HD w UPC

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
W takim razie, do czego służą przyciski volume?
Dedykowane są tylko i wyłącznie do przypisania pod tv?

Nie ma już tej funkcjonalności z podgłaśnianiem co w starym dekoderze?
 
Ostatnia edycja:

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Widz polega na tym, żeby zupełnie schować pilota od tv.
U mnie służy tylko od włączenia, resztę już pilotami od konkretnych urządzeń. W przypadku UPC załączam ampli, więc tutaj ustawiam głośnośc, a potem już operuje pilotem od dekodera, natomiast głośniki w tv nie są używane, no, ale nic, to nie koniec świata :)
 

zochu91

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie da się, Horizon nie posiada przyciszania poziomu głośności na wyjściu sygnału HDMI, on przez podczerwień bezpośrednio steruje dźwiękiem TV.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co się nie da, co się nie da ; )
Wystarczy włączyć w ampli CEC i po sprawie.
Pilotem od Horizona sterujemy głośnością ampli i tym samym pilotem możemy włączyć/wył. tv.

BTW.
Jak to jest z tym HBO,
Korzystając w biblioteki HBO które mamy w UPC na Horizonie, wybieramy (tutaj pierwszy lepszy przykład) taki film jak "Geostorm" i nie mamy możliwości zmiany ścieżki dzwiękowej .
Jest tylko język Polski.

Korzystając z aplikacji HBO którą mamy np. zainstalowaną na Androidzie, np. na Nvidia Shield, już jest ścieżka dżwiękowa do wyboru Polska lub Angielska + oczywiście napisy do wyboru.
 

zochu91

Klub HDTV.com.pl
VIP
Co się nie da, co się nie da ; )
Wystarczy włączyć w ampli CEC i po sprawie.
Pilotem od Horizona sterujemy głośnością ampli i tym samym pilotem możemy włączyć/wył. tv.

U Ciebie może się da (nowszy ampli), u mnie Ampli nie chce współpracować z CEC. W ogóle to moje CEC jakies spitolone jest, bo TV jest w stanie wyłączyć ampli, ale już włączyć niekoniecznie...
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam
Ponieważ w Lutym 2019 kończy mi się umowa na usługi w UPC , mam pytanie czy bawić się w próbę negocjacji ? (ostatnio zbiłem 10zł) Czy od razu wypowiedzieć umowę i skorzystać z promocji?(z tego co wiem to po 30 dniach można) Obecnie mam internet 120Mb/s media box z nagrywarką pakiet telewizyjny max , i telefon stacjonarny z którego nikt nie korzysta , abonament ok 150zł (sąsiad ma o wiele lepszy za ok. 100zł!).Najczęściej korzystam z internetu i (Netflix), Horizon GO na telefonie i nagrywarki. Pewnie oferta do Lutego się zmieni , więc w tej mierze nie proszę o doradztwo, wypowiedzenie w Styczniu pewnie złożę.
Dziękuję za podpowiedź.
Pozdrawiam Wszystkich
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Poczytaj moje wcześniejsze posty na ostatnich stronach.
Rezygnuj i czekaj na telefon. Dostaniesz o niebo lepsze warunki, czyli chociażby te, które obecnie wiszą na stronie pod nazwą "świateczna oferta".
W czasie trwania umowy, bez wypowiedzenia, nic nie zyskasz dzwoniąc na infolinie. Jakieś groszowe zniżki.
Musisz ruszyć procedure z działem utrzymania klienta (DUK). Tak to działa.
Wszystko masz opisane tutaj.
 

lukaszzsch

Klub HDTV.com.pl
VIP
W Łodzi w TOYA ugralem w ten sposób 80 zeta miesięcznie z wyższym pakietem c+. Dział utrzymania zadzwonił po 2 dniach od rozwiązania umowy[emoji12]
 

andrep

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzięki za podpowiedzi, armanig Twoje posty w różnych wątkach czytałem i w tym też, ale chciałem się upewnić (podziwiam Twoje hobby-galerię i wiedzę jaką się tu dzielisz). Zrobię jak doradzacie, natomiast w międzyczasie sprawdziłem i okazuje się że umowa wygasa 20.01.2019 , czyli wypowiedzenie złożę w Grudniu , może coś na Święta zaproponują?...
lukaszzsch nieźle wywalczyłeś, dzięki za info. czyli warto ...
Pozdrawiam
 

lukaszzsch

Klub HDTV.com.pl
VIP
Dzięki za podpowiedzi, armanig Twoje posty w różnych wątkach czytałem i w tym też, ale chciałem się upewnić (podziwiam Twoje hobby-galerię i wiedzę jaką się tu dzielisz). Zrobię jak doradzacie, natomiast w międzyczasie sprawdziłem i okazuje się że umowa wygasa 20.01.2019 , czyli wypowiedzenie złożę w Grudniu , może coś na Święta zaproponują?...
lukaszzsch nieźle wywalczyłeś, dzięki za info. czyli warto ...
Pozdrawiam



Ja płaciłem chore stawki, bo myślałem, ze „nie da się”. Jak zobaczyłem kolejną promocję tylko dla nowych klientów to nie wytrzymałem, pojechałem do BOK i zdecydowanie zażądałem rozwiązania umowy(tez byłem blisko tej daty podpisania akurat). Na koniec zapytałem bezczelnie- to kiedy zadzwonicie? Pani odpowiedziała, ze za jakiś miesiąc. Zadzwonili za 2 dni[emoji23][emoji23] dostałem wszystkie najlepsze promocyjne ceny,

Edit. Po jakimś tygodniu po podpisaniu umowy weszły w toya nowe pakiety netu. Chciałem od razu zwiększyć, bo różnica była bardzo mała w cenie promocyjnej. Pani mi policzyła jak dla starego klienta, bo umowa już była podpisana. I czar prysł.
 
Ostatnia edycja:

Martino666

New member
Panowie, u mnie umowa kończy się 15.01.2019. Złożyłem wypowiedzenie w poprzednim tygodniu, dzisiaj zadzwonili z DUK, z ofertą: pakiet TV max + horizon, net 300mb do tego HBO, pakiet Eleven + Polsat sport premium. Wszystko za 105 zł. Do tej pory było: tv max z horizon, net 120mb, Eleven, Cinemax za 99 zł. Brać w/w ofertę, czy jeszcze negocjować?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Czyli pakiet eleven + polsat sport wyniósł Cię 15zł.
29.99zl kosztuje Polsat Sport Premium + Eleven
Zaoszczędziłeś względem tego co może mieć każdy nowy klient 15zł.
Sama w sobie oferta dostępna na stronie jest bdb, więc nie ma za bardzo z czego urywać.
 

Martino666

New member
Niunia z DUK zrabatowała Eleven do 5 zł i PSP do 10 zł. Twierdzi, że już nie ma z czego rabatować. Oferta ma być dostępna do świąt (podobna była w black friday). Postaram się wyrwać net 500mb, chociaż nie wiem, do czego mi to potrzebne. Jutro ma dzwonić, zobaczymy co zaproponuje.
 
Do góry