Marantz NR1601- zdechł

werf

Active member
Bez reklam
to nie tak ;) NIP nie ma z tym nic wspólnego. Faktura równie dobrze może być wystawiona z NIPem na osobę fizyczną.

Jeżeli została wystawiona fakturę na firmę, wtedy przepisy o niezgodności towaru z umową nie mają zastosowania.

Właśnie o tym samym piszę tyle że bez słowa osoba fizyczna
Ale już i tak popij wodą
 

gromog

New member
Szanujący się producent stara się polubownie rozwiązać problem, na przykład klient płaci tylko za części, a naprawę robią gratis. Tym bardziej gwarancja minęła raptem 2 miesiące temu. Z tego co widzę to Marantz lata świetności ma za sobą, a teraz to zwykła chińszczyzna. Będę musiał sobie poszukać serwisu.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Porazka na calej lini! Tak, trzeba wpisac jeszcze raz, nie zapytalem o maile (sluszna uwaga)
ale sie dowiem.
Nie rozumiem jak mozna tworzyc system gdzie kazdy z nas wpisuje
dane tracac przy tym czas, a potem bez slowa cala baze ot tak wyeliminowac.
Brak poszanowania dla klienta, szkoda gadac.
Mialem poglad na sprawy gwarancyjne, kazdy element osobno kupowany - centra, tyl, fronty, klocki itp. przy tym wymiana maili z upomnieniami, bo nie zawsze poprawnie gwarancja byla naliczana, a teraz co, od nowa wygrzebywanie papierow i zabawa, dziekuje.
To gdzie oni trzymaja te wszystkie dane potwierdzajace "bonusowe dodatkowe lata gwarancji", skad mam wiedziec ze w tym wszystkim sie nie pogubili, a mam prawo tak twierdzic bo zdarzalo im sie zle naliczyc gwarancje.
Co z tymi co nie maja juz maili (czasem kilkuletnich), rozumiem ze teraz kazdy wczesniejszy zakup ktory "wymuszal" rejestracje w celu uzyskania dodatakowej gwarancji, bedzie traktowany jako naliczony.
Bede informowal na biezaco.

Wszystko tak jak piszesz. Tak jak wszedzie, jak juz Cie zlapali jako klienta, to jestes nie wazny, Wazniejsi sa nowi, nie stali. U mnie obecnie tez 7 kart (fronty, central, tyly, sub, ampi, BD, wzmak) i gdyby nie tak skrupulatne dane, jakich żądali to pewnie już dawno zrobiłbym to od nowa, a tak, to chyba co najmniej godzina i czekanie na weryfikacje, ktora w moim przypadku zawsze byla wymagana, bo jakims dziwnym trafem numerow seryjnych nie było w ichniejszej bazie. I wez tu teraz wpisuj od nowa:

- numer karty
- numer seryjny produktu
- nazwa produktu
- jego kategoria
- adres sklepu
- data sprzedazy
- kwota zakupu
- jesli faktura byla na wiecej niz jeden produkt, to podaj co wchodzilo w sklad zestawu

Wiecej nie pamietam, ale te byly na pewno. Nie wiem na ile ufac konsultantowi, ze teraz i po latch serwisowi wystarczy jedynie dowod zakupu, choc sprwadzalem, rzeczywiscie na papierowych kartach gwarancyjnych w miejscu 2 lata gwarancji jest przekreslone i dlugopisem poprawione na 3 lub 5 lat. Tylko kto ich tam wie, czy za kilka lat jakis upierdliwy serwisant nie stwierdzi, ze sam moglem sobie to przekreslic i dopisac 5 lat?
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie wiem na ile ufac konsultantowi, ze teraz i po latch serwisowi wystarczy jedynie dowod zakupu

Tak, tylko pytanie czy okazujac dowod zakupu automatycznie bedzie akceptowana gwarancja z okresu "bonusowego". Nazywam to "bonusem" bo nie sposob inaczej nazwac tej idiotycznej rejestracji w celu nabycia dodatkowych lat objetych gwarancja - wiadomo o co chodzi.
Nie chcialbym aby w 4 roku uzytkowania kolumn padl cykacz i okazalo sie ze gwarancja zakonczyla sie w 3 roku uzytkowania.
Podsumowujac, maja gdzies dalej baze i wiedza kto dokonal rejestracji celem przedluzenia gwarancji, lub jest to teraz bez znaczenia bo i tak z automatu bedzie obowiazywac maksymalna mozliwa gwarancja po okazaniu.
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
ryzyk fizyk, mozna gdybac, ale i tak sie nie dowiemy. Mysle jednak, ze dla bezpieczenstwa i swietego spokoju mozna poswiecic ponownie czas na rejestracje i trzymac kciuki by sprzetu nie trafilo w okresie gwarancji, a poza nią szczegolnie ;)

No, robi się nieciekawie. Podjąlem próbę ponownej rejestracji. W tym celu muszę jeszczeraz, od nowa zarejestrowac konto. Niestety od trzech dni czekam na email z linkiem aktywacyjnym :(
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Wyslij do nich maila z zapytaniem, zazwyczaj szybko odpisuja.
Zaraz sie zarejestruje i zobacze jak to bedzie u mnie wygladac.
Jak pomysle ze mam grzebac w pudlach, jezdzic po garazach i spisywac jeszcze raz to rece opadaja. Moj blad ze nie trzymam dokumentacji w jednym miejscu, co nie zmienia faktu ze do momentu ew.usterki nie bylo by tematu.
Mam nadzieje ze czytaja to "decydenci".
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
Przez to juz przebrnałem, wszystkie papiery czekaja grzecznie na biurku, no ale w takim tempie nie wiem kiedy sie doczekają. Musze do nich na skrobac znowu.

Niestety po napisaniu emaila, konsultant stwierdził, że wiadomosc zwrotna - aktywacyjna powinna przyjsc natychmiast. Znow musiałem ponownie się zarejestrować.
OK, jestem po ponownym procesie od nowa. Są zmiany:

Zalety:

- teraz wyskakują rozwijane podpowiedzi, podkategorie, itp. nie trzeba wpisywać tego samemu
- nie trzeba podawac pełnego adresu sklepu, jedynie miejscowość
- nie trzeba podawac kwoty zakupu
- nie trzeba podawać co wchodziło w skład zestawu

Wady:

- hasło do nowego konta, ktore przychodzi w wiadomosci powitalnej jest nie do zmiany. Nie udało mi się go zmienić, znaleźć odpowiedniej opcji.
- cały proces rejestacji jest pic na wodę, czyli jak kiedyś w rozmowie stwierdzil konsultant, jedynie do newsletterów oraz statystyk. Nie ma to nic wspólnego z przedłużeniem gwarancji. Rejestracja odbywa się natychmiast, i natychmiast dostaje się email z wiadomością potwierdzającą REJESTRACJĘ, a nie przedłuzenie gwarancji, nie ma też słowa o tym, ze owe zarejestrowane produkty przejdą proces weryfikacji w celu przedłużenia gwarancji, jak miało to miejsce poprzednim razem.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

gromog

New member
Otrzymałem odpowiedź z serwisu Horn - koszt naprawy 1350zł, tak więc sprzęt na szrot. Przestrzegam przed marką Marantz i ich dystrybutorami w Polsce
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Audio Klan oferował 12 miesięczną gwarancję zanim stracił dystrybucję Marantza i sam za nią odpowiada w sposób w jaki zobowiązał się wobec klientów. Horn udziela na wszystkie urządzenia konsumenckie gwarancji 24 miesięcznej, na niektóre z możliwością rozszerzenia za darmo do 3 lub 5 lat (np. niektóre marki głośników). Horn oferuje gwarancję rozszerzoną na własny koszt w większości przypadków, gdzie nie jest ona oferowana przez producenta. Niektóre sieci handlowe sprzedają rozszerzenie gwarancji za ciężkie pieniądze, Horn ją oferuje gratis. Nawet jeśli wiąże się to z rejestracją produktu i zgodą na wysyłkę newslettera, to przecież klient ma zawsze możliwość się z niego wypisać w każdej chwili :) . Serwis rozpatruje zgłoszenia gwarancyjne na podstawie dowodu zakupu przede wszystkim z uwzględnieniem czy pochodzą z ich dystrybucji.
 
Ostatnia edycja:

gromog

New member
Amplituner wrócił z serwisu Horna, na paragonie widnieje napis ekspertyza serwisowa, żadnych wyników "ekspertyzy" nie otrzymałem, 150zł skasowali. Jak dla mnie to jest to oszustwo.
Zawiodłem się na Marantzie, nie mam sprzętu, nie mam pojęcia co teraz kupić i czy warto kupować, może lepiej używkę, albo zadowolić się głośnikami z komputera.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Z wyceną 1350zł nie podesłali co jest zepsute?
Sprzęt masz ale niesprawny.

Teraz to zaatakuj sobie coś z długą gwarancją i koniecznie sprawdź czy od oficjalnego dystrybutora: Denon, Yamaha, Marantz.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dokladnie, gdzie sa wyniki tej ekspertyzy serwisowej? Zadzwon do serwisu i grzecznie popros panow "expertow" o wyszczegolnienie zakresu prac i usterek.
Teraz to wyglada tak, Pan Stasiu serwisant wlaczyl "acha faktycznie nie dziala, odsylamy-150zl sie nalezy".
Powiedz tez ze sprawe opisales na forum i uzytkownicy tej marki sa zaniepokojeni takim stanem rzeczy, szczegolnie jeden uzytkownik co ma 7 klockow tej marki w domu.
 

gromog

New member
To na serwis lepiej nie liczcie. Pan "Stasio" powiedział, że płytka HDMI walnięta i tyle. Ale pobierając kasę za "ekspertyzę serwisową" powinni jakiś dokument skrobnąć z wynikiem "ekspertyzy", tym bardziej, że sprzęt wisi na stanie w firmie i pasowałoby go zdjąć ze stanu, ale jakiś papier by się przydał, chyba że kolejne 150zł za "dokument" zażyczą. Kupując kolejny sprzęt będę teraz uważnie czytał warunki gwarancyjne i nie kupię żadnego sprzętu którego dystrybucją zajmuje się Horn. Myślę, że za granicą serwisy inaczej podchodzą do klientów. Nie rozumiem jak za płytkę można liczyć 1350zł, jeśli pewnie nowy sprzęt prawie tyle kosztuje, dla mnie to złodziejstwo.
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
gromog złodziejstwo mylisz z wolnym rynkiem. Obrażać możesz się na Audioklan, bo Cię zlali na samym początku.
 
Do góry