HD w UPC

szewol

New member
Bez reklam
Ja tam nie widzę dylematu.

Dla dobra klienta i w myśl hasła "Dla wszystkich. To proste" może wejść "to" i "to" :mrgreen:

Najwyższy czas na Eurosport HD i nSport HD. Nie ma się nad czym zastanawiać... Nie wspomnę, że po zdobyciu 1 Ligi także Orange sport przydałby się...
 
Ostatnia edycja:

Sayko

Klub HDTV.com.pl
VIP
SuperHD za 10pln?

Mam pytanie do osób posiadających pakiet SuperHD. W czerwcu wynegocjowałem go za 10pln razem z maxHD nagrywarką, internetem 25Mb i Canal+HD. Pierwsze dwie faktury przyszły tak jak się umawialiśmy przez telefon, natomiast ostatnia już o 10 pln wyższa (właśnie SuperHD:x). Po krótkiej rozmowie pani powiedziała, że ktoś wprowadził mnie w błąd, ponieważ to niemożliwe, abym płacił tylko 10pln. Złożyłem oczywiście reklamację, prosząc o odsłuchanie rozmowy z czerwca i czekam. Czy ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją, bo wiem, że cześć osób z forum również uzyskało pakiet SuperHD przy 2 usługach za 10pln.
 

szewol

New member
Bez reklam
@Sayko: Widocznie natrafiłeś na niedouczonego pracownika, bo wystarczy otworzyć regulamin promocji, w której jak byk pisze, że osoby trzech usług z pakietem Max HD SUper HD mają za 10 zł. Z drugiej strony jest niemozliwe, jak przez dwa miesiące było możliwe ;)

Po prostu złóż reklamację. Ja - chyba w rachunku za sierpień - tez miałem źle naliczony pakiet Super HD. Ale zadzwoniłem i miły Pan powiedział, że faktycznie system się pomylił, że robi poprawkę i faktycznie druga faktura przyszła skorygowana...
 

pafelek1

New member
@Sayko: Widocznie natrafiłeś na niedouczonego pracownika, bo wystarczy otworzyć regulamin promocji, w której jak byk pisze, że osoby trzech usług z pakietem Max HD SUper HD mają za 10 zł. Z drugiej strony jest niemozliwe, jak przez dwa miesiące było możliwe ;)

Po prostu złóż reklamację. Ja - chyba w rachunku za sierpień - tez miałem źle naliczony pakiet Super HD. Ale zadzwoniłem i miły Pan powiedział, że faktycznie system się pomylił, że robi poprawkę i faktycznie druga faktura przyszła skorygowana...


Witam serdecznie

A proszę powiedz mi czy jak juz mam trzy usługi to moge jeszcze "dobrac" pakiet hd za 10 zl ?
 

jaroner

New member
Witam, skończyła mi się umowa w UPC i teraz mi proponują nową.
Mam obecnie:
Intenet 25 Mb/s + pakiet Max HD z nagrywarką (114 kanałów ) + Pakiet HD ( dodatkowe 14 kanałów ) za cenę 160 zeta/mies ale teraz podskoczyła do 170 PLN/mies bo podobno miałem pakiet HD w cenie promocyjnej o dyche taniej. Dziwne bo przy podpisaniu umowy jak i pod koniec jej obowiązania, w punkcie obsługi klienta mówili mi że 160 PLN to stała dla mnie cena nawet po zakończeniu umowy.

Proponują mi teraz:
Intenet 100 Mb/s + Router z WIFI + pakiet Max HD z nagrywarką (114 kanałów ) + Pakiet HD ( dodatkowe 14 kanałów ) za 180 zeta lub z internetem 50Mb/s za 170 zeta.

Dobra opcja ? Proszę was o radę.
 

enter

New member
Miałem Internet 25 Mb/s + pakiet Max HD z nagrywarką (114 kanałów ) oraz telefon 240 minut za 161,49.Zadzwoniłem do Działu Utrzymania klienta i dostałem to samo za 130 zł + pakiet super HD na próbę /1miesiąc/z możliwością pozostawienia za 10 zł czyli razem 140 zł na 24 miesiące.Zawsze to 30 zł taniej.Oczywiście postraszyłem wypowiedzeniem umowy.Pozdrawiam enter.
 

emza4

New member
Witam, skończyła mi się umowa w UPC i teraz mi proponują nową.
Mam obecnie:
Intenet 25 Mb/s + pakiet Max HD z nagrywarką (114 kanałów ) + Pakiet HD ( dodatkowe 14 kanałów ) za cenę 160 zeta/mies ale teraz podskoczyła do 170 PLN/mies bo podobno miałem pakiet HD w cenie promocyjnej o dyche taniej. Dziwne bo przy podpisaniu umowy jak i pod koniec jej obowiązania, w punkcie obsługi klienta mówili mi że 160 PLN to stała dla mnie cena nawet po zakończeniu umowy.

Proponują mi teraz:
Intenet 100 Mb/s + Router z WIFI + pakiet Max HD z nagrywarką (114 kanałów ) + Pakiet HD ( dodatkowe 14 kanałów ) za 180 zeta lub z internetem 50Mb/s za 170 zeta.

Dobra opcja ? Proszę was o radę.
Wg mnie nie całkiem dobra. Na stronie UPC, pakiety 2w1 jest taki pakiet co się zwie Super Pakiet zawiera to co potrzebujesz i kosztuje 130 PLN plus do tego SuperHD za 21 PLN, to masz 151 PLN a nie 170! Oczywiście w regulaminie stoi że tylko nowi i tylko ci co maja jedną usługę:) Jasne - regulaminy to są dla tych co nie czytają forum, postrasz troche i bedziesz mial co chcesz za tyle co wyżej.
 

kucza

New member
Witam
Nie wiem czy dobrze sie wstrzeliłem z tematem ale mam taka zagwozdke;

Mam maxa hd z nagrywarką od roku na czas nieokreslony i skusiła mnie oferta ktora zamowilem przed paroma chwilami sęk w tym że w tym pakiecie niema masa hd z nagrywarką tylko jest bez nagrywarki a nagrywarka jest w opci za oplata miesieczna.
Pytanie brzmi :D
czy uda mi się wkrecic technikowi żeby nie wymieniał mojego dekodera z nagrywarka na shit ktory przyniesie? tak abym został dalej z nagrywarką z moim starym dekoderem nie placac w abonamecie za to??

pozd dla wszystkich :)
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Kolego jak masz podpisana umowe to bedziesz mial tak jak ja zawarles i twoje myslenie jest zle. Nic nie zdzialasz ani zakambinujesz. wszystkie urzadzenia maja kody i naklejki .wiec zabierze jedno da drugie ,i po temacie
 

kylo_wawa

New member
Ja miałem pakiet trzech usług (Internet 25, Telefon Europa i Świat, Kablówka Select HD bez nagrywarki i pakiet C+ HD) umowę miałem jeszcze na 12mies, płaciłem 180zł.

W związku ze zmianą regulaminu usług telefonicznych i możliwością wypowiedzenia umowy, zadzwoniłem do działu utrzymania klienta.
Powiedziałem że chcę zrezygnować, gdyż w tej chwili są lepsze promocje, a mogę wziąć nową umowę na żonę.
Pan zaproponował skorzystanie z obecnych promocji dla nowych klientów beż żadnego problemu.

Teraz mam (Internet 25, Telefon Europa i Świat, Pakiet MAX HD, C+ HD, SUPER HD) za 182 zł, umowa na 24 miesiące, bez żadnych opłat aktywacyjnych itp.

Przełączone to zostało natychmiast, jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z UPC, musiałem tylko po zakończeniu rozmowy, zrestartować modem i dekoder.

Także dzwońcie i negocjujcie :)
 
Ostatnia edycja:

Fokus007

New member
Ja miałem pakiet trzech usług (Internet 25, Telefon Europa i Świat, Kablówka Select HD bez nagrywarki i pakiet C+ HD) umowę miałem jeszcze na 12mies, płaciłem 180zł.

W związku ze zmianą regulaminu usług telefonicznych i możliwością wypowiedzenia umowy, zadzwoniłem do działu utrzymania klienta.
Powiedziałem że chcę zrezygnować, gdyż w tej chwili są lepsze promocje, a mogę wziąć nową umowę na żonę.
Pan zaproponował skorzystanie z obecnych promocji dla nowych klientów beż żadnego problemu.

Teraz mam (Internet 25, Telefon Europa i Świat, Pakiet MAX HD, C+ HD, SUPER HD) za 182 zł, umowa na 24 miesiące, bez żadnych opłat aktywacyjnych itp.

Przełączone to zostało natychmiast, jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej z UPC, musiałem tylko po zakończeniu rozmowy, zrestartować modem i dekoder.

Także dzwońcie i negocjujcie :)

A jest gdzieś w internecie oficjalna informacja, że się zmienia regulamin? Pytam bo nie mogę nigdzie znaleźć, a trzeba się na coś powołać podczas ewentualnej rozmowy z UPC. I kiedy nastąpi ta zmiana?
 

kylo_wawa

New member
Ja dostałem takiego meila:

Szanowni Państwo,

Informujemy, że od dnia 1 grudnia 2011 roku zostaną wprowadzone zmiany w Cenniku usług telefonicznych.

Zapis, którego dotychczasowa treść brzmiała:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (do numerów przyznanych: P4 Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A.)

zostanie zmieniony na:

Opłata za połączenia do sieci komórkowych (P4 Sp. z o.o. i Cyfrowy Polsat S.A.).

W związku z powyższą zmianą, w przypadku braku jej akceptacji, przysługuje Państwu uprawnienie do rozwiązania Umowy Abonenckiej zawartej z UPC Polska Sp. z o.o. W razie skorzystania przez Państwa z uprawnienia do rozwiązania Umowy Abonenckiej, UPC nie będzie przysługiwać żadne roszczenie odszkodowawcze, ani zwrot ulgi. Pisemne oświadczenie o rozwiązaniu Umowy Abonenckiej powinno być złożone nie później, niż na 10 dni przed wprowadzeniem zmiany w Cenniku. Rozwiązanie Umowy Abonenckiej nastąpi ostatniego dnia Okresu Rozliczeniowego, poprzedzającego zmianę Cennika tj. 30 listopada 2011 r.

W przypadku pytań, mogą się Państwo z nami kontaktować telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 94 94 80* (lub z telefonów komórkowych 324 94 94 80*), bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie

Łączę wyrazy szacunku,
Ewa Wesoły
Dyrektor Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów
Aha i bezpośredni telefon do Działu Utrzymania Klienta, bez przebijania się przez infolinię :

32 494 99 35
 

ZMK

New member
Witam.
Mam problem z telewizja cyfrową UPC.
Podczas oglądania traci sygnał, wyskakują piksele, sam załącza się upc na żądanie.
I chciałem się dowiedzieć w czym jest problem.
Dekoder UPC Mediabox HD
Proszę o poradę. Pozdrawiam.
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Witam.
Mam problem z telewizja cyfrową UPC.
Podczas oglądania traci sygnał, wyskakują piksele, sam załącza się upc na żądanie.
I chciałem się dowiedzieć w czym jest problem.
Dekoder UPC Mediabox HD
Proszę o poradę. Pozdrawiam.

Problem leży w tym, że nie chce Ci się zadzwonić na party line.
 

szewol

New member
Bez reklam
Ja dostałem takiego meila:

Aha i bezpośredni telefon do Działu Utrzymania Klienta, bez przebijania się przez infolinię :

32 494 99 35

Dzwoniłem do DUK ale tam mają strategię zniechęcenia klienta... owszem może Pan zrezygnować z telefonu, ale za telewizję i internet płaci pan pełną stawkę :fool:

Dlatego w piątek wysłałem wypowiedzenie, czekam aż sami zadzwonią :grin:
 
Do góry