HD w UPC

otan

New member
Bez reklam
To nie jest kwestia złego softu, ale usterki dekodera Cisco. :blagam: UPC powinno wymienić dekoder. Tylko stracisz całą zawartosć nagranych programów na dysku dekodera.
 

fargo2

New member
To nie jest kwestia złego softu, ale usterki dekodera Cisco. :blagam: UPC powinno wymienić dekoder. Tylko stracisz całą zawartosć nagranych programów na dysku dekodera.
To JEST kwestia wadliwego softu w Cisco a nie usterka sprzętu!!! U mnie był znajomy technik z UPC z 3 nowymi egzemplarzami i na każdym było to samo. Zawsze można poprosić o Philipsa ale ja juz kiedyś go miałem i więcej nie chcę. :fool: Problem jest znany i ja mam 20% zniżki na wszystkie usługi TV od stycznia tego roku do momentu aż usuną usterkę. :grin:
 

otan

New member
Bez reklam
To JEST kwestia wadliwego softu w Cisco a nie usterka sprzętu!!! U mnie był znajomy technik z UPC z 3 nowymi egzemplarzami i na każdym było to samo. Zawsze można poprosić o Philipsa ale ja juz kiedyś go miałem i więcej nie chcę. :fool: Problem jest znany i ja mam 20% zniżki na wszystkie usługi TV od stycznia tego roku do momentu aż usuną usterkę. :grin:
____________________________________________________________________________________________________


Wadliwy soft ? Po wymianie dekodera Cisco z nagrywarką mój problem został rozwiazany. Gdyby to był wadliwy soft to nic by nie dała wymiana dekodera. Przed Cisco miałem ponad 2 lata Philipsa i nie mogę powiedzieć złego słowa. Trzy głowice można było nagrywać 2 programy jednoczesnie i ogladać trzeci, dwa wyjscia antenowe, aktywne chłodzenie. Cisco 2 głowice, jedno wyjscie antenowe, pasywne chłodzenie i trochę dodali MB (60). Starym Softem mamią klientów:fool: bo dawno został wprowadzony nowy poprawiony soft likwidujący problemy z dzwiękiem.
 

barti60

New member
a ja powiem od siebie ze to moze byc wina tv i jego ustawien czy jakos tak nie pamiętam juz bo troche juz w tym nie siedzę ale warto zrobic cos takiego

ze.. obrócic dekoder zupełnie w druga strone jak telewizor na z boku tak aby pilotem celując nie celowac wogle w tv i wtedy sie okaze jesli dalej bedzie problem z przełaczaniem kanałów to wina ewidentnie pilota lub dekodera jesli bedzie OKI to cos tam kiedy było na forum ze podczerwień "gryzie sie z tv" i opcja "szukaj rozwiązania na forum" bo ja juz niestety nie pamiętam...
powodzenia
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Jestem w UPC od 4 lat nie ma co narzekac powiedzmy moze tak zalezy od wykonania instalaci .A jesli chodzi o obraz ok lepszy niz z satelity .
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
To rozumiem ze miales wczesniej jakac cyfre lub N ze masz porownanie w stosunku do jakosci programow z UPC?
Lolek
 

mtbiker

New member
Koledzy, potrzebuję porady.
Mam teraz czas pomiędzy zakończeniem starej a podpisaniem nowej umowy z UPeCe, czyli standardowy bój i wydzwanianie od zwykłej infolinii po "biuro utrzymania klienta". W tym ostatnim dowiedziałem się, że mogę otrzymać warunki... gorsze niż ma nowy klient, czyli:

Pakiet Podstawowy (Select Extra HD + Fiber 30mb/s) + nagrywarka + Canal+HD
Nowy klient (umowa na 2 lata, bo tylko tak można): 115+10+33=158zł
Stary klient (umowa na 1 rok, bo tak zawsze miałem): 168zł
Cena jest wyższa, "bo krótsza umowa", tymczasem zawsze dostawałem roczną z takimi samymi cenami jak dla 2-letnich umów... Na 2 lata byłoby to 157zł, czyli zastraszająca ZŁOTÓWKA rabatu, a jestem z nimi prawie od 3 lat i chociaż to nie jakoś mega długo, to jednak wymagam innego potraktowania!

I teraz pytanie - czy ktokolwiek ma lepsze warunki wynegocjowane niż te 157zł (analogicznie można to obliczyć dla innych pakietów, chodzi mi o to czy macie lepsze oferty niż nowi klienci - jakieś rabaty?) i czy mi się przypadkiem nie opłaca w tej sytuacji odłączyć usługi i wpisać się jako nowy klient i dostać wtedy zmniejszony abo przez 2 miesiące (75zł zamiast 115zł, zawsze coś)?

Ciekawi mnie przede wszystkim, czy odłączenie usług coś kosztuje i czy jeśli wyślę rezygnację z usług, to "biuro utrzymania klienta" nagle stwierdzi, że jednak mogę dostać jakiś rabat? Mają jakieś możliwości ostatecznej negocjacji czy jak mówią "tyle i basta" to faktycznie tak jest?

Prośba o poradę, bo muszę szybko zadziałać!
Dzięki!
 

mtbiker

New member
Ok, już doszedłem do cudownego wynalazku pod tytułem "Rewelacyjna Kombinacja Usług" :D
Jeszcze jedno pytanie - orientuje się ktoś, czy cena pakietu Canal+HD jest do zbicia?
Coś poniżej 33zł da się zrobić?
 

szewol

New member
Bez reklam
Cena za Canal+ to 1 x 0 zł + 12 x 32 zł. Niestety nic taniej.

Powodzenia w walczeniu o cudowną promocją "RKU". Daj znać jak Ci poszło
 

mtbiker

New member
No to krótka relacja, bom zadowolony i polecam wszystkim rozwiązać sprawę w ten sposób.
Skończyła mi się jakiś czas temu umowa i chciałem rozpocząć nową, na lepszych warunkach.
Zadzwoniłem sam do biura utrzymania klienta i otrzymałem od pani przemiłej inaczej, gorszą ofertę niż ma nowy klient. W związku z tym spytałem, co mam zrobić, żeby zrezygnować. Wyjaśniła i twardo obstawała przy swoim - lepszej oferty nie ma. Czyli standardowa procedurka :) Krótki mail wysłany z formularza na stronie UPC i poszło. Odczekałem 24h, nikt się nie odezwał, sam zadzwoniłem i pytam, czy moja rezygnacja dotarła. Pani na to, że owszem i jest już wyznaczony termin odłączenia - 1 września. Ja na to, że podobno jest coś takiego jak Rewelacyjna Kombinacja Usług. Chwila oczekiwania i tekst "oczywiście może pan skorzystać z promocji, ja nie wiem dlaczego nikt panu tego nie zaproponował...". Nie chciałem się robić niemiły, więc postanowiłem na to nie odpowiadać. Po chwili dostałem Max Extra HD z nagrywarką + Fiber 30mb/s + C+HD za 122zł i jestem bardzo zadowolony, bo uważam, że tyle to rzeczywiście może kosztować.
Na koniec tylko napiszę, że po tej krótkiej acz konkretnej interwencji, co miesiąc w kieszeni zostaje mi około 55zł. Niby nie jest to dużo, ale rocznie 660zł to zawsze dwa baki paliwa, 10 blu-ray'ów albo 300 piw :)
Polecam! Nie dać się ruch... okradać! :cool:

PS. Regulamin promocji jest np. tutaj: http://www.wrzuc.to/NzE3brmQ.wt
 

cykmada

New member
____________________________________________________________________________________________________


Wadliwy soft ? Po wymianie dekodera Cisco z nagrywarką mój problem został rozwiazany. Gdyby to był wadliwy soft to nic by nie dała wymiana dekodera. Przed Cisco miałem ponad 2 lata Philipsa i nie mogę powiedzieć złego słowa. Trzy głowice można było nagrywać 2 programy jednoczesnie i ogladać trzeci, dwa wyjscia antenowe, aktywne chłodzenie. Cisco 2 głowice, jedno wyjscie antenowe, pasywne chłodzenie i trochę dodali MB (60). Starym Softem mamią klientów:fool: bo dawno został wprowadzony nowy poprawiony soft likwidujący problemy z dzwiękiem.

wrócę do wątku dźwięku, bo ... mam ten sam problem, tyle, że nie przy oglądaniu online, ale TYLKO przy odtwarzaniu nagranego programu
UPC po 1,5 miesiąca poprosiło mnie o wgranie nowego softu, MTV HD dalej nie da się oglądać, ale inne są ok, jednak mam dziwne uczucie, że teraz dźwięk jest gorszy
 

wysio

Member
Bez reklam
Nikt nic nie pisał o dodaniu nowych kanałów w HD. Wczoraj przeglądam sobie po kolei, a tu bardzo miła niespodzianka... :p
 

Skreedi

New member
UPC kupiło kanały MGM Networks w paru regionach, między innymi w Polsce więc jest szansa i to dość duża na MGM w UPC szczególnie, że w innych regionach UPC go podobno wprowadziło.
Oprócz tego słyszałem plotkę, że do końca wakacji mamy dostać 15 kanałów które były ostatnio testowane ale to tylko plotka więc...

Wysyłane z mojego Evo 3D GSM za pomocą Tapatalk 2
 
Do góry