Menu do struktur AVCHD (BR) - jak to robić?

deank

New member
This is a sales trick since the dawn of HDD.

Manufacturers label their discs using MB/GB units of 1000 (not 1024).

500GB = 500 * 1000 * 1000 * 1000 = 500000000000

500000000000 / 1024 / 1024 / 1024 = 465,66 GiB (in computer GigaBytes). :)

So you're not wasting anything... Just the same with DVD discs... They say it is 4.7GB, but in fact it is

4700000000 / 1024 / 1024 / 1024 = 4,37GiB.

For FAT32 formatting I always use SwissKnife tool.

http://www.softpedia.com/get/System/Hard-Disk-Utils/SwissKnife.shtml
 

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
.....................
Kurczaki jeszcze jedna sprawa mnie męczy ;)
Załóżmy że mam 3 różne struktury avchd i chce je połączyć w jedną ale żeby żadna z nich nie nachodziła na poprzednią tzn. żebym w środkowej nie widział tytułów z pierwszej ani ostatnie kompilacji...? Jest to możliwe bo kombinuję pół nocy i za nic mi to nie wychodzi :/

Jeżeli skorzystasz z opcji menu jednotytułowego, to strona główna każdego tytułu będzie miała tylko własną reprezentację (czyli nie będzie widać "sąsiadów")
 

bluray

Banned
Ten to staruszek 370 BG Seagate Barracuda.
Ale FAT32 nie ma ograniczenia na poziomie Twoich 1,5 TB.
Ograniczenia systemu plików FAT32 w systemie Windows XP
" Maksymalna ilość miejsca na dysku wynosi około 8 terabajtów po uwzględnieniu następujących zmiennych: maksymalna możliwa liczba klastrów na woluminie FAT32 wynosi 268 435 445, a na klaster przypada maksymalnie 32 KB, razem z miejscem potrzebnym na tablicę alokacji plików (FAT, File Allocation Table)."

Wyżej DEAN podaje link:
Download SwissKnife 3.22 - SwissKnife - create/format partitions in your hard drive - Softpedia
 
Ostatnia edycja:

Borygo77

Klub HDTV.com.pl
VIP
To wszystko jasne z pojemnościami dysków ;)


Dean do we have any chance to add (join compilations) like it is without making new menu pages? I mean if I have trilogy blade movies with its own menu ready made and another one trilogy Lord of the Rings made before with its own menu and want those two compilations togheter in one AVCHD without wasting pages already made before?
Now it's workin like describe - If I add 3 compilations made before first one is copied straight like was made before but second and third are rebuilded. If its not huge problem to add option 'Do not touch anything' - please do it for us.

Regards!


edit: One more problem and dont know why ;(

[23:34:07] *** Initiating video encoding:
[23:34:07] *** Original : 1920x1040
[23:34:07] *** Crop : 0
[23:34:07] *** Resize : 1920x1080
[23:34:07] *** Uncrop to : 1920x1080
[23:34:07] *** Sharpen : 0
[23:34:07] *** Bitrate : 16436 kbps
[23:34:07] *** Level : 4
[23:34:07] *** B-frames : 3
[23:34:07] *** Ref-frames: 4
[23:34:07] *** Frame rate: Original (23.976)
[23:34:07] *** GOP size : 24 (keyframe min. each 2 frames)
[23:34:07] *** Quality : One pass (turbo)
[23:34:07] *** SAR : 1:1
[23:34:07] *** DAR : 1920x1080
[23:34:07] *** Profile : Blu-ray

[23:34:07] *** Encoding : One pass - content: [01:45:36]
[04:37:27] *** Speed : 8.35 fps (elapsed: 05:03:19 - Realtime x 0.35)

[04:37:27] *** Transcoding successful!

[04:37:27] Detected frame reference count: 4 (max:4).
[04:37:27] Detected video: ID#0:V_MPEG4/ISO/AVC 1920x1080, fps=23.976, ref=4
[04:37:27] Detected audio: ID#2:A_DTS (48000Hz 24bit 6ch) Language: eng
[04:37:28] Added audio: A_DTS, "D:\Filmy\HD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.mkv", track=2, lang=eng, timeshift=0ms
[04:37:28] Converting TEXT subtitles to SUP/PGS...
[04:37:28] a serious man 2009 1080p bluray dts x264-ctrlhd.srt
[04:37:28] !!! BDSup2Sub reported: 0 warnings!
[04:37:28] *** 0 problems of all 0 are fixed!
[04:37:28] !!! Subtitles may be incomplete!
[04:37:28] !!! Error converting subtitles! (java?)
[04:37:28] Adding external subtitles (A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.srt) (pol)
[04:37:28] M2TS stream split set at 4000MiB...
[04:37:28] Creating clip and playlist info (tsMuxeR)...
[04:37:29] Cannot detect file size: (C:\multiAVCHD\_TEMP\multiTEMP-20100318\20100319-043728-7988\BDMV\STREAM\00000.m2ts)

tsMuxeR (Version 1.10.6) output:
===============================================================================
Decoding H264 stream (track 1): Profile: High@4.0 Resolution: 1920:1080p Frame rate: 23.976
Change H264 level from 4 to 4.1
H.264 stream does not contain fps field. Muxing fps=23.976
Decoding DTS stream (track 2): Bitrate: 1536Kbps Sample Rate: 48KHz Channels: 5.1
===============================================================================

===============================================================================
tsMuxeR meta:
===============================================================================
MUXOPT --no-pcr-on-video-pid --new-audio-pes --blu-ray --vbr --custom-chapters=00:00:00.000;00:08:48.000;00:17:36.000;00:26:24.000;00:35:12.000;00:44:00.000;00:52:48.000;01:01:36.000;01:10:24.000;01:19:12.000;01:28:00.000;01:36:48.000 --split-size=4000MiB --vbv-len=500
V_MPEG4/ISO/AVC, "D:\Filmy\HD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.[1920x1080-23.976].264", insertSEI, contSPS, lang=eng, level=4.1, fps=23.976
A_DTS, "D:\Filmy\HD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.mkv", track=2, lang=eng, timeshift=0ms
S_TEXT/UTF8, "D:\Filmy\HD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.srt", font-name="Trebuchet MS",font-size=68,font-color=0x00C6C6C6,font-charset=238,font-bold,bottom-offset=68,font-border=4,text-align=center,video-width=1920,video-height=1080,fps=23.976,lang=pol
===============================================================================
[04:37:29] Important files missing (clpi/mpls/m2ts)...
[04:37:29] Possible tsMuxeR failure to process your input file (D:\Filmy\HD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD\A Serious Man 2009 1080p BluRay DTS x264-CtrlHD.mkv).
[04:37:29] M2TS (media) file count: 1
[04:37:29] CLPI (clipinfo) file count: 0
[04:37:29] MPLS (playlist) file count: 0

[04:37:29] Skipping to next...
Have *.x264 file from this transcoding is there any options to use it instead of transcoding again ? ;)
 
Ostatnia edycja:

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
Widzę ze screnów, że byłeś we Francji w miejscach gdzie i ja jeździłem w 2007 roku. Nie było mi dane jedynie lecieć śmigłowcem na Les 2 Alpes, a jedynie autokarem z Alpe D'Huez do Les 2 Alpes. Super trasy i super widoki. Niezapomniane wrażenie robi przejazd najdłuższą trasą w Europie Serene z Pic Blanca. Napisz jak sprawowała się twoja nowa kamera Sony (25 razy zoom optyczny).
Pozdrawiam.

Wspomniałeś o przelocie helikopterem. Dla nas to byla konieczność i muszę przyznać, że wyjątkowo atrakcyjna, a także przystępna cenowo. Owszem chcieliśmy też jechać autobusem, ale te dwa kursy (które są w ciągu tygodnia) już w poniedziałek były całkowicie wykupione. Przy okazji zaoszczędziliśmy ponad dwie godziny czasu, a widoki towarzyszące przelotowi są urzekające.
O kamerze i oprogramowaniu trochę szerzej opiszę, bo to powinno zainteresować także innych.
Chociaż wątek nie dotyczy kamer jako takich, to przecież sposób rejstracji przez kamery materiału filmowego, bezpośrednio rzutuje na tworzenie menu. Pod tym względem sposób zapisu w kamerach Sony uległ zasadniczym zmianom i to zdecydowanie na lepsze. Fakt, że obecnie kamery Sony mogą zapisywać na kartach SDHC było już entuzjastycznie przyjęte zaraz po opublikowaniu pierwszych danych o nowych modelach. Dla nas jest jednak bardzo ważne i to, że kamery te zapisują teraz filmy w strukturze AVCHD, którą bezpośrednio można wczytać do multiAVCHD. To tak jakby Sony chciało dopasować swoje produkty do multiAVCHD. Jest tu pewien paradoks. Kiedyś Sony (choć twórca AVCHD) w swoich kamerach stosował dość dziwny system zapisu filmów HD (obok plików .m2ts zapisywane są pliki informacyjne .mood) i stworzone zostało odpowiednie oprogramowanie do importu i edycji takich zapisów (PMB). Gdy weszły do powszechnego użycia w kamerach karty SDHC, Sony zostało jakby zmuszone przez rynek do respektowania swego standardu AVCHD także w kamerach. Ale teraz koncepcja PMB gryzła się ze strukturą zapisaną na kartach. Problem rozwiązano w ten sposób, że w trakcie importu materiału z kamery, program PMB zmienia mu format z AVCHD na ten stary i taki zapisuje na dysku.Tak więc jądro programu PMB nadal może w sposób nie zmieniony funkcjonować. W najnowszej odsłonie PMB (version 5.0.02......) zmieniono tylko trochę sam interfejs (od strony graficznej został zubożony), ale możliwości programu są teraz naprawdę duże. Mnie najbardziej cieszy opcja eksportu materiału po edycji (przycięciach). Do eksportowania można sobie wybrać dowolne pliki i zapisać je na karcie pamięci podłączonej przez USB. I to jak zapisać! Program je zapisuje w formacie AVCHD!!! Mało tego, jeżeli na karcie mamy już strukturę AVCHD, to program dopisuje eksportowane pliki do istniejącej struktury wraz z niezbędnymi uzupełniami. Oznacza to także, iż tworzy dodatkową playlistę dla dodawanych plików filmowych. W ten sposób wreszcie mamy pełną swobodę organizowania sobie playlist czyli tytułów dla multiAVCHD. Te zagadnienia dopiero dzisiaj odkryłem i nie mogłem nie zauważyć, że to co robi w czasie eksportu PMB, jest dokładnie zbieżne z tym co postuluję dla multiAVCHD. Ten eksport to nic innego jak dołożenie tytułu do istniejącej struktury bez jej naruszania. Oczywiście mam świadomość, że w multiAVCHD jest trudniejsza sytuacja, bo mamy menu i nawigację.
Teraz format zapisu w kamerach Sony jest jakby identyczny z tym tworzonym przez kamery Panasonic, ale program HD Writer rozpoznaje, że to produkt obcy i blokuje import. Blokadę importu materiału filmowego z kart zapisanych w kamerze Sony udaje mi się obejść, jeżeli playlista obejmuje mniej niż 100 plików .m2ts. Większa ilość plików jest nie do przeskoczenia i wymaga dzielenia playlisty. Wobec nowych możliwości PMB, HD Writer nie jest już czymś wyjątkowym.
Tak na dobrą sprawę, to mając multiAVCHD można się obejść bez jakiegokolwiek programu edycyjnego. Eliminację wadliwych ujęć filmowych i odpowiednich przycięć, można wykonać w samej kamerze i następnie wprost z karty SDHC wczytać strukturę AVCHD do multiAVCHD. Trochę dziwne wydaje się, że Sony nadal tradycyjnie wszystkie ujęcia filmowe przypisuje do jednej playlisty. Czyli nie ma tu ograniczeń do 99 ujęć filmowych i otwierania nowej playlist dla ujęć z każdego dnia (jak w kamerach Panasonic). Ma to pewne zalety, bo każdy nasz tytuł tworzony w multiAVCHD obejmuje cały materiał jednej karty SDHC. W takiej sytuacji opracowywanie menu dla struktur AVCHD poprzez multiAVCHD staje się naprawdę proste. Każdy tytuł może mieć nawet do 32 GB i o nic nie musimy się martwić. Nie trzeba dokonywać żadnych łączeń plików, ani dbać o ich wielkość. Znika też problem asynchronizacji A/V i w strukturze mamy ciągle źródłowe pliki filmowe, z których w drodze selekcji w każdej chwili możemy robić jakieś mniejsze struktury, przeznaczone dla określonego odbiorcy (znajomego z nart, cioci, babci.. itp).
Jeżeli chodzi o jakość nagrań z nowych kamer Sony, to już nie wystarczy uważać, że nastąpił postęp technologiczny. Tu można mówić o przełomie technologicznym. Automatyka jest tak precyzyjne, że nawet nam do głowy nie przychodzi, aby coś ustawiać manualnie. Nawet w bardzo silnym słońcu padającym prostopadle na ośnieżony stok, wszystkie szczegóły i tonacje cieni są pieknie odwzorowane na filmie. To wypalanie szczegółów w kamerze Panasonic, które mnie do rozpaczy przyprawiało, jest teraz jak zły sen. Obraz jest bardzo naturalny i poprostu piękny. Filmowałem w grocie wykutej wewnątrz największego w Europie lodowca udostępnionego narciarzom , gdzie jest bajkowy świat najprzeróżniejszych stworzeń wyrzeźbionych w lodzie, łącznie z gigantycznymi dinozaurami. Wszytko delikatnie podswietlone słabym światłem o zróżnicowanych barwach i kamera Sony potrafiła zarejstrować nie tylko każdy szczegół, ale i klimat całej ekspzycji - tę delikatną grę światłocieni i kolorów. Nawet w bardzo ciemnym pomieszczeniu, gdzie wydawało się, iż nie ma sensu filmować, uzyskuje się ładne ujęcia bez pikselozy. Tak było np. w niezwykłej kolejce DOME EXPRESS, która tunelem dowozi narciarzy i turystów do wnętrza lodowca, skąd gigantycznymi windami mogą się wydostawać na jego powierzchnię. Jest to bajkowy świat, w którym niezliczona ilość majestatycznych szczytów lodowych jest jakby na wyciągniecie ręki. Urzekająca, dokólna panorama czterotysięczników (lub prawie) z majestatycznym Mont Blanc, La Meije czy Les Ecrins na czele. Ta moja nowa kamera jest bardzo mała, wygląda jak zabawka. Ale to nie jest zabawka. Gdy wraz z dziesiątkami innych szaleńców jedzie się z dużą prędkością po lodowcu za ryczącym ratrakiem, który spod gąsienic wyrzuca tumany śniegu, a człowiek kurczowo musi się trzymać liny, to małe rozmiary kamery są błogosławieństwem. Jednym ruchem ręki można ją wyjąć z kieszeni, uruchomić i filmować tę niezwykłą scenerię. To samo dotyczy zjazdów. Człowiek chce jednym susem (bez zatrzymywania się) zjechać osławioną czarną, 16 km trasą sarenne z Pic Blanc, ale i chciałby fragmenty tego zjazdu filmować. I tutaj możliwość szybkiego wyciągnięcia jedną ręką kamery z kieszeni, uruchomienia jej, a po pewnym czasie ponownego schowania-jest błogosławieństwem.
O wysokiej czułości kamery już wspomniałem przy okazji testów dla nocnego Krakowa. Ta cecha dostarczyła mi pięknych ujęć filmowych w odwiedzanych ośrodkach narciarskich, które w nocy tętnią życiem i są pięknie iluminowane - wszędzie zachowano jeszcze oświetlenia z okresu świątecznego.
Jedyny mankament, który na nasłonecznionych stokach jest więcej niż dokuczliwy, to brak wizjera. Na bocznym monitorku naprawdę niewiele widać i trudno rozróżnić co jest obrazem odbijanym, a co wyświetlanym.
 

bluray

Banned
Mam odkryty problem;
Chodzi o zawartość ikon.
Kiedy materiał filmowy jest w kodeku mpeg2 lub VC-1 to jest OK. i ikony pokazują zawartość.
Jeżeli natomiast wgrywam film w kodeku H.264 to ikony pozostają czarne (sąniewykonane).
Jpg mają rozmiar zerowy.
Czyli zawierają czerń albo BG menu.
Czy macie rozwiazanie tego problemu ?
Pewnie to brak kodera w kompie albo nie właściwy ?

Pewnie to zagadnienie strasznie mi kisi w moim dużym projekcie kamerowym.
Nad którym właśnie usilnie pracuję.

ps.
SYDON777;
Czy moja SONY SR7 (pierwsza seria z HDD od SONY) to chyba nie łapie się w nowych kategoriach, (chawalonych przez Ciebie) automatyki. Sam narzekałem i jechałem na ręcznych nastawach.
Pytam bo może trzeba kupować nowy sprzęt SONY ?
Co radzisz ?
ps.2
Od zawsze zgrywałem po USB na HDD PC kontent z kamery SR7 i nigdy nie korzystałem z softu PMB. Obróbkę robię pod VEGAS i sobię tę aplikację wysoko cenię.
Zwłaszcza cięcia, black-in/outy i wybrabne przejścia (stosuję tylko te bez straty jakości obrazu).
Także napisy transparentne. Że nie wspomnę o kombinacjach z audio.
 
Ostatnia edycja:

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
Był okres, że ikony u mnie były czarne. Dean coś tam poprawiał i problem zniknął. Teraz mi się to nie zdarza, ale czasami ktoś zgłasza, że u niego występują. Jeżeli się nie uporasz z problemem, to zawsze w miejsce tych czarnych możesz ręcznie podstawić własne .jpg (będą dodatkowo dokładnie takie jak chcesz i lepszej jakości).
Pisząc o nowych kamerach miałem na uwadze modele roku 2010. Jeżeli stary sprzęt pracuje dobrze, to ja bym wstrzymał się z kupnem nowego-za rok będą jeszcze lepsze. Moja kamera Panasonic padła tuż przed wyjazdem ( a ta stara Sony na płytki była dla mnie zbyt kłopotliwa) i byłem zmuszony do zakupu nowej.
Zgrywać na dysk twardy po USB z nośnika danych kamery można - ja też korzystam w tym celu z systemu Windows, a nie z pośrednictwa PMB. Jednak to co może dać mi PMB, nie da żaden inny tradycyjny program NLE (również Vegas). Tutaj mogę wyeksportować źródłowy materiał zorganizowany w prosty sposób w AVCHD poprzez playlistę taką jaką chcę. Mogłem to też robić z HD Writera, ale tam to było bardziej kłopotliwe. Teraz wszystko staje się dla mnie niezwykle proste i szybkie - bardzo brakowało mi programu do tworzenia dowolnej playlisty i teraz zupełnie nieoczekiwanie spełnia mi taką rolę PMB.

Dean dzisiaj udostępnił multiAVCHD z opcją tworzenia tradycyjnych struktur DVD na bazie tego, co aktualnie mamy w strukturze AVCHD. Będzie to bardzo pożyteczna opcja, bo odtwarzacze DVD nie tak szybko znikną z wielu domów.
 
Ostatnia edycja:

bluray

Banned
SYDON77 !;
Chyba mam przyjemność uzupełnić wiedzę !

Jedyny program, który (znam) deklaratywnie ma za cel poprawę jakości VIDEO 576 llinii do 1080 linii to .... !?
NERO Vision.

W NERO VISION v.9.0 znajdziecie opcję: [super- upscal].
Czyli alghorytm producenta softu dla amatorów (uwaga nie chodzi o real-time; proces ma trafać długo i niezwykle dokładnie w zależności od szybkości i ilości rdzeni CPU wykorzystywanych przez aplikację ) upscalowania 576 linii do 1080. NERO VISION to jedyna znana mi taka aplikacja z taką opcją.
 
Ostatnia edycja:

nagdob

Member
Bez reklam
blurey.
Czy programem NERO VISION v.9.0 można przekonwertować jednocześnie film nagrany w proporcjach 4:3 do 16:19, oczywiście bez większych strat w wielkości obrazu?
 

nagdob

Member
Bez reklam
Sydon.
Czy twoja wersja PMB to 5.0...., czy taką miałeś na dołączonej płycie? Ja mam 4.2.10 i nigdzie nie mogę znaleźć nowszej. Może znasz jakiś link do najnowszej wersji.
 

Tomanek

New member
Chciałem dzisiaj przetestować nową funkcję tworzenia SD-DVD ale niestety wywala mi błąd.
Przechwytywanie.JPG

i nie wiem co jest ?
 

bluray

Banned
blurey.
Czy programem NERO VISION v.9.0 można przekonwertować jednocześnie film nagrany w proporcjach 4:3 do 16:19, oczywiście bez większych strat w wielkości obrazu?

Da się w VEGAS. Czy NeroVision ?
Sprawdzę.
Funkcja Croping.
Utrata jakości nieunikniona. Bo to dość duże zoomowanie.
Nigdy tego nie robiłem.
Instrukcja PL do NeroVision: http://ftp6.nero.com/user_guides/nero9/vision/NeroVision_Plk.pdf
" Nero Vision (6.4.17.0)
Nowe funkcje: Ulepszona obsługa plików w formacie .WTV (w programie Windows Media Center TV Pack 2008) oraz w systemie operacyjnym Windows 7
Naprawione problemy: Istnieje możliwość dopasowania współczynnika kształtu przy automatycznej rozdzielczości ... "
Nero - Aktualizacja

NeroVision ma jeszcze jedną super cechę:
korzysta ze wszystkich czterech rdzeni w moim CPU.
 
Ostatnia edycja:

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
Tak to jest wersja programu PMB dołączana na płytce do nowych kamer Sony. Nie sadzę, aby była gdzieś już dostępna w sieci.

Robiłem clip dla kolegi z nart, więc przy okazji zamieszczam ekranik z menu - odrobina humoru czasami nie zaszkodzi:

Menu dla jazdy off-piste.jpg
 

Sydon777

Klub HDTV.com.pl
vip
U mnie przy tworzeniu SD DVD najpierw pojawił się taki komunikat w LOG:

Log.jpg

Encoding jednak przebiegał normalnie i zakończył się sukcesem. Następnie wystąpiły błędy:

Błąd1.jpg
Błąd2.jpg

Czy komuś udało się zakończyć proces z sukcesem?
 
Ostatnia edycja:

deank

New member
The error about "cannot detect filesize" is normal, since it takes time for the MPEG-2 encoder to launch, and multiAVCHD checks if it already created some output.

About the folder creation error.... I encoded over 20 test [DVD] folders and all is okay. I guess all symbols in the title name are ASCII, right?

I'll check it later again.

Dean
 

Tomanek

New member
Sydon - u mnie wyświetla identyczny komunikat.
Dean pisze , że to normalne niby wszystko OK. ale komunikat ten wyświetlany jest w dość niefortunnym miejscu i czasie bo nie dość, że jest na czerwono to jeszcze oprócz komunikatu nic więcej się nie wyświetla i wygląda to tak jak by program się zawiesił. Po zakończeniu encoding program zaczyna w log pokazywać procesy dalej i wszystko przebiega bez problemu.
Ja u siebie takich błędów (o których pisał Sydon wyżej) nie zauważyłem.
Martwi mnie natomiast co innego.
W procesie wynikowym obraz SD jest nie do przyjęcia i ma bardzo duże makrobloki.
Jak komuś się uda stworzyć SD-DVD z materiału HD niech napisze jak u niego z jakością po przekodowaniu.
 

gaspar

New member
Przetestowałem transkodowanie jednego klipu HD (1920x1080i) z kamery Canon do SD-DVD. Wszystko poszło bez problemów, transkodowanie do 720x576 aspect ratio zachowany jako 16:9, bitrate 8k, a to prawie max bitrate wg specyfikacji DVD MPEG2. Jakość bardzo dobra, nie zauważyłem makrobloków. Wreszcie nie muszę posiłkować się innymi programami, kiedy chcę podzielić się materiałem z kimś, kto nie posiada odtwarzacza AVCHD/BD :) Kolejny fantastyczny dodatek zaserwowany nam przez Dean'a do multiAVCHD!!
 

Tomanek

New member
Wczoraj u mnie było OK.
Po tym co napisał @gaspar postanowiłem przetestować jeszcze raz.
Niestety dzisiaj mi nie działa:
Przechwytywanie.JPG

Po wciśnięciu OK.

Przechwytywanie1.JPG
 

brutus76

New member
Pomożecie?

Witam

Ja mam takie pytanko, na które może padła już gdzieś "obrazowa" odpowiedź jednak efekt moich poszukiwań nie przyniósł oczekiwanych rezultatów.

Mam zainstalowaną ostatnią wersję programu multiAVCHD. Program ponoć potrafi cuda - włącznie z fajnym menu - a ja właśnie tego potrzbuje.
Mam już kilka, kilkanaście filmików skleconych za pomocą programu Sony Vegas, których wynikiem są filmy o długości od kilku do kildkudziesięciu minut (najdłuższy lekko przekracza DVD5).
Wszystkie filmy są klecone z plików kamery HD Sony AVCHD 1440 x1080. Mam wrażęnie że wynikowy film nie traci na jakości i jest w formacie m2ts.

O co mi chodzi: Otóż chciałbym znaleść instrukcję najlepiej polskojęzyczną jak krok po kroku stworzyć menu (fajne, żywe, kolorowe z muzyczką etc. ) za pomocą programu multiAVCHD.
Program ponoć jest prosty ale jakoś nie potrafię kompletnie sie w nim poruszać.
Rozumiem, że program ten końcowy efekt swoich działań zapisuje na płycie czy do tego trzeba czegoś jeszcze?

Nie mam żadnych potrzeb nic przekodowywać chcę tylko stworzyć płyty DVD5 lub DVD8, które z fajnym menu będą zawierały moje filmiki. Interesuje mnie zarówno tworzenie płyt z jednym plikiem (filmem) jak i z wieloma filmami (1 film = 1 plik)
Aha i jeszcze ważna uwaga. Płyty będą odtwarzane na stacjonarnym BR Panasonic'a, który czyta AVCHD oraz gdyby można to również na innym BR np. Sharp'a, który ponoć nie czyta AVCHD. Problemy z PS mnie nie dotyczą.

Wcześniej płytki tworzyłem na PMB i HD Writer ale tam możliwości montażu jak i wyglądu menu są bardzo skromne - no i dedykowane tylko pod odtwarzacze radzące sobie z AVCHD.

Pomożecie?
Dzięki!
 
Do góry