Koledzy pomoc potrzebna Samsung

ikar1975

Active member
Bez reklam
Panowie posiadam samsunga es 6800 po 8 mies została wymieniona matryca z powodu kilku plamek w rogach ekranu, po nastepnych 13 mies kolejna wymiana matrycy z tego samego powodu ,zaznaczam ze odebrałem go 8 dni temu teraz jest tydz. po gwarancji zaczynam zauwazac ze plamki powoli sie wyłaniaja:twisted: i teraz zaczyna sie problem! Nowa matryca nie wytrzymała nawet 10 dni -JAKIE MAM MOZLIWOSCI PANOWIE CO ROBIC. Za pomoc serdecznie wszystkim Dziekuje.Pozdro
 

Pastusiak

New member
Moze przedluz gwarancje, mozna to zrobic za oplata. Tylko nie wiem czy moze byc przerwa czy nie powinienes tego zrobic w trakcie. Bo tak to pozamiatane.. Serwis ale platny.
 

grzes_k

New member
Skontaktuj się z serwisem centralnym, jeżeli nie pomogą z infolinii spróbuj skontaktować się z szefem serwisu - powołaj się na dotychczasową historię, renomę producenta itp.
Dwa lata temu wymienili mi tak panel w plaźmie Panasonica (6 miesięcy po gwarancji) - bardzo sympatyczny pan - szef serwisu opowiedział oczywiście, że awarie panelu są czymś wyjątkowym (a na tym forum pisano że padają jak muchy) i oczywistym jest, że zrobią to w ramach gwarancji.

Jeżeli to nie pomoże, powołaj się na Kodeks Cywilny:
Art. 581 § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.


PS
Naprawa odpłatna zapewne odpada, np. cena wymiany panelu w powyższym Panasonicu (42PV70) byłaby wyższa niż cena nowego i to lepszego modelu!
 
Ostatnia edycja:
Moze przedluz gwarancje, mozna to zrobic za oplata. Tylko nie wiem czy moze byc przerwa czy nie powinienes tego zrobic w trakcie. Bo tak to pozamiatane.. Serwis ale platny.
Tutaj się mylisz. Ma dwa lata gwarancji na wymienioną część. Gdy w czasie obowiązywania gwarancji gwarant wymienił klientowi zasilacz w zakupionym komputerze, to okres gwarancji tylko dla przedmiotowego zasilacza zaczął biec od nowa, od dnia dostarczenia całego przedmiotu wraz z wymienionym zasilaczem. Ponowna zaś awaria wymienionego zasilacza zgłoszona w okresie na nowo biegnącej gwarancji, pomimo upływu czasu gwarancji na sprzedany towar, zobowiązuje gwaranta do powtórnego rozpatrzenia żądań zgłoszonych przez kupującego.
Należy również podkreślić, że niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rejkojmi za wady fizyczne rzeczy.
PODSTAWA PRAWNA
art. 577–581 ustawy z 23 kwietni 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
 

RHJG

New member
Bez reklam
Panowie posiadam samsunga es 6800 po 8 mies została wymieniona matryca z powodu kilku plamek w rogach ekranu, po nastepnych 13 mies kolejna wymiana matrycy z tego samego powodu ,zaznaczam ze odebrałem go 8 dni temu teraz jest tydz. po gwarancji zaczynam zauwazac ze plamki powoli sie wyłaniaja:twisted: i teraz zaczyna sie problem! Nowa matryca nie wytrzymała nawet 10 dni -JAKIE MAM MOZLIWOSCI PANOWIE CO ROBIC. Za pomoc serdecznie wszystkim Dziekuje.Pozdro

Witam trochę w tym siedzę,poproszę o fotki.Ja też ma 18 lat i na imię mam Janek ???
 
Do góry