HD w UPC

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dokładnie, 15zł wychodzi ten pakiet po rabacie w DUK.
Ja akurat wykorzystuje 500Mb/s i bardzo mi się przydał (pełne zadowolenie), ale jak nie potrzebujesz do konkretnych czynności, to chyba nie ma sensu.
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam
Dziękuję za podpowiedź , wczoraj złożyłem wypowiedzenie a dzisiaj był już tel. z DUK. Do tej pory miałem:
TV Max extra HD z Nagrywarką (mediabox)
Internet 120Mb/s
Telefon Minuty do wszystkich 240
Propozycja na którą przystałem: (montaż jutro)
Internet 300Mb/s
Dekoder Horizon z nagrywarką 163 programy + pakiet 3 Kanałów HBO,dostęp do HBO OD/GO
Telefon na stacjonarne i komórkowe bez ograniczeń
Z telefonu nie mogłem zrezygnować bo poinformowano mnie że im więcej usług tym atrakcyjniejsza oferta , żadne dodatkowe programy TV mnie nie interesowały więc nie negocjowałem (mam Netflix) jak i pakiet bezpieczeństwa też (mam swój antywirus od lat).
Dla mnie istotną zmianą jest sprzęt , teraz jedna "skrzynka" będzie stała , no i opłaty zmniejszone ze 148,99 zł do 99,99zł.
Pozdrawiam Wszystkich
 

Martino666

New member
Umowa przedłużona. Jedyne co się dało ugrać, to zostały Cinemaxy w kwocie 105 zł. Podsumowując: TV max + Eleven + PSP + HBO + Cinemax + Net 300mb.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Mam zapytanie czy na Horizonie na Canal mozecie nagrywac .Bo mi wyskakuje na kanalach Canal zamow jezyk opcje .Wyskakuje komunikat Twoj abonament nie obejmuje tej pozycji, jesali chcesz ogladac zamow .
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Można nagrywać. Jak reset nie pomaga to zadzwoń na partyline. Czasem soft blokuje kanały premium i trzeba je ręcznie odpalić.
 

mariusz67

Member
Bez reklam
Dzwonilem cudowal na partyline i nie poradzili sobie .Mam czekac na meila co dalej .Kombinowal z ustawieniami fabrycznymi i lipa .
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Jeśli są tu posiadacze Philipsów z Androidem to proszę o wasze opinie z działania Horizon Tv. Czy się wiesza i jak z ostrością, bo nie mam jak sprawdzić a skoro już taką funkcję uruchomiono, to może skorzystam jako "Multiroom".
 
Pytanie.
Czy w UPC mając karte Ci+ by nagrywać na dysk twardy podłączony do TV jest wymagany przewodnik telewizyjny z sieci (internetowy) czy nie ma takiego wymogu?
Bo w VECTRA muszę korzystać z sieciowego przewodnika (nie od nadawcy) by była możliwość nagrywania.
pzdr.
 

zochu91

Klub HDTV.com.pl
VIP
W UPC działa nagrywanie pod warunkiem, że sformatujesz dysk z poziomu telewizora. Przynajmniej Panasonic tak ma. Nagrywanie programujesz z poziomu EPG
 
Czyli nie ma wymogu by Telewizor program telewizyjny musiał mieć "z sieci"
Wystarczy klasycznie "od nadawcy"

Mając telewizor (karta Ci+) z podwójnym tunerem bez problemu można nagrywać (UPC) na zewnętrzny dysk zaprogramowany film/program na kanale i równocześnie oglądać na innym kanale?
Dziękuje.
 
Upc

Czyli nie ma wymogu by Telewizor program telewizyjny musiał mieć "z sieci"
Wystarczy klasycznie "od nadawcy"

Mając telewizor (karta Ci+) z podwójnym tunerem bez problemu można nagrywać (UPC) na zewnętrzny dysk zaprogramowany film/program na kanale i równocześnie oglądać na innym kanale?
Dziękuje.

Raczej wybij to sobie z głowy. Moduły są jednostrumieniowe więc nagrasz to ,co oglądasz. Oczywiście są patenty ale to wiedzą nieliczni.
 
Czyli nie muszę patrzeć na telewizory z podwójnym tunerem. Skoro karta CI+ nie pozwala bo jednostrumieniowa.
Nagrywać z karty a oglądać z Horizon TV odpada.
Dziękuje za info.
pzdr.
 
Ostatnia edycja:

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Witam Koledzy,

Tak jakoś dwa-trzy dni temu przestał u mnie na dwóch tv działać YT.
Połączenia sieciowe sprawdzone i jest ok. Inne aplikacje np Netflix czy Player działają normalnie. Web browser też działa normalnie i poprzez niego YT normalnie wyświetla zawartość YT. Nie działają widgety YT na dwóch tv.
Czy ktoś ma podobny problem ? Czy to może być wina ustawień w UPC czy też YT cichaczem odcięło wspieranie YT na smart tv ?
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Jeśli masz oba telewizory tej samej firmy np. Samsung czy Panasonic to ich robota. W UPC YT przestał działać na Horizonie już kilka miesięcy temu. Jest jeszcze możliwość, że zmieniłeś coś w ustawieniach konta, a że w obu tv logujesz się na to samo konto, to zassało coś "niehalo".
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Witaj Brodaczu,

Nic z tych rzeczy. Jeden tv to plazma Panasonica, a drugi to Sharp. Nic w ustawieniach konta nie zmieniałem. Rano YT działał, a po południu nie. Jest zwis na logo YT i tyle.
Miałem kłopot z modułem CI+. Chyba w panasiu zdechły sloty, albo soft się sypie, albo płyta główna się kończy. Zgłaszałem sprawę do UPC i zrobili odświeżanie rootera i coś tam jeszcze. Chyba po tym YT się sypnął stąd moje pytanie o potencjalne przyczyny.
 

DrWredman

Active member
Wiesiu,
jeśli telewizory mają Wi-Fi spróbuj udostępnić internet z telefonu, i wtedy zobaczysz czy to wina UPC czy telewizorów. Trochę dziwne, że na obu to samo więc winę telewizorów raczej bym wykluczył.
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Wiesiu,
jeśli telewizory mają Wi-Fi spróbuj udostępnić internet z telefonu, i wtedy zobaczysz czy to wina UPC czy telewizorów. Trochę dziwne, że na obu to samo więc winę telewizorów raczej bym wykluczył.

Cześć doktorku,

Już to robiłem. To samo czyli nic. Dodatkowo jak odpalam YT na tablecie i przesyłam YT do tv to owszem tablet łączy się z tv i przesyła niby treść, ale ekran w tv jest czarny czyli jest d...a blada. Sharp też nie łączy się z YT poprzez widget.
Możesz sprawdzić jak to jest u ciebie ?
 

Wiesiek19

Active member
Bez reklam
Mam co prawda TV Samsung z Modułem CI+i po WiFi Y T. działa bez problemu , oczywiście sieć UPC.

Dzięki za info. Nie wiem o co chodzi z tym YT. Czy to z internetem z UPC czy jako hotspot ze smartfona YT nie działa na obu moich tv. Jeden to plazma Panasonica , a drugi to Sharp. YT się odpala i wisi na logo. Dwa dni temu było ok i padło.


Sprawdzone jeszcze przed chwilą na Sharp.
Sharp mnie informuje komunikatem, że jest jakiś błąd na stronie i nie ma odpowiedzi z serwera.
 
Ostatnia edycja:
Do góry