Lg cx

Prezbo

New member
Kupiłem 3 miesiące temu tv 55 LG CX. TV Śmierdzi od nowości jakby nagrzanym plastikiem/kondensatorem, na początku zapach był dużo mocniejszy i oddałem go do serwisu.
Panowie po tygodniu przywieźli tv i stwierdzili, że wszystko ok i zapach może być przez jakiś czas, bo to nowy sprzęt.

W ekspretyzie napisali, opis naprawy:
Sprawdzenie - poprawna praca urządzenia. Brak jakichkolwiek śladów nadpalenia/stopienia plastiku.
Zasilacz ok - temperatura ok. Kilkudniowy test w warunkach serwisowych.

Ten tv i naprawa jest już w bazie LG.

Nie wiem co mam robić, zapach jak nie znikł tak już nie zniknie. TV działa dobrze, ale zapach czuć w całym pokoju, mam tego dość. Tylko co z tego, że zgłoszę problem jak oni znów stwierdzą, że sprzęt działa poprawnie? Rozumiem, że dla nich w pakiecie z tv jest smród fabryki?

TV kupiony był przez internet w Neonet, sklep wymianę na nowy miał oprzeć na wyniku ekspertyzy,
a jest ona dla mnie niekorzystna. Doradzicie co mogę zrobić w takiej sytuacji? Tego tv nikt nawet ode mnie nie odkupi. Teraz siedzę z bólem głowy od tego smrodu prawdopodobnie.
 

Michu30

New member
Tak to jest jak kupuje się najtańsze oledy na rynku chociaż cena na premierę tego tv była zaporowa. Cięcie kosztów i są skutki uboczne tego procederu. Ja bym próbował zwrócić do sklepu bo skąd wiadomo czy tv się nie zapali podczas używania skoro śmierdzi grzanym plastikiem.
 
Ostatnia edycja:

SDman

Banned
W moim odczuciu ewidentnie zawiódł ten ponoć "super" serwis LG.
Faktycznie trzeba liczyć na pomoc @kiki.
Zwykły człek nic nie wskóra.
 

Zoreusz

New member
Tak to jest jak kupuje się najtańsze oledy na rynku chociaż cena na premierę tego tv była zaporowa. Cięcie kosztów i są skutki uboczne tego procederu. Ja bym próbował zwrócić do sklepu bo skąd wiadomo czy tv się nie zapali podczas używania skoro śmierdzi grzanym plastikiem.

Tak, a 100% Panasoniców i Sony bankowo działa bez żadnych zastrzeżeń. Myślę, że kolega po prostu miał pecha i życzę mu jak najszybszego rozwiązania problemu.
 

Prezbo

New member
Nie jestem jedyny z takim problemem. Czytałem, że serwis LG radził ludziom czekać, aż TV się wygrzeje i zapach przejdzie. U mnie już nie przejdzie, żadnej poprawy od kilku miesięcy. Jutro zadzwonię na infolinię i zapytam czy zapach po długim czasie jest wg ich normalny.

Tak to jest jak kupuje się najtańsze oledy na rynku chociaż cena na premierę tego tv była zaporowa. Cięcie kosztów i są skutki uboczne tego procederu. Ja bym próbował zwrócić do sklepu bo skąd wiadomo czy tv się nie zapali podczas używania skoro śmierdzi grzanym plastikiem.
Tylko na jakiej podstawie mam oddać do sklepu? Wyślą go do serwisu, zbadają i będzie powtórka, bo tv działa jednak poprawnie.
O ironio połasiłem się na LG ze względu ma serwis właśnie, tylko oni od ręki wymieniają matryce w razie wypaleń, a tu klops śmierdzący mi się trafił i to jest spoko już.
Jutro zadzwonię i sprawa może się trochę rozjaśni.
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Po prostu dzwoń i mów że się boisz, że powstanie samozapłon tv. Tv który śmierdzi spalenizną powinien być od ręki wymieniany przez producenta. A jak pójdziesz do pracy a tv w czasie stand by się podpali i zrobi większych szkód? To nie są przelewki to jest sprzęt który podpina się do wysokiego napięcia i może powstać zwarcie a w skutek tego pożar. Ja miałem w swoim życiu dużo tv i żaden nie śmierdział spalonym plastikiem. Jak bym coś takiego miał odwiózłbym go do sklepu i niech sobie robią z nim co chcą. A w razie problemów jest jeszcze UOKiK. Jest smród jest ryzyko uszkodzenia i powstania ognia to nie są żarty tylko realne zagrożenie. To samo co z xboxem series x było tam to aż dym się pojawił i była afera na cały internet. Tu producent nie powinien robić łaski że wymieni na inny lub odda kasę. W ogóle ja to nie rozumiem tłumaczenia serwisu że tv ma się wygrzać. A co to jest piekarnik czy tv? Miałem kiedyś kilka sprzętów od LG i wszystkie były marnej jakości zwłaszcza ich smartfony. To że w sieci piszą że serwis lg jest taki super to to są tylko takie wieści i większość ludzi opisując to w ten sposób to zwolennicy LG a tak naprawdę żaden serwis czy to od sony, samsunga czy LG nie jest super bo każdy chce odsunąć jak najszybciej od siebie problem. W polsce pod tym względem to z gwarancjami i naprawami jest tragedia. Ja kiedyś reklamowałem głośniki innej znanej firmy i informację od serwisu otrzymałem taką że głośniki moje zaginęły gdzieś ale na szczęście sklep mi zwrócił całą kasę za sprzęt. W Polsce trzeba o wszystko się bić by coś naprawili lub oddali kasę trzeba twardo i tyle.
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Zaczekaj - dopytam.
LG oledy są znakomite .
LG serwis jest najlepszy !
 

SDman

Banned
Jakby jeszcze dawali chociaż 5 lat gwarancji na panel i zastosowali powłokę antyrefleksyjną byłyby bez dwu zdań najlepsze, oczywiście te droższe.
 

pantomima

Banned
Jakby jeszcze dawali chociaż 5 lat gwarancji na panel i zastosowali powłokę antyrefleksyjną byłyby bez dwu zdań najlepsze, oczywiście te droższe.

Mogliby jeszcze przy zakupie flagowego modelu dorzucać gratis drugi z niższej półki.
Może wtedy ktoś podarowałby ci taki oled i mógłbyś wreszcie miec możliwość obcowania z tą technologią . Moze wtedy w koncu przestałbyś rzucać na lewo prawo tymi frazesami zaczerpniętymi z gazety, na której tak bazujesz i opierasz swoje szczatkowe informacje .
 
Ostatnia edycja:

Michu30

New member
Zaczekaj - dopytam.
LG oledy są znakomite .
LG serwis jest najlepszy !

No właśnie widzę jakie znakomite. Mój kolega też kupił ostatnio oleda lg b9 i też mówił że tv śmierdzi. Więc to nie przypadek. No i tv się dość mocno grzeje ale jemu to nie przeszkadza. Ja bym oddał go.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Śmierdząca sprawa...
Co znaczy nie przypadek?
Najlepiej dobrze sprawdzić przed wysyłką.
Wysyłamy setki sztuk oledów miesięcznie i zero zgłoszeń zapachowych.
Z naszego punktu - bez zmian.
Oledy są znakomite.
 

SDman

Banned
Mogliby jeszcze przy zakupie flagowego modelu dorzucać gratis drugi z niższej półki.
Może wtedy ktoś podarowałby ci taki oled i mógłbyś wreszcie miec możliwość obcowania z tą technologią . Moze wtedy w koncu przestałbyś rzucać na lewo prawo tymi frazesami zaczerpniętymi z gazety, na której tak bazujesz i opierasz swoje szczatkowe informacje .
Tak, dokładnie jak piszesz (coś z sensem od paru miesięcy) drugi przydawałby się podczas wymian gwarancyjnych (jak ktoś ma szczęście) i jakby jednak po gwarancji się wypalił to zawsze zanim kupi się następny byłoby na co popatrzeć.
Nie wiem czy ktoś kupując OLED+LCD chciałby podarować mi OLED`a -to już bez sensu wywód ale licznik postów bije.
Po analizie: na 100 twoich postów 90 jest atakiem personalnym na innych forumowiczów, tylko 10 coś tam ogarniasz.
 

Michu30

New member
Śmierdząca sprawa...
Co znaczy nie przypadek?
Najlepiej dobrze sprawdzić przed wysyłką.
Wysyłamy setki sztuk oledów miesięcznie i zero zgłoszeń zapachowych.
Z naszego punktu - bez zmian.
Oledy są znakomite.

Ja nie mówię że oledy są złe ale skoro od tv śmierdzi spalenizną to jest coś nie tak a sytuacja pokazuje że od tego czasu co produkowano modele serii b9, c9 i wyższe to nic nie poprawiono w bx oraz cx i wyżej. Czyli producent ma w nosie problem ze smrodem i grzaniem się tv.
 

pantomima

Banned
D
Tak, dokładnie jak piszesz (coś z sensem od paru miesięcy) drugi przydawałby się podczas wymian gwarancyjnych (jak ktoś ma szczęście) i jakby jednak po gwarancji się wypalił to zawsze zanim kupi się następny byłoby na co popatrzeć.
Nie wiem czy ktoś kupując OLED+LCD chciałby podarować mi OLED`a -to już bez sensu wywód ale licznik postów bije.
Po analizie: na 100 twoich postów 90 jest atakiem personalnym na innych forumowiczów, tylko 10 coś tam ogarniasz.

Jak widzę, zrozumienie znaczenia tekstu i integracji z tym co jest w nim zawarte jest ci zupełnie obce , podobnie jak jakość generowanego obrazu przez nowoczesne wyświetlacze.
Analizę zostaw innym . Naucz się lepiej czytać ze zrozumieniem .
W moim poście nie ma nawet jednej przesłanki, że drugim tv za free byłby Led.

Na 100 postów , ktore sa reakcja na twoje bzdury , wszystkie sa atakiem na ciebie , ponieważ jesteś totalnym dyletantem/ignorantem.

Nieprzerwanie próbujesz pełnić role naczelnego testera tego forum , a tak naprawdę nie masz żadnej wiedzy na temat jakości generowanego obrazu przez nowoczesne wyświetlacze , poniewaz nie widziales ich nawet na oczy , tym bardziej tych profesjonalnie skalibrowanych ( co nakwyzej na sklepowej polce, a to zaden wyznacznik) .
Nie masz wiedzy użytkowej na temat praktycznie każdego nowoczesnego wyświetlacza dostępnego na rynku . Jeżeli by patrzeć od tej strony użytkowej to ostatni telewizor z jakim miałeś dluzsza styczność ,to plazma st60 z roku 2013 .

Jesteś " technologicznym dziadem "a ja zawsze , gdy tylko będziesz próbował podrzucać jakiekolwiek wskazówki na temat jakości generowamego obrazu przez nowoczesne wyświetlacze(o którym nie masz bladego pojecia) będę o tym Wszystkim przypominał .
 
Ostatnia edycja:

SDman

Banned
Bez pojęcia zupełnie nie ma telewizorów Led.
Jak można dać bana takiej osobie i zostawić wpis nazywający mnie "technologicznym dziadem" po raz enty -powinno być do usunięcia.
 

Prezbo

New member
TV rozebrany przy mnie przez serwisanta i nie było śladów przypaleń.
Gość mówi, że nie czuje spalenizny tylko zapach nagrzanej elektroniki. Dla mnie jak zwał tak zwał, efekt tego jest taki, że w pokoju śmierdzi.
Mówił, że to może wina gniazdka, tylko, że do tego gniazdka mam podłączone też konsolę i nic z niej nie śmierdzi. Przed tym LG był inny tv i było zero smrodu.
Mówił, że Oledy LG pobierają dużo prądu i ogólnie może być czuć zapach smażonej elektroniki.

Pierwszy i ostatni raz kupiłem produkt LG, mają u mnie dożywotnią antyreklamę, postaram się żeby nikt z mojego środowiska nie kupił OLED od LG.

Chcesz kupić LG OLED? możesz dostać smród fabryki w pakiecie, bo " te tv tak już mają".

Chce ktoś odkupić ode mnie tego śmierdziela? gwarancja do października 2022. Matryca ładna, nie widać bandingu i innych wad w testach.
 
Do góry