Kupował ktoś w www.sontel.pl

rektiv

New member
Chyba az tyle na ZABAWIANIE w Brazyli nie zarobił od Lipca a dokładnie od konca Listopada bo od wtedy zaczynały sie pojawiac negtywne komentarze (wsumie jedyne jakie byly tych 3 na opineo nie liczmy...)

Ktoś wcześniej pisał ,że sklep ten to już kolejny interes tego oszusta ... Znaczy się od lutego na policję wpłynęły setki zgłoszeń... Dlaczego go nie mogą załapać ? Nawet jeśli mieli by jego dane (w co nie wierzę). Jest po prostu masa krajów bez możliwości ekstradycji... Co może zrobić Nasz wymiar sprawiedliwości ?

Zobaczcie na stronie niedajmysie.pl

"Jakiś czas temu dostałem zawiadomienie z policji, że sprawa zostaje zawieszona z powodu nie możności ustalenia pobytu gościa odpowiedzialnego za te przekręty"
 
Ostatnia edycja:

Scar

New member
Ktoś wcześniej pisał ,że sklep ten to już kolejny interes tego oszusta ... Znaczy się od lutego na policję wpłynęły setki zgłoszeń... Dlaczego go nie mogą załapać ? Nawet jeśli mieli by jego dane (w co nie wierzę). Jest po prostu masa krajów bez możliwości ekstradycji... Co może zrobić Nasz wymiar sprawiedliwości ?

Zobaczcie na stronie niedajmysie.pl

"Jakiś czas temu dostałem zawiadomienie z policji, że sprawa zostaje zawieszona z powodu nie możności ustalenia pobytu gościa odpowiedzialnego za te przekręty"



Tak tylko ze np w Brazylii trzeba posiadać jakąś nieruchomość np dom kamienice itp w innych krajach moze być podbnie z tą ekstradycją
 

centurion06

New member
Drodzy państwo jest 18 godz,a więc kurier nie przyjedzie w związku z tym radzę o zgłoszenie na Policję niedostarczenia przez w>w sklep w dyskusji tego faktu i wyjaśnienie że takich osób poszkodowanych jest więcej. Aby zapobiec dalszym oszustwom i działalności przestępczej jeżeli tak zaistniała zablokowanie strony przez Policję. Policja dysponuje nawet wydziałem monitorującym internet w celu zapobiegania przestępstwom. Oczywiście jeżeli doszło do niewywiązania się przez sklep z zawartej umowy. Jeżeli jednak Państwo dostaliście towar od tego sklepu to proszę o wpis,a jeżeli nie dostaliście to też proszę o wpis. Osobom, które by zostały pokrzywdzone radzę wystąpić o odszkodowania lub ściganie wspólnie .Gdyż sprawa w sądzie wyjdzie taniej, a na Policji czy Prokuraturze też nie jest to bez znaczenia gdyż w jedności siła. Więc jeszcze raz proszę o wpis na tym forum,bo jeżeli państwo dostaliście zamówiony towar zgodny z specyfikacją to temu sklepowi należą się takie wpisy przez te osoby,które niepotrzebnie siały niepokój ,że zostały oszukane ,a tak naprawdę jednak dziś otrzymały towar.Bo równie dobrze w|w sklep może wobec państwa wystąpić o odszkodowania na drodze prawnej za możliwe nie zrealizowane zamówienia. Ponieważ przez wpisy typu ,że ja też zostałem oszukany przez ten sklep ,a jest na odwrót dopuściliście się państwo oszczerstwa i spadku możliwych zamówień przez ten sklep ,a po IP dojdą państwa adres itp.
Pozdrawiam.
 

Ni_teczka

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Ja jestem skłonna stwierdzić,że zostałam oszukana.Narazie czekam od 30 listopada br. na wiadomość zwrotną,ale zaczynam wątpić. Dzisiaj wydzwaniałam na podane telefony,ale nic z tego.Telefony komórkowe są wyłączone, na dwa stacjonarne numery można dzwonić i dzwonić bo nikt nie odbiera,a na infolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".
Sporo zakupów robiłam przez internet,ale przykro jest jak człowiekowi taka mina się przydarzy ;(
Status mojego zamówienia od dwóch dni jest jako "oczekuje na przelew",a przelew dokonany był odrazu po zakupie. Trzy "automatyczne" wiadomości przyszły zaraz po zamówieniu,ale nic więcej.
Poczekam jeszcze ten czas,który jest zapisany w ich regulaminie,czyli do 14 dni.Wszystkie dokumenty mam pozapisywane,wiadomości jakie do nich wysyłałam też,screen mojego profilu ze statusem zamówienia równieź.
Mam jednak małą nadzieję,że wszystko będzie oki i że otrzymam zamówiony towar,mimo opóźnienie.Jeśli będzie inaczej to po regulaminowym czasie przespaceruję się na komendę. Odzyskanie pieniędzy (140 zł.)raczej jest nierealne,ale jeśli będzie nas więcej poszkodowanych to być może solidnie się odpowiednie służby tym zajmą.
Narazie mam nadzieję malutką i czekam,chociaż ciężko się nie denerwować.
 

JanDa-J1

New member
W dniu wczorajszym wysłałem do sontela e-maila z rezygnacją z zakupu i żądaniem zwrotu pieniędzy. Ku mojemu zdziwieniu otrzymałem odpowiedź, że oczywiście zwrócą mi pieniądze.Na kolejnego e-maila z prośbą o doprecyzowanie informacji już się nie doczekałem.Widocznie ktoś monitoruje skrzynkę meilową i chyba doskonale wie co się w sieci dzieje.
 

febris

New member
Ja również poprosiłam o zwrot pieniędzy i anulowanie zamówienia. Równiez otrzymałam szybka odpowiedź z zgodą i informacją, że o terminie zwrotu poinformują mnie w kolejnym mailu. Niestety nie otrzymałam żadnej innej dotychczas odpowiedzi-wczoraj prosiłam o zwrot
 

nabici

New member
Witam wszystkich serdecznie.
Ja jestem skłonna stwierdzić,że zostałam oszukana.Narazie czekam od 30 listopada br. na wiadomość zwrotną,ale zaczynam wątpić. Dzisiaj wydzwaniałam na podane telefony,ale nic z tego.Telefony komórkowe są wyłączone, na dwa stacjonarne numery można dzwonić i dzwonić bo nikt nie odbiera,a na infolinii "wszyscy konsultanci są zajęci".
Sporo zakupów robiłam przez internet,ale przykro jest jak człowiekowi taka mina się przydarzy ;(
Status mojego zamówienia od dwóch dni jest jako "oczekuje na przelew",a przelew dokonany był odrazu po zakupie. Trzy "automatyczne" wiadomości przyszły zaraz po zamówieniu,ale nic więcej.
Poczekam jeszcze ten czas,który jest zapisany w ich regulaminie,czyli do 14 dni.Wszystkie dokumenty mam pozapisywane,wiadomości jakie do nich wysyłałam też,screen mojego profilu ze statusem zamówienia równieź.
Mam jednak małą nadzieję,że wszystko będzie oki i że otrzymam zamówiony towar,mimo opóźnienie.Jeśli będzie inaczej to po regulaminowym czasie przespaceruję się na komendę. Odzyskanie pieniędzy (140 zł.)raczej jest nierealne,ale jeśli będzie nas więcej poszkodowanych to być może solidnie się odpowiednie służby tym zajmą.
Narazie mam nadzieję malutką i czekam,chociaż ciężko się nie denerwować.



Jakbym czytała o sobie... wypisz wymaluj :(
 

Mariola

New member
Witam Wszystkich,
Jestem kolejną naiwną która dokonała wpłaty na telewizor (1600PLN) 24.11.2011 i od tej pory cisza ze strony sklepu sontel.W poniedziałek jak zorientowałam się że coś jest nie w porządku, po przeczytaniu paru wpisów, złożyłam na Komendzie w Sosnowcu zgłoszenie o domniemaniu dokonania przestępstwa. Jak minie 14 dni, potwierdzę (albo mam nadzieję odwołam zgłoszenie), bo na razie nie mam nawet numeru sprawy.Trzeba na policji podawać więcej informacji o innych poszkodowanych, aby sprawą tą zajęła się jedna Komenda i do niej spływały wszystkie zgłoszenia. Może wtedy działanie policji będzie bardziej zdecydowane i skuteczne.
 

febris

New member
niestety wszystko to są jedne wielkie domysły. I co najgorsze żadnej z osób nie przyszłoby do głowy że jest to jakiekolwiek oszustwo gdyby kontakt z firmą był taki jaki jest zapewniony w regulaminie. Przez to, że jest on praktycznie niemożliwy ludzie popadli w zbiorową panikę. Zresztą... ja to już w ogóle się załatwiłam bo czekam sobie na zwrot pieniędzy. Wysłałam do nich kilka wiadomości bo tylko mailowo można się z nimi skontaktować. I na razie oczywiście nic nie wiem.
 
Do góry