Przez to juz przebrnałem, wszystkie papiery czekaja grzecznie na biurku, no ale w takim tempie nie wiem kiedy sie doczekają. Musze do nich na skrobac znowu.
Niestety po napisaniu emaila, konsultant stwierdził, że wiadomosc zwrotna - aktywacyjna powinna przyjsc natychmiast. Znow musiałem ponownie się zarejestrować.
OK, jestem po ponownym procesie od nowa. Są zmiany:
Zalety:
- teraz wyskakują rozwijane podpowiedzi, podkategorie, itp. nie trzeba wpisywać tego samemu
- nie trzeba podawac pełnego adresu sklepu, jedynie miejscowość
- nie trzeba podawac kwoty zakupu
- nie trzeba podawać co wchodziło w skład zestawu
Wady:
- hasło do nowego konta, ktore przychodzi w wiadomosci powitalnej jest nie do zmiany. Nie udało mi się go zmienić, znaleźć odpowiedniej opcji.
- cały proces rejestacji jest pic na wodę, czyli jak kiedyś w rozmowie stwierdzil konsultant, jedynie do newsletterów oraz statystyk. Nie ma to nic wspólnego z przedłużeniem gwarancji. Rejestracja odbywa się natychmiast, i natychmiast dostaje się email z wiadomością potwierdzającą REJESTRACJĘ, a nie przedłuzenie gwarancji, nie ma też słowa o tym, ze owe zarejestrowane produkty przejdą proces weryfikacji w celu przedłużenia gwarancji, jak miało to miejsce poprzednim razem.