Gwarancja Sharp

Gasior1

New member
Witam,
Temat, który poruszam zapewne zainteresuje wielu urzytkowników produktów firmy SHARP. Zaczne od początku, 14 miesięcy temu zakupiłem TV 42 SHARP RD2E za kwotę 6000 pln w autoryzowanym sklepie. Tydzień temu oddałem sprzęt to serwisu ponieważ po prawej stronie pojawiła się zielona linia ok 10 cm na matrycy. Serwis stwierdził że TV nie da się naprawić, SHARP POLSKA nie posiada tego modelu jak i modele 42" są wycofane z produkcji, więc zaproponował mi LC-46D65E ( cena <4000).
Dla przykładu :
LC-46D65E - 50 Hz
42RD2E - 100 Hz

Jest jeszcze wiele róznic na korzyść 42RD2E prócz dodatkowych 4" co mi wcale nie jest potrzebne.

Moje pytanie dotyczy :
1. Czy muszę wziąść co mi proponują ?
2. Czy powinienem otrzymać model 100 Hz wśród produkowanych obecnie ?
3. Czy należy mi się zwrot gotówki, jeśli nie zadowala mnie ich propozycja ?

Wielu z Was miało zapewne podobny problem, pomóżcie mi go rozwiązać i opiszcie jak Wy załatwiliście tą sprawę.

Pozdrawiam
 

brun

Member
witam,
pracuję w sklepie, jeśli klient ma orzeczenie serwisu to może dostać nowy tv czyli wymiana, ale może też chcieć zwrotu gotówki i wtedy muszę oddać kasę, niestety dla mnie, stety dla klienta.

pozdrawiam
 

Gasior1

New member
Dziwi mnie podejście firmy SHARP, zadzwoniłem na infolinie i pani poinformowała mnie, że SHARP POLSKA dostarczy model LC-46D65E do sklepu ( serwisu autoryzowanego ) a całą resztę czyli wymiana na ten czy inny model lub zwrot gotówki mam negocjować ze sklepem.
Pani z infolini stwiedziła, zacytuje " nas to nie obchodzi co oni zrobią z LC-46D65E bo i tak go sprzedadzą komuś innemu, a innego modelu Pan od nas nie otrzyma "

Tak więc wsiadłem w auto pojechałem do serwisu W&W w Łodzi na ul. Piotrkowskiej 235/241, żeby dowiedzieć sie co jest grane.

Miła Pani z serwisu powiedziała, "że na infolini siedzą osoby zatrudnione przed firmę zewnętrzną i nie znają sie na rzeczy". Pani wysłała informację e-mail, że nie zgadzam sie na wymiane sprzętu proponanego przez SHARP POLSKA. I czekam na dalsze rozegranie ze strony SHARP

to co teraz zrobić ?
SHARP POLSKA infolinia spycha odpowiedzialność na serwis a serwis na pierwszą stronę. Mam nadzieje, że to tylko brak wiedzy ze strony osób zatrudnianych na infolinii, za co trzeba "pogratulować" firmie SHARP
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
brun - ma rację. Możesz żądać zwrotu pieniędzy . To Ty decydujesz czy chcesz inny telewizor czy kasę.
 
Do góry