Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

wsd

New member
Czy w modelu Samsung UE32H6200 lubi się kurzyć matryca i wybija plamy na ekranie? Czy tylko to dzieje się w modelu H6400?
 

rafaa

New member
Ufffff w końcu był dzisiaj technik z matrycą. Trochę to trwało bo pierwsza wersja była wymiana, za tydzień usłyszałem że jednak czyszczenie. Ostatecznie skończyło się na wymianie.

Jak tv wyglądał w środku po rozkręceniu? Hmmm byłem przygotowany, że będę musiał odkurzać. Tylna klapa od śtodka miała delikatny nalot. Czyszcząc to za bardzo szmaty nawet nie ubrudziłem. Bebechy wyglądały bardzo czysto. Pewnie też delikatny nalot na nich był ale bez przesady. Jak każdy mój sprzęt tak wygląda w środku to jestem spokojny.

Nie wiedziałem, że oprócz matrycy dostanę też nowe ofoliowane ramki :) W sumie cały front, przekręcił tylko środek i klapę tylną.

Biel jest idealna, dse delikatne, clouding test w nocy :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

dj.doc

New member
konta naganiaczy, w tym temacie jest 2-3 dosc slabych ale testuja was, chcecie to wam napisze nicki "kreowania waszego myslenia"

Witam.
Podaj te nicki.
Piszesz dużo, być może mądrze ale chaotycznie, ciężko się ciebie czyta.

Wracając do tematu.
Artykuł w Komputer Świat:
Interwencje: Serwis próbuje naciagać, Samsung się tłumaczy

Kol. raffa
Jednak twoja walka coś dała. Mam nadzieję, że po tej wymianie już problem nie powróci.

Pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

nemko

New member
Panowie, czy Samsung posiada komórkę weryfikującą pracę swoich serwisów?
Jak tak, to jak się ona nazywa?
 

wsd

New member
Czy w modelu H6200 występuje problem z kurzem? Lub może wystąpić?
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
O, dzięki za linka. Przyznam, że zapomniałem o KŚ. To tłumaczenie o marginalnych usterkach......



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
Brawo rafaa.
Szkoda, że Komputer Świat nie zacytował ich wcześniejszych wypowiedzi na fejsie, gdzie te plamy nazywali niedogodnościami.
 

Rafal7

Banned
Wydaje mi się że to idzie w tym kierunku że Samsung będzie musiał (konserwacje) czyszcznie wziąć na własne barki?
 
D

Deleted member 121090

Guest
Już wziął.
Tylko niestety może to być tylko czyszczenie.
 

sagik

New member
Śmieszy mnie stanowisko samsunga
Które tuszuje problem nazywając go marginalnym , zwalajac całą winę na serwis
Który oczywiście zachowywał się skandalicznie - ale samsung wielokrotnie mi mówił ze opinia jest ostateczna i niepodwazalna - ze pracują tam wykwalifikowani.. Profesjonalni... Bla bla.

Załącze moją korespondencje z samsungiem jeśli ja odnajdę, jak proszę o czytanie ze zrozumieniem wytłuszczajac druk ect pisząc o problemie jak do dzieci...
Odpowiedzi?
Wiecie jakie były. Zdawkowe typu get lost!
Teraz wielka łaska.

Jak znajdę, to wkleję screeny z korespondencji ich oficjalnego stanowiska które NAGLE, nie wiedzieć czemu się zmieniło.
 

Rafal7

Banned
Opinia idzie w świat, i mimo tej wady w tv mogą wyjść z tej sytuacji obronna ręką za sprawą właśnie serwisów, jeżeli serwisy dostana tylko pozwolenie od samsunga że maja czyści matryce to będą to robić i wtedy nagle będą wszyscy mówić ze Samsung się fer zachowuje wobec klientów już nie wspomnę o serwisie.
Przy okazji czyszczenia takiego tv w serwisie powinna być zakładana jakaś uszczelka która by nie pozwalała na dostawanie się kurzu.
Myślę że sam Samsung już jakiś czas temu powinien na tym pracować żeby ten problem w jakiś sposób rozwiązać.
 

rafaa

New member
Mi dali matrycę, od strony generowania obrazu, idealną. Serio nie ma się do czego przyczepić. Moja oryginalna miała dość dużą chmurę w prawym górnym rogu ekranu. Wspomagałem się czujnikiem światła w nocy, w tej nie muszę. Mam nadzieję, że kurz jej nie dopadnie. Chociaż tak jak pisałem wcześniej, tego kurzu w środku praktycznie nie było. Nadal traktuję te plamy jako pokrętne tłumaczenie samsunga, byleby nie wymieniać matryc.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

nemko

New member
Ponawiam moje pytanie: Panowie, czy Samsung posiada komórkę weryfikującą pracę swoich serwisów? Jak tak, to jak się ona nazywa? Nikt nie zna odpowiedzi, szpiedzy też?!!! Odkurzanie w grupie jest łatwiejsze, ja niestety muszę walczyć sam. I nie chodzi mi tylko o moje dobro! Jak się nie będzie ich trzymać za gardło, to będą z nami robić co chcą...........
 
Ostatnia edycja:

nemko

New member
Kolego Lamus, ja wszystko co napisałeś rozumiem. Szkoda tylko że nie udzieliłeś odpowiedzi na moje pytanie.
 

nemko

New member
Odkąd samsung (proszę nie poprawić, dopóki firma nie zacznie traktować swoich klientów zgodnie z umowami gwarancyjnymi) wziął się za "odkurzanie" nastała cisza..... Co tam inni potrzebujący, ważnie aby załatwić swoje......
 
D

Deleted member 121090

Guest
Lamus
Z przykrością stwierdzam jako autor tego tematu, że niestety cieszę się, że to był Twój ostatni post w nim.
 

Konteczko

New member
Moze ktos w skrocie napisac czego dokladnie dotyczy problem i jakich dokladnie modeli ? Nie znajde na tyle czasu aby przegladnac caly temat.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Konteczko.
Przeczytaj pierwszy post i już będziesz wiedział o co chodzi.
Problem dotyczy wszystkich produktów Samsunga, moim zdaniem.
Bo jeśli wewnętrzne zabrudzenia spowodowane kurzem nie podlegają gwarancji, a ich produkty są na nie nieodporne, to jak Ci padnie cokolwiek w jakimkolwiek produkcie Samsunga, a karty gwarancyjne mają takie same, to w każdym przypadku Ci mogą odpisać, że np. awarię elektroniki spowodował kurz( zwarcie) i oni tego nie muszą naprawiać.
 
Do góry