LG Nanocell Reklamacja

superslawko

New member
Uprawnienia z tytułu rękojmi, przysługują konsumentowi niezależnie czy dokonał zakupu stacjonarnie czy na odległość. Inna sprawa, to taka, że teoretycznie możesz żądać odstąpienia od umowy ale za pierwszym razem sprzedawca może zaproponować Ci usunięcie wady przez naprawę. Dopiero gdy naprawa okaże się nieskuteczna lub TV ulegnie uszkodzeniu ponownie, wtedy już Ty decydujesz z jakiej opcji chcesz skorzystać (np. zwrot produktu i odzyskanie wpłaty) i sprzedawca nie może już Ci wtedy już nic narzucić. Są to uprawnienia wynikające z zasad rękojmi a więc musisz złożyć reklamację w oparciu o ustawę (nie o gwarancję).
Składaj wszystko pisemnie. Znajdziesz gotowe wzory reklamacyjne w necie.

Czyli teoretycznie lepiej zażądać za pierwszym razem też odstąpienia od umowy bo sprzedawca i tak zaproponuje wymianę/naprawę niż zażądać za pierwszym razem wymiany bo pewnie wtedy zaproponuje tylko naprawę?
 

szczepan77

New member
Kurde tak czytam i przyznam ze jestem zawiedziony, czy kazdy LG49NANO863 ma ta wade z podswietleniem fabrycznie ?


Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
 

szejos

New member
Mam 867NA (to chyba te same modele) i nie mam takich przebić przy krawędzi. TV użytkowany od 3 tygodni. Fakt faktem, że czerń średnio wypada, no ale to IPS.
 

szczepan77

New member
Cos te nanocelle tandeta pachna jezeli chodzi o te podswietlanie, w samsungu czy sony takich ceregieli nie ma

Wysłane z mojego SM-N920C przy użyciu Tapatalka
 

superslawko

New member
Lepiej skorzystać jest z gwarancji ale zgodnie ze specjalną procedurą !

Tak dokładnie, ta gwarancja to jeden wielki żart jak i cała firma LG. Skorzystałem z tej „specjalnej” procedury i co? I nikt nie raczył odezwać się przez 14 dni nawet do mnie z serwisu. Według gwarancji LG maja 14 dni na na naprawę.. Po tym czasie złożyłem reklamacje na ta naprawę bo nie wywiązali się w czasie, a raczej nawet sie nie zainteresowali i żadalem zwrotu gotówki (wystawienie faktury korygującej z która udam się do sklepu i rozliczę jak zwrot). Oczywiście według prawa i LG ma na odpowiedz 30 dni więc okej oczekuje. Mija 30 dni, dokładnie minęło już więcej i co! Zero odzewu! Według prawa reklamacja zostaje uznana jeśli nie było odpowiedzi w ciągu 30 dni, ale oczywiście na infolinii, czacie z konsultantami ciagle slysze tylko reguły ze oni nic nie mogą i proszą oczekiwać na kontakt z działu reklamacji, ze oni moga tylko wysłać prośbę o szybki kontakt z działem reklamacji! Dzień w dzień ta sama gadka, nie
Potrafią się określić kiedy można czegoś oczekiwać ani żadnego kontaktu do działu reklamacji. W międzyczasie odzywał się serwis, twierdząc ze zamówi mi nowa matryce i przyjedzie wymienić ale minęło już ponad 2 tygodnie i zero informacji, ale ja nie oczekuje żadnej matrycy bo mam dość tej firmy i tego telewizora. Czekam do poniedziałku i udam się do sklepu i złoże reklamacje z tytułu rekojmi. Myślałem ze załatwimy ta sprawę po ludzku, ale to jakiś żart 🤣 Nie polecam tej firmy ani telewizora LG NanoCell 86.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Totalne olanie !!!! A kiki tak zachwala że niby sprawnie itp !!! Gdzie tutaj jest te " sprawnie " załatwiana reklamacja ????
 

werf

Active member
Bez reklam
Tak dokładnie, ta gwarancja to jeden wielki żart jak i cała firma LG. Skorzystałem z tej „specjalnej” procedury i co? I nikt nie raczył odezwać się przez 14 dni nawet do mnie z serwisu. Według gwarancji LG maja 14 dni na na naprawę.. Po tym czasie złożyłem reklamacje na ta naprawę bo nie wywiązali się w czasie, a raczej nawet sie nie zainteresowali i żadalem zwrotu gotówki (wystawienie faktury korygującej z która udam się do sklepu i rozliczę jak zwrot). Oczywiście według prawa i LG ma na odpowiedz 30 dni więc okej oczekuje. Mija 30 dni, dokładnie minęło już więcej i co! Zero odzewu! Według prawa reklamacja zostaje uznana jeśli nie było odpowiedzi w ciągu 30 dni, ale oczywiście na infolinii, czacie z konsultantami ciagle slysze tylko reguły ze oni nic nie mogą i proszą oczekiwać na kontakt z działu reklamacji, ze oni moga tylko wysłać prośbę o szybki kontakt z działem reklamacji! Dzień w dzień ta sama gadka, nie
Potrafią się określić kiedy można czegoś oczekiwać ani żadnego kontaktu do działu reklamacji. W międzyczasie odzywał się serwis, twierdząc ze zamówi mi nowa matryce i przyjedzie wymienić ale minęło już ponad 2 tygodnie i zero informacji, ale ja nie oczekuje żadnej matrycy bo mam dość tej firmy i tego telewizora. Czekam do poniedziałku i udam się do sklepu i złoże reklamacje z tytułu rekojmi. Myślałem ze załatwimy ta sprawę po ludzku, ale to jakiś żart 🤣 Nie polecam tej firmy ani telewizora LG NanoCell 86.

U gwaranta domagasz się praw z rękojmi sprzedawcy ?Nie tędy droga.
 

superslawko

New member
U gwaranta domagasz się praw z rękojmi sprzedawcy ?Nie tędy droga.

Nie. Ustawa o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich wprowadza zmiany w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827).
Ustawodawca dodał nowy art. 7a, zgodnie z którym przedsiębiorca ma 30 dni czasu na udzielenie odpowiedzi na reklamację konsumenta. Niniejszy przepis dotyczy reklamacji składanych od dnia 10 stycznia 2017 roku. Brak odpowiedzi na reklamację w ciągu 30 dni od dnia jej otrzymania oznacza uznanie reklamacji.

Reklamacja konsumenta. Poza tym przy składaniu reklamacji w LG otrzymałem informacje ze maja do 30 dni na odpowiedz co mam udokumentowane.
 

werf

Active member
Bez reklam
Wszystko się zgadza, ale proces musisz rozpocząć od nowa. Serwis ma w du.... twój termin i nie jest dla ciebie stroną w tym przypadku.
Musisz zareklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy.
 

superslawko

New member
Wszystko się zgadza, ale proces musisz rozpocząć od nowa. Serwis ma w du.... twój termin i nie jest dla ciebie stroną w tym przypadku.
Musisz zareklamować z tytułu rękojmi u sprzedawcy.

Wiem, kolejne 14 dni na odpowiedz od sklepu od czasu złożenia. Ja po prostu w tym co pisałem nie oczekiwałem na serwis bo ich nie oczekuje bo ich termin minął dawno temu, a na odpowiedz reklamacji ze strony działu reklamacji który miał 30 dni na odpowiedz a maja wszystko głęboko gdzieś jak i ich cała infolinia.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Napisz proszę na PW - gdzie kupiłeś, kiedy, nr zgłoszenia do serwisu.
Postaram się pomóc.
 
Do góry