Jaki TV do 2 tys zł

pete5555

New member
Szukam telewizora głównie z myślą o graniu na Playstation4. Co moglibyście mi doradzić w kwocie do 2 tys zł ? Interesuje mnie coś w 40 calach lub więcej.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Tylko i wyłącznie PS4?
Poza tym możesz uzupełnić standardową tabelkę pytań, bo tak to można zgadywać i wybierać tv tylko pod względem gier.
 

pete5555

New member
Głównie chcę TV do grania a dopiero dalej oglądanie filmów. Zależy mi na jak najlepszej jakości dźwięku. Nie potrzebuję żadnych bajerów.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli gównie do grania - to Philips 42PFL 5008 z ambilightem ma najniższy Input Lag w klasie.
 

BartPL

New member
witaj,
od razu mówię, że jestem laikiem i stoję przed tym samym dylematem co Ty. powoli przenoszę się na następną generację konsol (przejście z ps3 na ps4) więc również wypadałoby zamienić wysłużone tv 32 cale z hd ready na coś wiekszego z full hd. nawet maksymalna kwotą jaką mogę przeznaczyć na tv jest taka sama. mimo, iż jestem laikiem siedzę w temacie już dobry miesiąc (w lutym przy wypłacie zamierzam kupić nowe tv) więc co nie co już wyczytałem. skoro grasz, nie muszę Ci tłumaczyć, że jedną z najważniejszych rzeczy, prócz rzecz jasna obrazu, jest input lag. dokonując reaserchu wybrałem osobiście trzy modele nad którymi się zastanawiam i którychś z nich wybiorę.

1. Panasonic TX-L42E6 - 42 calowy, model wygrywający wszelkie rankingi tv w swojej klasie cenowej, wszędzie polecany. design również bardzo ładny. nie miałem możliwości osobiście sprawdzenia obrazu, ale również jest najbardziej wychwalany (określany jako excellent) w recenzjach w modelach, które mnie interesują. jest również niski input lag (od 30 do 35ms w zależności od pomiarów i recenzji). 100hz. model ten ma różne końcówki które świadczą o kolorze który kupujesz. jeśli jesteś estetą sprawdź je dobrze.

Recenzje:
Link Priv ze względu na restrykcję dot spamu


Cena od 1835 zł chociażby na morele.net