Nieprawdą jest, ze nie mieli wyjścia. Gdyby mieli zamiar coś kombinować to dwa tygodnie czasu bym im starczyło na odpowiedź. Jak ją mieli zamiar uznać to i nie musieli się spieszyć z odpowiedzią.
Kolejny raz zarzucasz mi kłamstwo a sam nie masz zielonego pojęcia o tym jakie były zamiary sprzedawcy. Skoro chcieli uznać reklamację to dlaczego nie zrobili zwrotu gotówki już pierwszego dnia tylko czekali 14 dni? Przede wszystkim dlaczego nie dokonali naprawy, która byłaby dla nich dużo tańsza?
Sam pracuję w serwisie tylko w innej branży i wszystkie swoje wypowiedzi opieram na tym jak wyglądają podobne sytuacje u nas w firmie. Ty naczytałeś się przepisów i uważasz, że jesteś nieomylny i racja zawsze jest po Twojej stronie.
Często zdarzają się sytuację, w których przekraczamy terminy napraw i jeśli klient się nie upomni to nie dostaje nowego urządzenia... Zdarza się przekroczyć termin w przypadku urządzenia, które nie ma usterki ale jak się klient o nie upomni to będzie musiał dostać nowe.
Nie ma innych wytycznych dla tych samych usterek zgłaszanych z tytułu gwarancji czy z tytułu niezgodności z umową. Jeśli według producenta coś nie kwalifikuje się do naprawy nieodpłatnej to klient bez względu na rodzaj zgłoszenia i tak dostanie kosztorys naprawy płatnej tylko inna będzie regułka.
Zdarzają się sytuacje, w których jeśli klient jeśli jest bardzo upierdliwy przysyła urządzenie ponownie do serwisu z pismem od producenta aby dokonać naprawy nieodpłatnej ale takich sytuacji jest bardzo mało.
Skoro jesteś taki wszystkowiedzący to mam prośbę do Ciebie abyś pomógł mi w mojej sprawie, bo sam zamierzam powalczyć z Samsungiem w kwestii s-recommendation.
Chodzi o to, że usługa ta nie działa dla sieci kablowych (w moim przypadku UPC) i modułu ci+.
Otrzymałem odpowiedź z infolinia, że znają problem i że zostanie usunięty w kolejnej wersji oprogramowania, oczywiście nic się nie zmieniło. Sprawa wylądowała w dziale reklamacji Samsunga skąd otrzymałem informację, że tylko moduły ci+ od UPC otrzymały ich certyfikację a jak wspomniałem o tym, że korzystam właśnie z UPC to dostałem informację, jakie firmy opracowały standard ci+ i że z modułami innych firm niektóre funkcje w tv mogą nie działać prawidłowo.
W Samsungu już nie mam czego szukać, więc gdzie powinienem się zgłosić Rzecznik Praw Konsumenta, sąd czy jeszcze gdzieś indziej?