To co oferuje rtvagd, jest tym samym co robi MM.
Też mają swoją prywatną politykę zwrotu kupując w sklepie.
Zauważ, że dumnie tym się chwalą na stronie. To jest właśnie zapis dla Ciebie.
Ja z tego skorzystałem w MM, a też brałem w sklepie, po za tym, że powiedziałem gościowi znając już życie, żeby potem nie robił mi problemów.
Powiedziałeś, że widzisz wady, to gość Ci wcisnął serwis.
Trzeba od razu, że chcesz zwrócić, zgodnie z tym co piszą na stronie.
Cały czas na tym się opieraj.
Mając to wszystko pod ręką, serwis jest kompletnie bez sensu. Ten masz przez 2 lata w każdej chwili. Serwis, to jest poddanie się.
Nie wiem jaką masz siłę przebicia, ale ja bym nie odpuszczał, wzywał wszystkich po kolei, argumentował każdy zapis, postraszył, że napiszesz do centrali i nagłośnisz na forach itp. Tu nikt nie robi łaski, nikt nikogo nie oszukuje, jesteś niezadowolony, masz zapis właśnie na takie przypadki, trzeba z tego skorzystać.
Gdybyś kupił przez internet, już byś oddał tv i czekał na kase, ew. sam podrzucił tv i dostał ją od ręki. Tak zrobił Kolega obok z forum parę dni temu tyle, że w innym dużym sklepie.
Też miał obawy, pogadaliśmy, wziął się za to i ma temat załatwiony.
Załatwiaj, a nawet jak się nie uda, to nie akceptuj jeszcze nic. Wziąłbym wówczas kogoś do pomocy prawnej. Każdy tv który jest otwarty, sprawdzany w domu, jest do zwrotu. Nie fabrycznie zapakowany
Ty jedynie zapakuj najlepiej jak potrafisz.
.