Kupował ktoś w Ole Ole!?

foltys

New member
Witam.
Ja w w/w sklepie kupiłem nawilżacz powietrza i muszę sklep pochwalić transakcja przeprowadzona profesjonalnie i przede wszystkim bardzo szybko sprzęt mam w domu od roku i cały czas działa bez zarzutu.
Pozdrawiam.
 

Aurelio

New member
Kupiłem Asusa eee PC 1215N
Sprzęt dotarł opakowanie nie uszkodzone, komputer cały, zapłaciłem. Kurier odjechał. Jako, ze na zewnątrz -10 dołożyłem na 3 godzinki żeby wyrównać temperaturę.
Włożyłem baterię odpalam, a tu jedynie ledy się zapaliły... Zacząłem go dokładniej oglądać i ku mojemu zdziwieniu wszędzie pełno odcisków palców, brak przekładki między klawiaturą, a ekranem, worek na baterię pognieciony, na komputer rozdarty, ewidentnie wskazuje na wcześniejsze użytkowanie. Jakby tego było mało ramka ekranu była rozbierana, jest widoczna szczelina a w środku wyłamany zaczem, to samo z obudową.
Reasumując, nie dość że sprzedali mi uszkodzony sprzęt to jeszcze używany i rozbierany.
Dodzwoniłem się do działu reklamacji, gdzie zalecili wypełnienie formularza - wypełniłem. Oczywiście brak odpowiedzi, jedynie informacja, że maile rozpatrywane są w kolejności dostarczenia. ok czekamy.
Dzwonię na 2 dzień 20 min słuchania muzyczki, po czym odbiera pan z innego działu i znowu mówi mi o formularzu, który już dawno wypełniłem. Na moje pytania nie może mi odpowiedzieć bo to inny dział. Zadzwoniłem do handlowca czy posiadają takie komputery na stanie, oczywiście już ich nie ma i w tym roku już nie będzie. Powinienem dodać, że miał być to prezent na święta. Sklep ewidentnie robi uniki, żeby odwlec jak najdłużej w czasie zaistniały problem.
Na chwile obecną nie polecam sklepu, chyba, że masz dużo czasu i cierpliwości. Zobaczymy jak załatwią sprawę niedziałającego komputera.
C.D.N.
 

carllito

New member
Odstąpienie od umowy
Zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z późn. zm.), w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki możesz zrezygnować z zakupu dokonanego w naszym sklepie, bez podania przyczyny.
Powiadom nas o zaistniałym fakcie wypełniając formularz on-line (kliknij, aby przejść do formularza).
Wydrukuj, wypełnij i podpisz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży (kliknij, aby pobrać oświadczenie do wydruku).
Zapakuj sprzęt do oryginalnego pudełka, w którym go otrzymałeś. Zwracany produkt podlega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana ta była konieczna w granicach zwykłego zarządu, musi mieć oryginalne opakowanie, kompletne wyposażenie i akcesoria. Jeżeli zwracasz program komputerowy, film DVD lub płytę CD z muzyką, folia zewnętrzna nie może być ściągnięta (w przeciwnym razie nie przyjmiemy Twojego zwrotu).
Wyślij zwracany sprzęt, z dołączonym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, na adres:

Sklep Internetowy Ole Ole!
Sokołów, ul. Wacława 2
05-806 Komorów
z dopiskiem "ZWROT 10 DNI”



http://www.oleole.pl/informacje_reklamacje.xml
 
Ostatnia edycja:

amigo1313

New member
Witam

Omijajcie ten sklep z daleka. Ja niestety nabrałem się na ten sklep i na ich cudowną ofertę dostawy przed świętami. Kasę wpłaciłem towaru nie dostałem i obsługa klienta ma mnie w dupie i tylko naciągają na telefon po czym rozłączają się na meile nikt nie odpowiada. U nich liczy się tylko a byś zapłacił kasę i złożył zamówienie. Potem mają ciebie w dupie na samym dnie.


Miały być prezenty na święta jest wielkie rozczarowanie i tyle omijajcie ten sklep
 

Dratewka53

New member
Kupowałem pralkę dla matki w Ole Ole w październiku ub. r. Byłem bardzo zadowolony z zakupu, dostawy, informacji o dostawie. Zapłaciłem w domu. Wszystko co opłaciłem było wykonane sprawnie, kulturalnie i w terminie. Pralka działa bez zarzutu, więc trudno mi coś powiedzieć o sposobie załatwiania reklamacji przez ten sklep. Przeczytałem wszystkie posty w tym temacie i mam dziwne skojarzenie z pewnymi osobami, które krytykują ten sklep. Jakoś dziwnie wszystkie zarejestrowane są w tym samym miesiącu i posługują się prawie identycznym słownictwem, jakoś za grosz nie mam zaufania do ich opinii, ani wiary w te transakcje. Oczywiście nie bronię sklepu, dokonałem tam tylko jednej transakcji (mam fakturę, jakby kto nie wierzył-mogę pokazać), ale poczułem taki dyskomfort czytając te posty. Jestem tu "świeży" i zaskoczyła mnie trochę taka sytuacja rodem z porównywarek. Mój pierwszy post, uff, aż się "spociłem" z emocji.
Pozdrawiam wszystkich.
 

ernet

Active member
Bez reklam
Wiele było tu pisane,że....

Witam

Omijajcie ten sklep z daleka. Ja niestety nabrałem się na ten sklep i na ich cudowną ofertę dostawy przed świętami. Kasę wpłaciłem towaru nie dostałem i obsługa klienta ma mnie w dupie i tylko naciągają na telefon po czym rozłączają się na meile nikt nie odpowiada. U nich liczy się tylko a byś zapłacił kasę i złożył zamówienie. Potem mają ciebie w dupie na samym dnie.
Miały być prezenty na święta jest wielkie rozczarowanie i tyle omijajcie ten sklep

.... najbezpieczniej jest kupować w sklepach internetowych za pobraniem :!:. I cały czas jest to aktualne ( choć kosztuje czasami parę groszy więcej ).
 

bodzio22

New member
Zamówiłem w tym sklepie golarkę, i dostawa przebiegła pomyślnie, oczywiście tak jak pisze ernet, zamówiłem wysyłkę za pobraniem, zapłaciłem tylko 5 zł drożej, ale byłem przynajmniej spokojniejszy, o to że gdziś pieniadze się zapodzieją, bo z tymi przelewami to róznie bywa.

Dlatego najlepsze moim zdaniem to jest wysyłka (pobraniowa), jest towar to płacę, i tyle :)
 

ernet

Active member
Bez reklam
Ole Ole !- co za uczciwiść pracowników dowożączych towar. !

Zgodnie z zamówieniem: pralka przyjechała oryginalnie zapakowana, nie uszkodzona, wniesiona do mieszkania na piętro, rozpakowana i sprawdzona. Przekazując w mieszkaniu uzgodnioną za jej zakup kwotę ( miałem odliczoną kupkę banknotów ), kierowca - chyba EURO AGD- zwrócił mi uwagę, że przekazałem mu 100 zł za dużo ! Jestem na prawdę pod dużym wrażeniem Jego uczciwości !
Zresztą także z całej realizacji zamówienia też. Firma Ole! Ole ! jest godna polecenia.
 

ernet

Active member
Bez reklam
No, to się zaczęło ;-( Niestety.

Dostarczona pralka, to absolutnie pomyłka. Zrobiłem tylko 2 kontrolne prania: pralka baaaaaaaaaaaaaaardzo głośna,fatalnie spasowane części, słaba jakość prania. Z tyłu nalepka "Made in China". Pralka nie od tego czasu używana, w stanie oryginalnym, nie uszkodzona, opakowania oryginalne.Od 3 dni wysłałem do działu reklamacji OLEOLE! 3 maile z formularzem odstapienia od umowy i kopią faktury oraz dokładnym opisem sytuacji,że nawet nie oczekuję zwrotu pieniędzy tylko zamiany pralki na inną i innej firmy ( dane podłem ). Tak, jak zamawiałem, miałem odpowiiedzi mailowe prawie natychmiast, tak teraz nastąpiła "głucha cisza". Mam nadzieję,że jednak ktoś się szybko do mnie odezwie.

Panowie z działu reklamacji ( reklamacje@oleole.pl; ) OLEOLE!: jeśli to czytacie( a macie linka do tej strony ), to proszę o pozytywną odpowiedź na mojego maila. Pralka stoi nie używana, góra rzeczy do prania rośnie.Okażcie swoją dbałość o klienta ( Numer zamówienia: A388434/2012 ).
 
Ostatnia edycja:

czajaPL

New member
zamówiłem 5.07 panasonica 42wt50 w domu już go miałem 6.07.
na miejscu :
złożyli
podłączyli
przeliczyli kasę
pojechali

ja jestem zadowolony ze sklepu :)
 

ernet

Active member
Bez reklam
Dostałem maila z działu reklamacji. Pralkę wysyłam -09.07-w poniedziałek. Teraz oby wszystko szybko poszło.
 

ernet

Active member
Bez reklam
OleOle!- Wzorcowy Sklep ! Przyjazny swoim klientom.

Szczegóły w moich postach powyżej.
Moja Sprawa Załatwiona Pomyślnie :eek:k:

Wszystko poszlo szybko i sprawnie.
Nie sztuka sprzedać, w dzisiejszych czasach, sztuką i wzorem profesjonalizmu jest dbałość o kilienta.
I - w mojej ocenie - sklep internetowy OleOle! te cechy posiada !

Wszystkim zatem z czystym sumieniem polecam OleOle!, bo wiem z autopsji, że w razie kłopotów z zakupionym u nich sprzetem, nie zostaniecie z nim sami i bez pomocy.

Jestem bardzo zadowolony z Ich obsługi, bezproblemowego i szybkiego transportu oraz w pełni usatysfakcjonowany poytywnym załatwieniem mojego problemu.

PS. Dziękuję za w/w pracownikom z działu reklamacji !
 

Kleofas11

Active member
Bez reklam
Wszystkim zatem z czystym sumieniem polecam OleOle!, bo wiem z autopsji, że w razie kłopotów z zakupionym u nich sprzetem, nie zostaniecie z nim sami i bez pomocy.
Jestem bardzo zadowolony z Ich obsługi, bezproblemowego i szybkiego transportu oraz w pełni usatysfakcjonowany poytywnym załatwieniem mojego problemu.

Łubu dubu, wystarczy już tych laurek. :wink:
Przeczytałem wszystkie twoje wpisy.
Historia (z próbą zwrotu towaru) zaczęła się 2 lipca, więc 10 - 11 dni korowodów z najzwyklejszym zwrotem wadliwego towaru do sprzedawcy (tj. OLE OLE) to masakra.
Zrobili ci łaskę tylko dlatego, że bali się o swoją "renomę" (po twoich krytycznych wpisach na tym forum i upublicznieniu nazwy sklepu).
W przeciwnym razie dalej byś pisał hurtowo maile trafiające w próżnię.

Twoje słowa :

" Od 3 dni wysłałem do działu reklamacji OLEOLE 3 maile z formularzem odstapienia od umowy i kopią faktury oraz dokładnym opisem sytuacji,że nawet nie oczekuję zwrotu pieniędzy tylko zamiany pralki na inną i innej firmy (dane podałem).
Tak, jak zamawiałem, miałem odpowiedzi mailowe prawie natychmiast, tak teraz nastąpiła "głucha cisza "


Ale dzięki za tę historię. Przyda mi się gdy będę planował zakupy.
Wpisuję kolejny badziewiasty sklep internetowy na moją listę. :D
 
Ostatnia edycja:

ernet

Active member
Bez reklam
Wiedziałem. Po prostu wiedziałem..

Łubu dubu, wystarczy już tych laurek. :wink:
Przeczytałem wszystkie twoje wpisy.
Historia (z próbą zwrotu towaru) zaczęła się 2 lipca, więc 10 - 11 dni korowodów z najzwyklejszym zwrotem wadliwego towaru do sprzedawcy (tj. OLE OLE) to masakra.
Zrobili ci łaskę tylko dlatego, że bali się o swoją "renomę" (po twoich krytycznych wpisach na tym forum i upublicznieniu nazwy sklepu).
W przeciwnym razie dalej byś pisał hurtowo maile trafiające w próżnię.

Twoje słowa :

" Od 3 dni wysłałem do działu reklamacji OLEOLE 3 maile z formularzem odstapienia od umowy i kopią faktury oraz dokładnym opisem sytuacji,że nawet nie oczekuję zwrotu pieniędzy tylko zamiany pralki na inną i innej firmy (dane podałem).
Tak, jak zamawiałem, miałem odpowiedzi mailowe prawie natychmiast, tak teraz nastąpiła "głucha cisza "


Ale dzięki za tę historię. Przyda mi się gdy będę planował zakupy.
Wpisuję kolejny badziewiasty sklep internetowy na moją listę. :D

... że jest kwestią dokładnie kilku minut, aby taki wpis się pojawił, więć nie jestem zaskoczony. TYLKO..,nigdzie nie pisałem,że sprzęt był wadliwy, tylko nie odpowiadały mi inne rzeczy, m.inn. głosna praca ( co innym - czytając opinie - przeszkadza lub nie. I stąd własnie ,jak piszesz, "laurki " dla tego sklepu.Za takie podejście do klienta. Z resztą wystarczy poczytać opinie o innych sklepach, aby przekonać się, gdzie lepiej nie kupować.

czy nie lepiej było napisać " fajnie,że wszystko poszło dobrze i tak też cię potraktowali " :smile:
 

Damixsat

New member
Im więcej opinii na temat danego sklepu,tym oczywiście lepiej. Poza tym opcja kupowania za pobraniem,jest o tyle bezpieczna,że zawsze możemy sprawdzić przesyłkę i zobaczyć czy nic nie zostało uszkodzone podczas transportu.
 

Receptura

New member
Jakby ktoś nie zauważył to oleole należy do grupy Euro-net S.A. czyli do właściciela sieciówki Euro AGD RTV.
Ja kupowałem w oleole wyposażenie do swojej kuchni i muszę powiedzieć, że były problemy z transportem i kontaktem - mianowicie umówiłem się na konkretny termin a później się okazało, że z jakichś przyczyn (nie pamiętam już, to było z rok temu) nie dostarczą i musiałem się umawiać mailowo (kilkanaście wiadomości zanim odpowiedzieli). A najlepsze jest to, że dowiedziałem się przypadkowo przeglądając specyfikację zamówienia... Ale też sklep ma duże zalety - ceny produktów o wiele tańsze niż w Euro (swój piekarnik kupiłem o 1 tysiąc zł taniej niż w sklepie - taki sam model, produkowany w tym samym miejscu co te ze sklepu, takie samo wyposażenie i gwarancja, nie uszkodzony, nie z wystawy, w oryginalnym opakowaniu). Dodatkowo mają własny transport (samochód Euro RTV AGD) na ich koszt, dodatkowo przy niektórych produktach (jak przy moim) opcja nie kupuj kota w worku, co polega na tym, że przywożą Ci produkt, wnoszą do mieszkania/domu (niezależnie od piętra) i rozpakowują - i wtedy możesz sam obejrzeć produkt i w zależności od jego rodzaju podłączyć i zobaczyć jak działa, jeżeli coś Ci się nie spodoba to za nic nie płacisz i zabierają sprzęt ze sobą. I nie doliczają tak jak w sieciówce kosztów dostarczenia (chodzi o dostawę z magazynu głównego czy magazynu producenta do nich).
 

acha

New member
mój zakup w ole

A to historia mojego zakupu w ole :(
W dniu 8.08.2012 około godziny 15.30 została do mnie dostarczona zamrażarka zakupiona w sklepie internetowym oleole.pl. Zamrażarka została dostarczona do mnie przez Kuriera. Kurier odpakował fabryczne opakowanie – po odpakowaniu zauważyłam nierówną szczelinę pomiędzy drzwiami i górą obudowy zamrażarki (fotografia nr 1).
Spostrzeżenie zostało uwzględnione (po moim naleganiu) w protokole z dostawy. Po wyjściu kuriera zauważyłam że bok zamrażarki jest uszkodzony – tylny lewy narożnik jest wgnieciony i zniekształcony.
Bezpośrednio po wyjściu kuriera próbowałam się z nim skontaktować telefonicznie ale nie odbierał telefonu. Dopiero po nagraniu wiadomości na pocztę głosową kurier do mnie oddzwonił , ale nie wyraził zgody na ponowny przyjazd do mnie w celu oględzin. Od wyjścia kuriera do czasu pierwszego do niego mojego telefonu minęło około 5 minut.
W związku z tym że uszkodzenie to powstało w transporcie (podczas odbioru skupiłam się jedynie na nierównej szczelinie drzwi) proszę o wymianę uszkodzonego sprzętu na nowy, wolny od wad.
W załączeniu przesyłam kilka fotografii uszkodzonych elementów zamrażarki.
Jest to mail jaki przesłałam do działu reklamacji.Nie jedyny zresztą:(Jak na razie nikt nic nie wie:(Bardzo mi się śpieszyło z zakupem,a pośpiech ponoć jest złym doradca :( zamiast wyjazdu na wakacje siedzę w domu i czekam na wynik złożonej reklamacji.
 
Do góry