Jaki telewizor do 5 tys

ADRIAN949

New member
Odpowiedz od Sony, masakra. Po wykonaniu telefonu ma ktoś przyjechać i to ocenić. Piksele mają kolor czerwony, czarny i niebieski. Ciekawe co powie Pan który przyjedzie to ocenić.
Może ktoś podpowie co w takiej sytuacji zrobić?



Szanowny Panie,
dziękuję za przesłane załączniki.
Wstępna weryfikacja zdjęć wskazuje na uszkodzenie fizyczne. W związku z powyższym polecam bezpośredni kontakt z centrum serwisowym w celu ustalenia warunków naprawy. Poniżej podaję dane serwisów:
 

ADRIAN949

New member
Nie mam pojęcia, po zapytaniu Pani jak powstają martwe gorące piksele nie wiedziała co powiedzieć.

Nie wiem jak oceniła to na podstawie zdjęć. Pisałem jak kupiłem tv że mam martwe 3 piksel, dwa znikły jeden został, ale mi to nie przeszkadzało z 1mb nie był widoczny. Tu jest ich za dużo w jednym miejscu, przeszkadzają w oglądaniu. Coś mi się wydaje że będą coś wymyślać :-x
 

ADRIAN949

New member
No ciekawe jak się to zakończy.
Oburza oczywiście podejście Sony do problemu. Jeszcze TV nie widzieli ale już dopatrują się uszkodzenia fizycznego.
ADRIAN949
daj znać jaka będzie ostateczna ich ekspertyza.
A dla nas wszystkich nauka, że jak po zakupie mamy martwe/świecące piksele na ekranie, to nie masujmy nie czekajmy to wymieniajmy w przysługującym nam czasie na inny egzemplarz, żeby się nie znaleźć w sytuacji kolegi.




Mam nadzieję że skończy się pozytywnie, w co wątpię. Pewnie bez rzeczoznawcy się nie obejdzie i zrobieniu reklamy Sony gdzie tylko się da. Ten jeden martwy piksel mam na górze ekranu, teraz żałuję że nie wymieniłem TV. Też się zdziwiłem że po dwóch zdjęciach o które mnie proszono i resecie tv, podjęta została tak decyzja. Liczyłem że w emailu zwrotnym dostanę informację z wiadomością, odwiedzi mnie serwisant. Pani z Sony chciała żebym sobie sam w Radomiu zamówił wizytę serwisanta. Oczywiście skończyło się tym że Pani to zleciła, w końcu po coś tam siedzi. Będę informował na bieżąco. Pozdrawiam
 

ADRIAN949

New member
Witam, serwis był w poniedziałek, porobił Pan foty i tyle, do dziś się nie odezwali. Jutro zadzwonię się zapytać co dalej z TV.
 

ADRIAN949

New member
Więc dostałem taką odpowiedz normalnie załamka.
Odmowa naprawy gwarancyjnej, uszkodzenie fizyczne polaryzatora ekranu, co nie kwalifikuje odbiornika do
bezpłatnej naprawy gwarancyjnej.

Może ktoś podpowie co dalej z tym zrobić? Na 10000% tv nie został uszkodzony fizycznie. Taką ocenę dostałem na podstawie zdjęć które zrobił serwisant.
 

ADRIAN949

New member
Zdjęcia robione na czarnym tle/
 

Attachments

  • 34962279_2062336233982897_8273678858457186304_n.jpg
    34962279_2062336233982897_8273678858457186304_n.jpg
    35,3 KB · Wyś: 23
  • 35052257_2062336340649553_6306959474728894464_n.jpg
    35052257_2062336340649553_6306959474728894464_n.jpg
    17,2 KB · Wyś: 25
  • 35227283_2062336207316233_1404707678797692928_n.jpg
    35227283_2062336207316233_1404707678797692928_n.jpg
    30,2 KB · Wyś: 24
Do góry