HD w UPC

brodacz

Active member
Bez reklam
Kontynuując niusy o nowym oprogramowaniu Horizona mogę poinformować o możliwości oglądania programów tv na ok 46-ciu programach do ponad 24-ch godzin wstecz. Gdy np włączanie jakiś film czy program, który już trwa a was zainteresował to można obejrzeć go od początku, lub też cofnąć program do dowolnej pozycji z ostatniej doby. Posiadacze Netii znają to i mają z możliwością cofania do tygodnia.
 
Tak. Jest jeszcze Vectra.

Wysłane poprzez Tapatalk

Dzięki za odpowiedź. Trochę się wyjaśniło.
Ja widzę to tak, atrakcyjne promocje są oferowane w lokalizacjach gdzie jest konkurencja. Tam gdzie jej nie ma jest gorzej tzn. drożej :lol:. Powoływanie się na promocje w sytuacji braku konkurencji prawdopodobnie mija się z celem, w warunkach promocji znajduje się zdanie Promocja jest organizowana i prowadzona przez Organizatora Promocji na obszarach, na których świadczone są przez Organizatora Promocji Usługi objęte niniejszą Promocją. .
 

wysio

Member
Bez reklam
Przecież zawsze możesz sobie wziąć coś z oferty operatów komórkowych i to też jest przecież konkurencja.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Niestety upc dobrze wie, że gsm i satelita to dla nich nie konkurencja. Jesli ktoś z kablówki ucieka w tamtym kierunku to niemal zawsze po okresie zobowiązania wraca z podkulonym ogonem.
 

wysio

Member
Bez reklam
Zgadza się, chociaż już w niektórych rejonach zaczyna pojawiać się szybki net z tv w ofercie np Orange.
Tak na marginesie. Rodzice mieli do tej pory tv analogową z UPC, bo taka im wystarczała - jakiś pakiet pośredni (nie najmniejszy, ani nie ten największy). Jednak UPC wycofało teraz z oferty ich ulubiony kanał - TVN24. Czy taka telewizja też jest na jakiejś umowę, którą można wypowiedzieć, żeby dostać tańszą ofertę? Teraz najtańszy pakiet tv cyfrowej z TVN24 jest za 50 zł. Drogo, jeśli wziąć pod uwagę, że rodzice nie będą zbyt wiele korzystać z masy pozostałych kanałów...

Wysłane poprzez Tapatalk
 

chix

New member
Wszystko działa idealnie. Reszta tak jak napisałeś.

A jak wygląda sprawa z "szatkowaniem" obrazu? Cały czas, zwłaszcza gdy oglądam materiał, który nagrywał się z drugim w tym samym czasie robi mi się na ekranie co jakieś kilka minut totalna sieczka :/ Analogicznie gdy coś oglądam z nagrania, a w między czasie coś się nagrywa.

Lada chwila kończy mi się umowa, a że jestem tym dość mocno zdegustowany i jest już światło od Orange dostępne u mnie to się poważnie zastanawiam czy pozostać przy UPC... Kiedy ten soft ma ujrzeć światło dzienne dla wszystkich coś wiadomo?
 

czester35

Member
A jak wygląda sprawa z "szatkowaniem" obrazu? Cały czas, zwłaszcza gdy oglądam materiał, który nagrywał się z drugim w tym samym czasie robi mi się na ekranie co jakieś kilka minut totalna sieczka :/ Analogicznie gdy coś oglądam z nagrania, a w między czasie coś się nagrywa.

Lada chwila kończy mi się umowa, a że jestem tym dość mocno zdegustowany i jest już światło od Orange dostępne u mnie to się poważnie zastanawiam czy pozostać przy UPC... Kiedy ten soft ma ujrzeć światło dzienne dla wszystkich coś wiadomo?
Nigdy nie miałem takich problemów.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

wysio

Member
Bez reklam
Mi problem jest znany, tzn czytałem, że ludzie mają takie rzeczy. U siebie tego nie testowałem jeszcze. Nowy Soft ma wyjść niby do końca roku. Mi niestety nie udało się być testerem - nikt się do mnie nie odezwał.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

chix

New member
Aj... zamiast zacytować Brodacza, kliknąłem nie w ten post co trza :p.

@czester35 - mnie się ten problem pojawił po którejś aktualizacji, potem była następna, która trochę poprawiła temat, ale ostatnio znowu mam to samo :(.

No nic w takim razie zobaczymy - umowa mi się kończy pod koniec grudnia, więc może zostanę uraczony nowym softem i przekona mnie do pozostania ich klientem. Zależy to jeszcze od ceny, oferty i wymiany routera na to białe cudo, ale głównym problemem jest Horizon...
 

czester35

Member
Aj... zamiast zacytować Brodacza, kliknąłem nie w ten post co trza :p.

@czester35 - mnie się ten problem pojawił po którejś aktualizacji, potem była następna, która trochę poprawiła temat, ale ostatnio znowu mam to samo :(.

No nic w takim razie zobaczymy - umowa mi się kończy pod koniec grudnia, więc może zostanę uraczony nowym softem i przekona mnie do pozostania ich klientem. Zależy to jeszcze od ceny, oferty i wymiany routera na to białe cudo, ale głównym problemem jest Horizon...
Ale masz Horizon czy Cisco?

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

czester35

Member
To może z tego to wynika :)
Ja mam Cisco 320GB, podczas nagrywania jednego programu i oglądania drugiegi, wszystko jest ok.
Jedyny mankament jest taki, że po upływie 1.5-2 lat, to Cisco potrafi zacząć fiksować podczas włączania przy dłuższej bezczynności. W ciągu ostatnich 4lat były już dwie wymiany, od tygodnia mam trzecią sztukę :)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka
 

wysio

Member
Bez reklam
Cisco to już przeżytek. Samą jakością obrazu już odbiega od Horizona, a to dla mnie najważniejsza sprawa. Lepiej też są posegregowane kanały, których kolejność niestety trzeba się znów nauczyć. Nie świeci po oczach, co jest dla mnie również zaletą.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

czester35

Member
Cisco to już przeżytek. Samą jakością obrazu już odbiega od Horizona, a to dla mnie najważniejsza sprawa. Lepiej też są posegregowane kanały, których kolejność niestety trzeba się znów nauczyć. Nie świeci po oczach, co jest dla mnie również zaletą.

Wysłane poprzez Tapatalk
Może i tak, ale jak widać po Twoim przypadku, daleko mu do doskonałości, jak go dopracują i będą dawać za free, to się przesiądę na Horizon, jak narazie nie mam zamiaru płacić za coś, co ciągle jest w fazie testów...szkoda nerwów :)

Wysłane z mojego GT-I9505
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Właśnie zostałem zaatakowany ankieta nt testu nowego oprogramowania i padają pytania o sprawy, które moim zdaniem się ne zmieniły (więc po co by pytano?). Mianowicie czy menu działa plynniej, czy szybciej przełączają się programy i czy obraz jest lepszy. O ile menu faktycznie działa sprawniej to na pozostałe dwie sprawy ciężko mi odpowiedzieć nie mając bezpośredniego porównania. Skoro jednak jest taka rubryka to może faktycznie poprawili obraz? Pytanie tylko co i jak miało wpłynąć na jego poprawę?
 

wysio

Member
Bez reklam
Obraz i tak jest bardzo dobry, więc nie wiem, co tu można jeszcze polepszyć samym softem. Czy w ogóle w ofercie UPC jest jakiś kanał, który nadaje w 1080p? Po mimo takiego ustawienia dekodera, tv pokazuje mi 720p - nawet na filmach hd z Youtube. W ogóle nie dość że w tym Youtube nie ma większości fajnych rzeczy, to jeszcze nie przekazuje obrazu w full HD. Przez to uważam tą aplikację za zbędny dodatek w tym dekoderze, a klawiaturę qwerty za niewykorzystany potencjał. Bo jakby chociaż była tam wbudowana przeglądarka....
Wczoraj oglądałem nagrany wcześniej program - ponad 2h materiału i niestety od któregoś momentu robi się taka pikseloza i przerywa dźwięk, że prawie nie da się oglądać. Muszę jeszcze to zbadać, bo może te problemy były "na żywo", ale już czytałem o takich cyrkach z Horizonem.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

wysio

Member
Bez reklam
Cisco ma 1080i a nie p. Ale chyba właśnie tv pokazywał mi wtedy 1080p. Tylko, że 1080i to jest sztuczne 1080p i nie daje takiego obrazu, jak Horizon z tym nawet 720p. Ciekawi mnie tylko, że w Horizonie można ustawić 1080p, ale tv tego już nie pokazuje... Dziwne.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

wysio

Member
Bez reklam
Do póki kanały HD są nadawane w 720p, to wszystko jest ok. Nie mam jak sprawdzić wyżej, bo chyba nie ma nawet takich pojedynczych programów na wybranych kanałach HD, które by nadawały w full HD.

Wysłane poprzez Tapatalk
 
Do góry