Witam,
Temat, który poruszam zapewne zainteresuje wielu urzytkowników produktów firmy SHARP. Zaczne od początku, 14 miesięcy temu zakupiłem TV 42 SHARP RD2E za kwotę 6000 pln w autoryzowanym sklepie. Tydzień temu oddałem sprzęt to serwisu ponieważ po prawej stronie pojawiła się zielona linia ok 10 cm na matrycy. Serwis stwierdził że TV nie da się naprawić, SHARP POLSKA nie posiada tego modelu jak i modele 42" są wycofane z produkcji, więc zaproponował mi LC-46D65E ( cena <4000).
Dla przykładu :
LC-46D65E - 50 Hz
42RD2E - 100 Hz
Jest jeszcze wiele róznic na korzyść 42RD2E prócz dodatkowych 4" co mi wcale nie jest potrzebne.
Moje pytanie dotyczy :
1. Czy muszę wziąść co mi proponują ?
2. Czy powinienem otrzymać model 100 Hz wśród produkowanych obecnie ?
3. Czy należy mi się zwrot gotówki, jeśli nie zadowala mnie ich propozycja ?
Wielu z Was miało zapewne podobny problem, pomóżcie mi go rozwiązać i opiszcie jak Wy załatwiliście tą sprawę.
Pozdrawiam
Temat, który poruszam zapewne zainteresuje wielu urzytkowników produktów firmy SHARP. Zaczne od początku, 14 miesięcy temu zakupiłem TV 42 SHARP RD2E za kwotę 6000 pln w autoryzowanym sklepie. Tydzień temu oddałem sprzęt to serwisu ponieważ po prawej stronie pojawiła się zielona linia ok 10 cm na matrycy. Serwis stwierdził że TV nie da się naprawić, SHARP POLSKA nie posiada tego modelu jak i modele 42" są wycofane z produkcji, więc zaproponował mi LC-46D65E ( cena <4000).
Dla przykładu :
LC-46D65E - 50 Hz
42RD2E - 100 Hz
Jest jeszcze wiele róznic na korzyść 42RD2E prócz dodatkowych 4" co mi wcale nie jest potrzebne.
Moje pytanie dotyczy :
1. Czy muszę wziąść co mi proponują ?
2. Czy powinienem otrzymać model 100 Hz wśród produkowanych obecnie ?
3. Czy należy mi się zwrot gotówki, jeśli nie zadowala mnie ich propozycja ?
Wielu z Was miało zapewne podobny problem, pomóżcie mi go rozwiązać i opiszcie jak Wy załatwiliście tą sprawę.
Pozdrawiam