KSG GLIWICE
New member
W związku z Państwa zgłoszeniem informuję, iż zleciliśmy kuriera w
celu odebrania reklamowanego towaru. Kurier powinien pojawić się u
Państwa w dniu: 23.04.15 w godzinach 11.00 – 16.00.
Proszę o dołączenie do przesyłki następujących dokumentów:
* instrukcji obsługi towaru
* karty gwarancyjnej
* podpisanego zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik do
niniejszego maila.
Proszę o solidne i bezpieczne zapakowanie przesyłki w taki sposób, aby
nie uległa uszkodzeniu w czasie transportu (najlepiej w opakowanie
zastosowane przez producenta lub zapakowanie przesyłki w karton
zewnętrzny wraz z wypełnieniem styropianowym, dodatkowe opakowanie
przesyłki z zewnątrz papierem lub folią oraz opisanie opakowania "uwaga
szkło").
Jednocześnie informuję, iż przekazane przez nas dokumenty (zgłoszenie
reklamacyjne oraz list przewozowy) należy wydrukować. Podpisane
zgłoszenie reklamacyjne należy dołączyć do przesyłki, natomiast list
przewozowy proszę wręczyć kurierowi wraz z przygotowaną przesyłką
celu odebrania reklamowanego towaru. Kurier powinien pojawić się u
Państwa w dniu: 23.04.15 w godzinach 11.00 – 16.00.
Proszę o dołączenie do przesyłki następujących dokumentów:
* instrukcji obsługi towaru
* karty gwarancyjnej
* podpisanego zgłoszenia reklamacyjnego, stanowiącego załącznik do
niniejszego maila.
Proszę o solidne i bezpieczne zapakowanie przesyłki w taki sposób, aby
nie uległa uszkodzeniu w czasie transportu (najlepiej w opakowanie
zastosowane przez producenta lub zapakowanie przesyłki w karton
zewnętrzny wraz z wypełnieniem styropianowym, dodatkowe opakowanie
przesyłki z zewnątrz papierem lub folią oraz opisanie opakowania "uwaga
szkło").
Jednocześnie informuję, iż przekazane przez nas dokumenty (zgłoszenie
reklamacyjne oraz list przewozowy) należy wydrukować. Podpisane
zgłoszenie reklamacyjne należy dołączyć do przesyłki, natomiast list
przewozowy proszę wręczyć kurierowi wraz z przygotowaną przesyłką