Kupiłem Asusa eee PC 1215N
Sprzęt dotarł opakowanie nie uszkodzone, komputer cały, zapłaciłem. Kurier odjechał. Jako, ze na zewnątrz -10 dołożyłem na 3 godzinki żeby wyrównać temperaturę.
Włożyłem baterię odpalam, a tu jedynie ledy się zapaliły... Zacząłem go dokładniej oglądać i ku mojemu zdziwieniu wszędzie pełno odcisków palców, brak przekładki między klawiaturą, a ekranem, worek na baterię pognieciony, na komputer rozdarty, ewidentnie wskazuje na wcześniejsze użytkowanie. Jakby tego było mało ramka ekranu była rozbierana, jest widoczna szczelina a w środku wyłamany zaczem, to samo z obudową.
Reasumując, nie dość że sprzedali mi uszkodzony sprzęt to jeszcze używany i rozbierany.
Dodzwoniłem się do działu reklamacji, gdzie zalecili wypełnienie formularza - wypełniłem. Oczywiście brak odpowiedzi, jedynie informacja, że maile rozpatrywane są w kolejności dostarczenia. ok czekamy.
Dzwonię na 2 dzień 20 min słuchania muzyczki, po czym odbiera pan z innego działu i znowu mówi mi o formularzu, który już dawno wypełniłem. Na moje pytania nie może mi odpowiedzieć bo to inny dział. Zadzwoniłem do handlowca czy posiadają takie komputery na stanie, oczywiście już ich nie ma i w tym roku już nie będzie. Powinienem dodać, że miał być to prezent na święta. Sklep ewidentnie robi uniki, żeby odwlec jak najdłużej w czasie zaistniały problem.
Na chwile obecną nie polecam sklepu, chyba, że masz dużo czasu i cierpliwości. Zobaczymy jak załatwią sprawę niedziałającego komputera.
C.D.N.