LG Nanocell Reklamacja

superslawko

New member
Witam, czy te widoczne uloty światła podlegają reklamacji? O ile górnych narożników nie widać, to uloty światła są widoczne na każdej scenie. Telewizor ma tydzień. Proszę administratora o zgodę na zdjęcia.
 

Kolina

Member
Znając dotychczasową politykę firm to raczej nie podlegają reklamacji - odpowiedzi zazwyczaj są takie, że technologia LCD jest taka a nie inna szczególnie przy podświetleniu krawędziowym.
Kupowałeś w sklepie stacjonarnym czy poprzez internet - jeśli przez net to skorzystaj z prawa do zwrotu w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny chyba, że tv nosi jakieś ślady uszkodzenia - wtedy mogą odmówić przyjęcia (część sklepów ma ten termin wydłużony jeśli masz u nich konto - tak jest np. w MediaMarkt i Euro Agd Rtv).
 

Kolina

Member
Mam podobnie w 55Nano867NA z drobną różnicą, że Twój górny prawy róg ja mam u siebie w dolnym lewym. Tak jak napisałem moim zdaniem dostaniesz odpowiedź, że jest ok -> a nie możesz zwrócić skoro masz go tydzień ?
 

superslawko

New member
Telewizor kupiłem w sklepie stacjonarnym media expert. Ten górny róg i większość nie jest widoczna przy oglądaniu tylko na tym teście tak mocno widać, ale te uloty światła w prawym dolnym rogu są widoczne przy każdej ciemnej scenie.
 

Kolina

Member
zwrot

Telewizor kupiłem w sklepie stacjonarnym media expert. Ten górny róg i większość nie jest widoczna przy oglądaniu tylko na tym teście tak mocno widać, ale te uloty światła w prawym dolnym rogu są widoczne przy każdej ciemnej scenie.

Ze strony ME.:

Czy mogę zwrócić towar zakupiony w sklepie stacjonarnym?

W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym, kupującemu nie przysługuje prawo zwrotu towaru pełnowartościowego. W naszej sieci zwrot towaru jest możliwy na podstawie indywidualnej decyzji managera salonu.
 

Kolina

Member
Na Twoim miejscu pojechałbym i pogadał z managerem salonu (oczywiście o ile ten będzie otwarty od 28.12 - część sklepów sieciowych RTV będzie otwarta).
 

tutrus

New member
Ja swój mam już rok i też strasznie wnerwiaja mnie te poświaty. Jestem zdziwiony jak można pisać że to normalne w telewizorach tej klasy.... Po nowym roku może w końcu zdecyduje się na telefon z zapytaniem o reklamację[emoji1787]

Wysłane z mojego GM1913 przy użyciu Tapatalka
 

superslawko

New member
Panowie w Media Expert oświadczyli ze wymienią telewizor na nowy, ale tylko wtedy gdy będę miał zaświadczenie od LG żeby wymienić telewizor i skierowali mnie na infolinie LG. Na infolinii dostałem informacje ze dostanę takie zaświadczenie jak wyślą do mnie serwis i ten stwierdzi wadę i wystawi zaświadczenie. Na zwrot Panowie się nie zgodzili bo to tylko „dobra” wola kierownika sklepu z którym rozmawiałem.
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Uprawnienia z tytułu rękojmi, przysługują konsumentowi niezależnie czy dokonał zakupu stacjonarnie czy na odległość. Inna sprawa, to taka, że teoretycznie możesz żądać odstąpienia od umowy ale za pierwszym razem sprzedawca może zaproponować Ci usunięcie wady przez naprawę. Dopiero gdy naprawa okaże się nieskuteczna lub TV ulegnie uszkodzeniu ponownie, wtedy już Ty decydujesz z jakiej opcji chcesz skorzystać (np. zwrot produktu i odzyskanie wpłaty) i sprzedawca nie może już Ci wtedy już nic narzucić. Są to uprawnienia wynikające z zasad rękojmi a więc musisz złożyć reklamację w oparciu o ustawę (nie o gwarancję).
Składaj wszystko pisemnie. Znajdziesz gotowe wzory reklamacyjne w necie.
 
Do góry