sprzedawca powiedział mi, że niestety mi nie wymieni bo mu ,, system nie działa''. Nie wiem w takim razie po co mi pół godziny wcześniej kazał do siebie jechać. poprosiłem żeby do mnie zadzwonił jak mu zadziała a TU UWAGA odpowiedź, że to ja mam do niego dzwonić i dowiadywać się kiedy mu zadziała!
Wczoraj znowu próbowaliśmy wymienić w tym punkcie a tu nowa informacja, że nie mają N-recorderów i przez najbliższy tydzień na pewno nie będą mieli. Może w przyszłym tygodniu.
Zgłaszanie sprawy na infolinii nic nie daję, bo konsultanci nie są kompetentni żeby takie zgłoszenia przyjmować. Otwarcie mówią, że, w TEJ SPRAWIE NIC NIE POMOGĄ. TO SPRAWA SERWISÓW A NIE nc+.
Acha i na koniec ,, miłej'' rozmowy słyszę :,, czy jeszcze coś dla Pana mogę zrobić?''
Tak jakby już coś zrobiła!
No normalnie paranoja. Dodam jeszcze że w najbliższych miastach albo nie ma wogóle punktów serwisowych, albo nie mają N-recorderów na stanie! Sprawdziłem w promieniu 25km od Cieszyna.
 
D

Deleted member 121090

Guest
No sprawdziłem już w promieniu 40km. W całej Bielsku-Białej nie mają od momentu fuzji turbo recorderów. Zamawiają i nic nie dochodzi z centrali. Nie wiadomo kiedy wogóle dostaną.
Niezła szopka. A jak się dodzwoniłem do nc+ to twierdzą, ze to sprawa serwisów że się w nie nie zaopatrzyli.
Czyli KŁAMIĄ PROSTO W OCZY. To chyba ta nowa jakość w nc+!
 

maniekn274

New member
Bez reklam
jak mają turbo to może zamień z lekką dopłatą na nowy,albo odświeżony,mi turbo lepiej pasi,i nie mowa o dysku,ogólnie.o ile chcesz i jest taka możliwość,a poza tym powiedz że w ogóle optyk nie działa i nie ma dzwięku 5.1 tylko stereo,tego na pewno na miejscu nie sprawdzi i zastępczy jakiś do czasu naprawy muszą dać,mają taki obowiązek.
 
D

Deleted member 121090

Guest
jak mają turbo to może zamień z lekką dopłatą na nowy,albo odświeżony,mi turbo lepiej pasi,i nie mowa o dysku,ogólnie.o ile chcesz i jest taka możliwość,a poza tym powiedz że w ogóle optyk nie działa i nie ma dzwięku 5.1 tylko stereo,tego na pewno na miejscu nie sprawdzi i zastępczy jakiś do czasu naprawy muszą dać,mają taki obowiązek.
Nie muszę nic ściemnaić bo jest walnięty faktycznie.
A ja mam właśnie turbo i takich brak.
 
Do góry