Kino 7.1 do zabudowy

SNiP3R

Member
Witam.
Z racji tego, iż buduję swoje nowe gniazdo, będę chciał do salonu zamontować sobie kino 7.1 do zabudowy w ściany! Właściwie, to tylko samo 7, bo suba będę miał wolnostojącego (Rel T9). Z tego zostanie mi jeszcze HK Avr 370 i HK 3390 do zasilania frontów. Pomieszczenie w jakim to będzie grać, to ok.40m2. Nie znam się kompletnie na firmach produkujących tego typu sprzęt, jednak chciałbym tak zrobić, bo kiedyś w Australii koleś miał tak zrobione w podobnym pomieszczeniu, to dość że grało to całkiem nieźle to jeszcze super wyglądało.
Cena? No nie wiem, jestem skłonny zapłacić nawet 10-20tys., jednak nie chciałbym przepłacać niepotrzebnie ;)
 

SNiP3R

Member
Wiem, jednak czytałem, że subwoofer schowany już tak nie zagra, jak wolnostojący.. no bo sub musi mieć dużą obudowę by dobrze zagrać, już mój Rel T9 jest jednym z najmniejszych, a nie wyobrażam sobie chować go do ściany lub w podłogę :p... co do tych 7.0 (bez suba) do zabudowy jakieś pomysły?
Np. coś takiego?

Klipsch KL-6504-THX (KL6504) głośnik ścienny cena 2szt. jako fronty
Klipsch KL-7800-THX (KL7800) głośnik ścienny cena 4 szt. jako tylne i surround
Klipsch KL-6502-THX głośnik ścienny cena 1szt. jako centralny

Czy taki zestaw by mnie zadowolił? Czy zgrywałby się z Harmanem i czy do mojego pomieszczenia wystarczy?
 

krzysztofradio

Well-known member
Bez reklam
wg mnie wbudowane te nie zagrają tak jak tradycyjne kolumny, ale Klipsch nawet w takiej konfiguracji powinien się sprawdzić w kinie.
 

bubafat

Active member
Bez reklam
Wiem, jednak czytałem, że subwoofer schowany już tak nie zagra, jak wolnostojący.. no bo sub musi mieć dużą obudowę by dobrze zagrać, już mój Rel T9 jest jednym z najmniejszych, a nie wyobrażam sobie chować go do ściany lub w podłogę [emoji14]... co do tych 7.0 (bez suba) do zabudowy jakieś pomysły?
Np. coś takiego?

Klipsch KL-6504-THX (KL6504) głośnik ścienny cena 2szt. jako fronty