Skontaktuj się z serwisem centralnym, jeżeli nie pomogą z infolinii spróbuj skontaktować się z szefem serwisu - powołaj się na dotychczasową historię, renomę producenta itp.
Dwa lata temu wymienili mi tak panel w plaźmie Panasonica (6 miesięcy po gwarancji) - bardzo sympatyczny pan - szef serwisu opowiedział oczywiście, że awarie panelu są czymś wyjątkowym (a na tym forum pisano że padają jak muchy) i oczywistym jest, że zrobią to w ramach gwarancji.
Jeżeli to nie pomoże, powołaj się na Kodeks Cywilny:
Art. 581 § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
PS
Naprawa odpłatna zapewne odpada, np. cena wymiany panelu w powyższym Panasonicu (42PV70) byłaby wyższa niż cena nowego i to lepszego modelu!