HD w UPC

Theng

New member
Umowa wraca do poprzedniego stanu, w linku zamień na XX i policz.co można dostać.
Już policzyłem. 80zł z 120Mb/s lub 75 jak dołożę telefon.
I nic innego mnie nie interesuje teraz. Najwyżej odeślę im sprzęt.

Czy po odstąpieniu od nowej mowy muszę wysłać ponowną rezygnację z usług? Bo piszesz, że umowa wraca do poprzedniego stanu.
 
Ostatnia edycja:

chix

New member
Ponoć aktualnie można z UPC rozwiązać umowę ponieważ usunęli jakieś kanały z oferty... Może ktoś podrzucić informacje co i jak? Takie rozwiązanie jest możliwe również w przypadku ofert promocyjnych? Jak to wygląda?

Zaczynam być rozdrażniony ostatnio działaniem Horizona, a już czarę goryczy przelewa opłata za Eleven...
 

Dubek

Member
Bez reklam
Jeżeli chodzi i Eleven Sports to przecież w NC+ też trzeba za te kanały dodatkowo płacić więc nic dziwnego że w UPC tak zrobili.
 

wysio

Member
Bez reklam
Nie chcą wymienić? Mi tak próbują usilnie go wcisnąć - oczywiście za odpowiednią opłatą. Ale na razie się nie daje.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

Dubek

Member
Bez reklam
Nie wymienią bo wszystkie Horizony tak chodzą, mój brat pracuje w UPC już parę lat i miał tego pierwszego testowego Horizona w domu zanim jeszcze dawali go ludziom, to była dopiero kaszana. Minimum dwa razy dziennie się wieszał, czasem jak się zawiesił to cały dzień się go nie dało uruchomić. Teraz jest niby lepiej ale też ciągle się wieszają i do tego wolno chodzą.
 

chix

New member

Dzięki.

Jeżeli chodzi i Eleven Sports to przecież w NC+ też trzeba za te kanały dodatkowo płacić więc nic dziwnego że w UPC tak zrobili.

Owszem, ale uważam, że przy pewnych warunkach umowy i wieloletnim korzystaniu z ich usług dodanie tych 2 kanałów powinno odbyć się za totalne 0 zł, zwłaszcza, że po raz kolejny znikają kolejne kanały, bo UPC sobie tak wymyśliło bez żadnej informacji. Niestety nic tu nie jest z korzyścią dla stałych klientów co mi się niestety już przestało podobać... Ba, gdybym przypadkiem nie przeczytał informacji o F1 na Eleven to pewnie bym się nigdy nie dowiedział o jakichkolwiek zmianach - kompletny brak żadnej informacji. Podejście do stałych klientów jest żenujące i dosięga dna.

A co jest nie tak z działaniem Horizona?

Wysłane poprzez Tapatalk

Wiesza się, znika obraz i mam samo menu, menu pojawia się bez żadnej treści (tylko tło), nagrania coraz częściej gubią klatki, nie wprowadzono żadnych funkcji, o których była mowa od początku, działa wolno, dysk w nim to się chyba rozpadać zaczął, bo coś ostatnio chrupie... Minęło sporo czasu od premiery, a osoby zajmujące się oprogramowaniem tych dekoderów dalej "piją kawę" zamiast zająć się podstawami... a stoi to pudełko u mnie już ponad rok.

Dość. Lubiłem UPC, bo zawsze nie miałem z nimi większych problemów i działało jak trzeba - zwłaszcza ceniłem sobie Fibery. Ale ostatni całokształt działań jest dramatyczny...
 

Theng

New member
Jestem po rozmowie z DUK. WRU XX już nie ma. Rozmowy się nagrywają więc chyba nie kłamali. To co dostałem jest aktualnie wg nich najlepszą ofertą. Nawet jak zapytałem do kiedy mam zwrócić sprzęt, to nie dali nic lepszego.
Więc zostało 95 zł za Max Extra HD z nagrywarką, 60 Mb/s i 60min nieużywanego telefonu.
 

czarga

New member
Jestem po rozmowie z DUK. WRU XX już nie ma. Rozmowy się nagrywają więc chyba nie kłamali. To co dostałem jest aktualnie wg nich najlepszą ofertą. Nawet jak zapytałem do kiedy mam zwrócić sprzęt, to nie dali nic lepszego.
Więc zostało 95 zł za Max Extra HD z nagrywarką, 60 Mb/s i 60min nieużywanego telefonu.

Wypowiedziałem umowę 8 lutego i 9 lutego telefon z DUK i dostałem WRU XX:
TV Max Extra HD z nagrywarką
Internet 60 Mb
Multiroom CI+
Cinemax
Filmbox

Całość 67,99 zł.
 

jędrzejj 1957

Active member
Bez reklam
@ chix ;Owszem, ale uważam, że przy pewnych warunkach umowy i wieloletnim korzystaniu z ich usług dodanie tych 2 kanałów powinno odbyć się za totalne 0 zł, zwłaszcza, że po raz kolejny znikają kolejne kanały, bo UPC sobie tak wymyśliło bez żadnej informacji. Niestety nic tu nie jest z korzyścią dla stałych klientów co mi się niestety już przestało podobać.. ;


Zdaje się mi że za kanały Eleven trzeba dodatkowo zapłacić ; jednorazową aktywację ; , a na dodatek było info że cena na te kanały jest w promocji ...
 

wertwawa

New member
po wyslaniu rezygnacji dzwonili 2 razy. Za drugim razem zgodzilem sie na media box z max hd , 60mb/s( taki mialem do tej pory i mi wystarcza) i 100min do wszystkich za 65zl. Dobralem jeszcze pakiet cinemamax za 1zl i filmbox za 1zl. Razem 67zl. Myslicie ze ok?

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
 

mac83

Member
Hej, od kilku lat miałem dekoder Kaon - taki bez nagrywarki. Byłem z niego bardzo zadowolony. Zbędnych funkcji, szybko działał no i obraz super.
Zmieniłem bo mnie podkusiłem na moduł cam. Obraz bez zarzutu, no ale nie można włączyć oryg dźwięku, więc zmieniłem na Cisco z nagrywarką.
No i nie wiem, czy mnie paranoja dopada, czy jednak coś jest z obrazem. To samo wejście hdmi etc. Już pomijam, że jakość menu mocno przeciętna.

Co Wy na to ? Jest to możliwe, że najstarszy dekoder ma najlepszy obraz ?
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Ja właśnie wymieniłem Mediaboxa, to już chyba 4.
W każdym bądż razie, mam wrażenie, że wizja lepszej jakości, zapewne sugestia.
Za to dużo szybszy i co najważniejsze, nie ma absolutnie żadnych problemów z PassThr., czyli przepuszczanie sygnału przy wyłączonym ampli (jakby ktoś nie wiedział)
Wcześniej się zdarzały problemy. Jak widać, nie zawsze problemy leżą po stronie ampli czy kabla hdmi, a właśnie w dekoderze (który pozornie działał dobrze).
 

wysio

Member
Bez reklam
Jak się objawiały te problemy? Przecież sygnał idzie tak, czy siak przez kabel - przynajmniej tak to na zdrowy rozum powinno wyglądać. Pytam, bo mam właśnie problem z sygnałem przez ampli, gdyż go nie puszcza, gdy jest wyłączony. Ale wystarczy, że na moment go uruchomię i wyłącze, a sygnał się pojawia. U mnie to jest raczej problem z ampli, a nie dekoderem.
Jeśli chodzi o jakość, to ja nie mam zastrzeżeń, a jestem dość wymagający, jeśli o to chodzi. Kanały HD, bądź programy na nich emitowane, które powinny mieć dobry obraz (wiadomo, że olbrzymia większość kanałów w SD daje kiepski obraz, a na kanałach HD wszystko zależy od konkretnego programu), taki obraz mają. Dekoder też trafił mi się dość szybki i nie wieszający się.

Wysłane poprzez Tapatalk
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To zacznij od wymiany dekodera!
Objawy były typowe dla kabla, ampli, ustawień.
Czyli od czasu do czasu trzeba było robić restart ampli/dekodera.
1. Nie zawsze pojawiała się wizja, bywało, że ikony kanałów na ampli mrugały i trzeba było wył/wł ampli lub dekoder.
2. Pojawiała się wizja, ale już z dźwiękiem były problemy.

To są objawy typowe dla kabla hdmi, ew. ustawień, a nie dekodera UPC!

Obecnie po wymianie dekodera jak ręką odjął, wszystko działa perfekcyjnie - od ręki. Gdyby nie to, że dekoder zgubił samoczynnie sygnał dla większości kanałów, nie poznałbym przyczyny. W końcu dekoder "działał".

Gość z UPC stwierdził, że to wina oprogramowania czy aktualizacji, nie wnikałem. Jedno jest pewne, te dekodery to stare konstrukcje, działają ja chcą.
Jak widać, są takie które działają o wiele lepiej i bez najmniejszych problemów.
 

Vex

Member
Bez reklam
Ja dziś zmieniłem umowę oczywiście wcześniej pisemne wypowiedzenie. Zależało mi na uploadzie. Za Max PRV z 250 Mbps, Cinemax i Filmbox w sumie 96,99 zł :)
 
Do góry