kino domowe 5000-6000

tomkom

New member
Witam, nadszedł nareszcie czas na zakup kina domowego. Od razu zaznaczę, że jestem laikiem w tej kwestii i dlatego zwracam się do was, doświadczonych i osłuchanych użytkowników o pomoc.
KD będzie podłączone do TV Panasonic TX P42ST50E oraz do PS4 a zatem tylko i wyłącznie filmy i konsola (proporcje 40/60) Pokój to kwadrat 6x6, sprzęt ustawiony na środku jednej ze ścian, kanapa po przeciwnej stronie.
Byłem w dwóch lokalnych sklepach i polecono mi nast zestawy:
1. Denon AVR-X2200W +
Wharfedale Obsidian 600 HCP (3000+2900=5900)
2.
Pioneer VSX-930 + Dali Zensor 5 / 1 / Vocal - zestaw 5.0 (2500+4000=6500) trochę ponad budżet
3.
Harman Kardon AVR171 + JBL Arena 170 + JBL Arena 125C center + JBL Arena 120 (2200+3300-łącznie kolumny=5500)

Tylko ten pierwszy zestaw mogłem od razu na miejscu odsłuchać i dla mnie to sprzęt z kosmosu, nigdy wcześniej nie słyszałem takiej jakości, tylko ja handlowcom nie ufam bezgranicznie i może doradzicie mi jak te zestawy są względem siebie jakościowo i ogólnie co warto brać pod uwagę.

W przypadku zestawu 1 i 3 sprzedawca mocno zachwalał możliwość aranżacji drugiej strefy i nie bardzo rozumiem jak to działa w praktyce. Wiem, że np. mam kolumny w jednym pokoju i dwa głośniki w drugim, tylko czy w obu pokojach będę miał ten sam sygnał czy mogę dla dwóch różnych stref mieć dwa źródła dźwięku np Tv i w drugim pokoju muzykę z CD ?

Moje obecnie doświadczenia to wyłącznie mocno budżetowe zestawy 2.1 i chciałbym coś mniej 'dudniącego' :razz:

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie ;)
 

collider

New member
Bez reklam
Kazdy z tych zestawow jest wart uwagi. Dla mnie akurat Pioneer (zdobywca tegorocznej nagrody EISA) z Zensorami. Jednak najlepiej byloby posluchac kazdy zestaw by nabrac przekonania co do brzmienia.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP