Witam. Nabyłem w EURO RTV AGD tv Sharp LC-65CUG8052E.
Telewizor byl zachwalany przez sprzedawce w EURO. Odwiódł mnie on od pomyslu zakupienia Panasonica w tej samej cenie, z matryca 58".
Sprzedawca ten deklarowal, iż tv Sharp, ma z cala pewnoscia 100 Hz oraz matryce IPS.
Po 2 tygodniach uzytkowania - rozczarowany obrazem w telewizorze, zacząłem szukac w internecie informacji odnosnie jego specyfikacji technicznej. Okazalo się, że tv ma matryce 50 hz, matryce TFT i praktycznie brak opcji kalibracji obrazu.
Chcę teraz zwrócic towar, z tytułu wprowadzenia mnie w błąd przez sprzedawce.
W jaki sposób moge udowodnic to? Isc do sklepu z dyktafonem, i poprosic tego samego "fachowca", zeby raz jeszcze zrecenzował mi ten tv? Czy wystarczy pismo, w którym opisze sytuacje, powolujac sie na reklamację z tytułu rękojmi za wady ar 556 i 560/561 KC ?
Proszę o pomoc ! pozdrawiam
Telewizor byl zachwalany przez sprzedawce w EURO. Odwiódł mnie on od pomyslu zakupienia Panasonica w tej samej cenie, z matryca 58".
Sprzedawca ten deklarowal, iż tv Sharp, ma z cala pewnoscia 100 Hz oraz matryce IPS.
Po 2 tygodniach uzytkowania - rozczarowany obrazem w telewizorze, zacząłem szukac w internecie informacji odnosnie jego specyfikacji technicznej. Okazalo się, że tv ma matryce 50 hz, matryce TFT i praktycznie brak opcji kalibracji obrazu.
Chcę teraz zwrócic towar, z tytułu wprowadzenia mnie w błąd przez sprzedawce.
W jaki sposób moge udowodnic to? Isc do sklepu z dyktafonem, i poprosic tego samego "fachowca", zeby raz jeszcze zrecenzował mi ten tv? Czy wystarczy pismo, w którym opisze sytuacje, powolujac sie na reklamację z tytułu rękojmi za wady ar 556 i 560/561 KC ?
Proszę o pomoc ! pozdrawiam