Koledzy, potrzebuję porady.
Mam teraz czas pomiędzy zakończeniem starej a podpisaniem nowej umowy z UPeCe, czyli standardowy bój i wydzwanianie od zwykłej infolinii po "biuro utrzymania klienta". W tym ostatnim dowiedziałem się, że mogę otrzymać warunki... gorsze niż ma nowy klient, czyli:
Pakiet Podstawowy (Select Extra HD + Fiber 30mb/s) + nagrywarka + Canal+HD
Nowy klient (umowa na 2 lata, bo tylko tak można): 115+10+33=158zł
Stary klient (umowa na 1 rok, bo tak zawsze miałem): 168zł
Cena jest wyższa, "bo krótsza umowa", tymczasem zawsze dostawałem roczną z takimi samymi cenami jak dla 2-letnich umów... Na 2 lata byłoby to 157zł, czyli zastraszająca ZŁOTÓWKA rabatu, a jestem z nimi prawie od 3 lat i chociaż to nie jakoś mega długo, to jednak wymagam innego potraktowania!
I teraz pytanie - czy ktokolwiek ma lepsze warunki wynegocjowane niż te 157zł (analogicznie można to obliczyć dla innych pakietów, chodzi mi o to czy macie lepsze oferty niż nowi klienci - jakieś rabaty?) i czy mi się przypadkiem nie opłaca w tej sytuacji odłączyć usługi i wpisać się jako nowy klient i dostać wtedy zmniejszony abo przez 2 miesiące (75zł zamiast 115zł, zawsze coś)?
Ciekawi mnie przede wszystkim, czy odłączenie usług coś kosztuje i czy jeśli wyślę rezygnację z usług, to "biuro utrzymania klienta" nagle stwierdzi, że jednak mogę dostać jakiś rabat? Mają jakieś możliwości ostatecznej negocjacji czy jak mówią "tyle i basta" to faktycznie tak jest?
Prośba o poradę, bo muszę szybko zadziałać!
Dzięki!