-AS- co do nocnego masz pełną rację
Ale co do braku wyprzedznia to się nie zgodzę, było znacznie lepiej niż wcześniej. Ciekawe czy to tylko dzięki tym banom? Za pewne mogły się nieco przyczynić, na pewno największa różnica będzie na mokrym GP (jeśli takie będzie). Ja myślę,że tu też ważną rolę odegrały, wbrew pozorom, barszo trudne warunki pogodowe, zaerówno dla systemów chłodzenia jak i koncentracji kierowców. I jeszcze jedno, poprzez zmianę przepisów odnośnie Q3, zrobiło się nagle jeszcze więcej niewiadomych dla teamów - jaką obrać stetegię zaleć więcej i zjechać później, czymoże mniej i startować z PP, no dobra ale ile jest to mniej, co? Żeby mieć PP no i wiadomo nie jechać na nim tylko jednego kółka i zjeżdżać na tankowanie W Malezji już ten czynnik niepewności może się radylkalnie zmniejszyć, bo chyba jednak wartyo z PP pojecha c
Co do braku TC to chodzą pewne słuchy o odpowiedniej kombinacj przycisków i ECU....... może mieć TC? Kto wie
Ale co do braku wyprzedznia to się nie zgodzę, było znacznie lepiej niż wcześniej. Ciekawe czy to tylko dzięki tym banom? Za pewne mogły się nieco przyczynić, na pewno największa różnica będzie na mokrym GP (jeśli takie będzie). Ja myślę,że tu też ważną rolę odegrały, wbrew pozorom, barszo trudne warunki pogodowe, zaerówno dla systemów chłodzenia jak i koncentracji kierowców. I jeszcze jedno, poprzez zmianę przepisów odnośnie Q3, zrobiło się nagle jeszcze więcej niewiadomych dla teamów - jaką obrać stetegię zaleć więcej i zjechać później, czymoże mniej i startować z PP, no dobra ale ile jest to mniej, co? Żeby mieć PP no i wiadomo nie jechać na nim tylko jednego kółka i zjeżdżać na tankowanie W Malezji już ten czynnik niepewności może się radylkalnie zmniejszyć, bo chyba jednak wartyo z PP pojecha c
Co do braku TC to chodzą pewne słuchy o odpowiedniej kombinacj przycisków i ECU....... może mieć TC? Kto wie