taaak , a skończy się jak przed olimpiada zimową ....
( obym się pomylił )
i przed pekinem tez
taaak , a skończy się jak przed olimpiada zimową ....
( obym się pomylił )
Mam w upc wykupiony pakiet canal plus.Konczy mi sie umowa na ten pakiet wiec zadzwonilem do biura obslugi klienta z inforamacja co moga mi zaproponowac.
Pani powiedziala ze canal plus dla mnie dla osoby ktora przeduza umowe jest w cenie 29,90zl obecnie place 25zl.
W cenie 25zl canal plus jest w promocji dla nowych klientow.Jak wiec mam rozumiec w upc poszanowanie klienta ktory jest z nimi od dluzszego juz czasu skoro oferuja mi przedluzenie umowy na gorszych warunkach niz mam teraz oraz na gorszych niz dla nowych klientow.
Mam placic wiecej niz nowi klienci chociaz jestem z nimi juz kilkanascie lat.
Jak sie do tego ma dbanie o klienta w upc.
Czy wy mieliscie takie same propozycje z ich strony?
Bo mam wrazenie ze o klienta sie tutaj nie dba.
to wpis z facebooka''Jutro ma się pojawić w ofercie takie mam info z dwóch źródeł, natomiast w jakim pakiecie select,max, super hd? tego nie wiem. TVN HD i POLSAT HD są dostępne już w pakiecie select więc z TVP HD powinno być podobnie ''
JEDEN Z KOMENTARZY Z PORTALU MEDIA 2.