Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

Pan_S

New member
Ilość sprzedanych serii tv H6 w Polsce? Hmm kilkanaście tysięcy?

Ilość zgłoszonych problemów? 10?

Panie i Panowie, bez żartów.

Praktycznie w każdej marce, do 5% na starcie to bubel.

Takie czasy ...
 
Ilość sprzedanych serii tv H6 w Polsce? Hmm kilkanaście tysięcy?

Ilość zgłoszonych problemów? 10?

Panie i Panowie, bez żartów.

Praktycznie w każdej marce, do 5% na starcie to bubel.

Takie czasy ...


A ile jest przypadków nie zgłoszonych? , ile takich co ludzie kupili i nawet nie wiedzą że to wada?
A tłumaczenie że 5% to buble i takie czasy to nawet nie skomentuję.
Niezależnie od % wadliwych sztuk niech te buble wymieniają na sprawne egzemplarze to problemów nie będzie.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Ilość sprzedanych serii tv H6 w Polsce? Hmm kilkanaście tysięcy?

Ilość zgłoszonych problemów? 10?

Panie i Panowie, bez żartów.

Praktycznie w każdej marce, do 5% na starcie to bubel.

Takie czasy ...
Zauważ, że dyskusja nie tyczy się tematu:,, buble Samsung'' tylko ,, Gwarancja Samsung''.
Oczywiście, że w każdej produkcji są buble, nie mamy danych ile jest akurat w Samsungu, ale to nie jest istotne w tej dyskusji. Ważniejsze jest to, jak firma traktuje klientów którym te buble sprzedała.
Jeszcze niedawno mówiła, i ma to zapisane nawet w gwarancji( podobno, bo to też jest dyskusyjne), że nie ponosi za nie żadnej odpowiedzialności.
I tylko na to, naszej zgody nie ma. Na szczęście nasze prawo jest po naszej stronie.
Wydaje mi się, że gdyby problem tych nieudanych egzemplarzy był marginalny, tak jak piszesz, to dla firmy tak potężnej jak Samsung, nie byłoby żadnym problemem, żeby w każdym przypadku wymienić go klientowi na nowy egzemplarz bez wady.
Skoro jednak po zgłoszeniu plam na ekranie przeszkolony serwis przyjeżdża z przygotowanym już wcześniej gotowcem (!), w którym napisane jest, nie musimy tego naprawiać, wskazywało by to na zgoła odmienną sytuację. Na powszechność jej stosowania. Nie wygląda to na marginalną sprawę.
Przecież oni jadąc do klienta już mieli przygotowanego, wydrukowanego gotowca z odmową naprawy. Myślisz, ze dla 10 wypadków w skali kraju, jak piszesz, by coś takiego robili?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Dokładnie to że jest tych przypadków zgłoszonych powiedzmy 7 na forum to nie ma znaczenia, bo to nie o ilość chodzi nawet biorąc pod uwagę że powiedzmy 100 czy 200 szt. jest tutaj na forum nie zgłoszonych to na kilkanaście tysięcy albo kilka tysięcy sprzedanych to nie jest dużo - tylko chodzi o absurd jaki Samsung wprowadził w gwarancję swoją... i tylko na to zgody nie ma.. bo to że coś się psuje to normalne jest - w końcu też nie ma co przesadzać tv za 4-5 tys to nie jest BMW czy Mercedes za 300 tyś które również się psują..
Bo w tym wypadku to są tanie tv (oczywiście to też kwestia zasobności portfela) ale co jeśli coś takiego stanie się w tv za =20 tyś ??? i co wtedy ???
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Dokładnie to że jest tych przypadków zgłoszonych powiedzmy 7 na forum to nie ma znaczenia, bo to nie o ilość chodzi
No własnym oczom nie wierzę, że Ty coś takiego wreszcie piszesz.
Jak rozmawialiśmy o łamaniu warunków gwarancji przez Sony, to pisałeś coś całkowicie odwrotnego.
Skąd ta zmiana?
Poprzednio pisałeś to samo co np. Raven d(-_-)b
 

Pan_S

New member
A ile jest przypadków nie zgłoszonych? , ile takich co ludzie kupili i nawet nie wiedzą że to wada?
A tłumaczenie że 5% to buble i takie czasy to nawet nie skomentuję.
Niezależnie od % wadliwych sztuk niech te buble wymieniają na sprawne egzemplarze to problemów nie będzie.

Oczywiście że jest jeszcze ileś tam niezgłoszonych ale ludzie chyba nie są aż tak ślepi?

Skoro ponoć mocno widać te plamy kurzu to by problem zauważyli?

Pracuje 9 lat w serwisie pogwarancyjnym rtv i nie jedno już widziałem ...

Dalej podtrzymuje, że do około 5% u każdego producenta rtv na starcie to towar z wadami.
 

Piwek80

Member
Nieprawdą jest, ze nie mieli wyjścia. Gdyby mieli zamiar coś kombinować to dwa tygodnie czasu bym im starczyło na odpowiedź. Jak ją mieli zamiar uznać to i nie musieli się spieszyć z odpowiedzią.

Kolejny raz zarzucasz mi kłamstwo a sam nie masz zielonego pojęcia o tym jakie były zamiary sprzedawcy. Skoro chcieli uznać reklamację to dlaczego nie zrobili zwrotu gotówki już pierwszego dnia tylko czekali 14 dni? Przede wszystkim dlaczego nie dokonali naprawy, która byłaby dla nich dużo tańsza?

Sam pracuję w serwisie tylko w innej branży i wszystkie swoje wypowiedzi opieram na tym jak wyglądają podobne sytuacje u nas w firmie. Ty naczytałeś się przepisów i uważasz, że jesteś nieomylny i racja zawsze jest po Twojej stronie.

Często zdarzają się sytuację, w których przekraczamy terminy napraw i jeśli klient się nie upomni to nie dostaje nowego urządzenia... Zdarza się przekroczyć termin w przypadku urządzenia, które nie ma usterki ale jak się klient o nie upomni to będzie musiał dostać nowe.

Nie ma innych wytycznych dla tych samych usterek zgłaszanych z tytułu gwarancji czy z tytułu niezgodności z umową. Jeśli według producenta coś nie kwalifikuje się do naprawy nieodpłatnej to klient bez względu na rodzaj zgłoszenia i tak dostanie kosztorys naprawy płatnej tylko inna będzie regułka.

Zdarzają się sytuacje, w których jeśli klient jeśli jest bardzo upierdliwy przysyła urządzenie ponownie do serwisu z pismem od producenta aby dokonać naprawy nieodpłatnej ale takich sytuacji jest bardzo mało.


Skoro jesteś taki wszystkowiedzący to mam prośbę do Ciebie abyś pomógł mi w mojej sprawie, bo sam zamierzam powalczyć z Samsungiem w kwestii s-recommendation.
Chodzi o to, że usługa ta nie działa dla sieci kablowych (w moim przypadku UPC) i modułu ci+.
Otrzymałem odpowiedź z infolinia, że znają problem i że zostanie usunięty w kolejnej wersji oprogramowania, oczywiście nic się nie zmieniło. Sprawa wylądowała w dziale reklamacji Samsunga skąd otrzymałem informację, że tylko moduły ci+ od UPC otrzymały ich certyfikację a jak wspomniałem o tym, że korzystam właśnie z UPC to dostałem informację, jakie firmy opracowały standard ci+ i że z modułami innych firm niektóre funkcje w tv mogą nie działać prawidłowo.

W Samsungu już nie mam czego szukać, więc gdzie powinienem się zgłosić Rzecznik Praw Konsumenta, sąd czy jeszcze gdzieś indziej?
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
W Sony też mi się kilka rzeczy nie podobało i nie podoba dalej, ale uważam i zdania nie zmienię do czasu jak ktoś nie będzie miał lepszej gwarancji, że 5 letnia gwarancja od Sony jest dla mnie i nie tylko dla mnie najlepszą gwarancją na rynku... I w przypadku Sony to o co innego chodziło - również o zapisy gwarancyjne ale nikt nie uchylał się od naprawy oczywistej rzeczy. Do tego kolejna sprawa w przypadku Sony kilka osób było niezadowolonych ale więcej było tych którzy byli zadowoleni.. A tutaj jest odwrotnie i chodzi o naprawę. Mało tego Sony jako pierwsze nikt tutaj inny nie pisał o takim fakcie wymieniło tv ze względu na nierównomierne podświetlenie - żadna inna firma czegoś takiego nie zrobiła - przynajmniej tutaj na forum. Każda firma uważa że to jest wina technologii lcd/led.
Co nie zmienia faktu że Sony nie ma idealnej gwarancji i mam żal do nich że nie powiedział mi nikt o tzw. drugiej ala gwarancji która jest na ich stronie. Ale jak znajdę gwarancję idealną i taki tv będzie mi pasował to niewątpliwie taki produkt wybiorę. Tylko wiem że nie dożyję tego dnia... bo nie ma rzeczy czy produktu idealnego... tak samo jak Prawa, gwarancji, Ustaw itp...
Ale nie istotne piszemy tutaj na temat Samsunga więc też raz jeszcze napiszę żeby była jasność że dla mnie nie jest problemem że te tv się psują bo to ile się popsuło a ile się sprzedało to szkoda czasu nawet żeby pisać,( nawet biorąc pod uwagę że powiedzmy 200 szt. jest zepsutych o których my nie wiemy) chodzi wyłącznie mi o sprawę jak to jest załatwiane i jakie ponoszą ryzyko Ci którzy będą droższe tv kupować od Samsunga... Bo nie można zakładać z góry że coś takiego będzie ( bo to chore jest dla mnie) ale jest ryzyko... i nie można tak załatwić sprawy jak to jest w modelach serii 5/6 z ubiegłego roku..

Piwek Rzecznik PK a jak to nic nie da to Sąd o ile masz chęć na coś takiego....
 
Ostatnia edycja:

rafaa

New member
Był znachor u mnie, miał zabrać tv do sosnowca na czyszczenie ale jednak zamawia matrycę i będzie wymieniał.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

rafaa

New member
Nie wiem skad, nie wiem co za matryca. Wiem, ze jak bede mial zamiast kirzu nadmierny clouding albo inne kwiatki to........cenzura ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

Rafal7

Banned
A ja mam pytanie to kolegów którzy posiadają tv o przekatnych od 48" wzwywż.
Chodzi mi o to abyście sprawdzili w swoich tv górną krawędź, stańcie z boku tv i spójrzcie w wzdluż krawędzi, u mnie ta krawędź jest lekko wygeta jak tv Curved tylko w druga stronę, oczywiście matryca jest tak samo wygeta.
Dziwne że i matryca się tak wygeła, słaby stelaż jest w tym modelu że ramka z matrycą się wygina.Chyba że matryca poleciała tak jak ramka ktora jest słaba i jest wygięta.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Skoro jesteś taki wszystkowiedzący to mam prośbę do Ciebie abyś pomógł mi w mojej sprawie, bo sam zamierzam powalczyć z Samsungiem w kwestii s-recommendation.

W Samsungu już nie mam czego szukać, więc gdzie powinienem się zgłosić Rzecznik Praw Konsumenta, sąd czy jeszcze gdzieś indziej?
Nie znam tematu i nieszczególnie chce mi się go zgłębiać.
Ale tak samo jak w tym przypadku. Najpierw musisz przeczytać instrukcję obsługi tego TV i podawane przez producenta i sprzedawcę jego parametry techniczne.
Jeśli podawali jakąś funkcjonalność, której on nie ma, to nie masz się nad czym zastanawiać tylko zgłaszaj SPRZEDAWCY niezgodność towaru z umową.
Napisz mu gdzie przeczytałeś w specyfikacji produktu o tym co niby miał miał mieć a czego na 100% nie ma.
Oczywiście wcześniej przeczytaj ustawę, żebyś wiedział na jakie paragrafy należy się powołać i jak napisać to pismo.
Nie bądź uparty i nie walcz z Samsungiem, tylko ze Sprzedawcą
 

sagik

New member
rafaa, u mnie też Pan z sosnowca był

w sumie do serwisu nie mam zastrzeżeń. w Śr przyjął, w czw przywiózł - elegancja.

Jak samsung zaczął logicznie myśleć blilansując zyski i straty z takiego zachowania jak wtedy... to serwisy też zmieniły podejście

Ku mojemu niepocieszeniu - czyszczenie.
Nie ma śladu po kurzu ALE ! wiem, że się znów pojawi i nic to nie da.

Nie wiem czemu u jednych wymieniają, u innych czyszczą...:?
W każdym razie, jak coś się u mnie znowu pojawi - od razu zgłaszam.

I zastanawiam się, czy nie rozegrać też tego jak wyżej opisane przypadki.

P.s. NIGDZIE nie podpisywałem, że zgadzam się na jednorazową naprawę - warunkową, czy coś.

Po prostu samsung zgodził się na bezpłatną naprawę ;)
... chociaż tyle.

Prawda jest taka, że to i tak milowy krok i możemy sobie po cichu pogratulować.
jak sprawy się dalej potoczą - zobaczymy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja tak sobie myślę jak to będzie w modelach z tego roku i w tych wysokich czy taki kwiatek nie wyskoczy ... ale pożyjemy zobaczymy.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Niewątpliwie coś w tym jest a czy by tak człowiek robił to trzeba byłoby mieć już swój interes .... i samemu się przekonać :)
 

SandPetrus

New member
W Sony też mi się kilka rzeczy nie podobało i nie podoba dalej, ale uważam i zdania nie zmienię do czasu jak ktoś nie będzie miał lepszej gwarancji, że 5 letnia gwarancja od Sony jest dla mnie i nie tylko dla mnie najlepszą gwarancją na rynku... I w przypadku Sony to o co innego chodziło - również o zapisy gwarancyjne ale nikt nie uchylał się od naprawy oczywistej rzeczy. Do tego kolejna sprawa w przypadku Sony kilka osób było niezadowolonych ale więcej było tych którzy byli zadowoleni.. A tutaj jest odwrotnie i chodzi o naprawę. Mało tego Sony jako pierwsze nikt tutaj inny nie pisał o takim fakcie wymieniło tv ze względu na nierównomierne podświetlenie - żadna inna firma czegoś takiego nie zrobiła - przynajmniej tutaj na forum.
Zgadzam się 5 lat gwarancji lepsze niż 2, 3 i 4 lata. Tyle, że jakby się zastanowić i mieć wybór 5 lat w tej postaci, a 3 lata z opcją zera martwych pikseli jak to kiedyś niektóre marki sprzedawały (czy nadal jeszcze, to nie wiem), to już jest dylemat. Z tego co można zaobserwować po wpisach właśnie na tym forum to jest to główny problem obok tego związanego z podświetleniem i właśnie dotyczy w dużej mierze matryc VA montowanych w Sony. Jeśli ktoś ogląda 3 sztuki z czego w 2 występuje ten problem to coś jest bardzo nie tak. Zapis w instrukcji telewizora, że 99,99% pikseli musi być sprawnych, gdzie zostaje 0,01% na nie wiadomo na co, budzi wątpliwość co do jakości towaru i zamiarów producenta.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Ja osobiście o martwych pikselach to nie czytałem tutaj na forum w lcd w ostatnim czasie a wszyscy piszą o nierównomiernym podświetleniu i to bez względu jaka to firma jest - problem dotyczy niemalże prawie wszystkich modeli edge led wszystkich producentów - jak się trafi dobry to ok a jak nie to trudno trzeba z tym żyć.. full ledy już się nie robi bo za drogie i mało kto kupował, a producenci wychodzą z założenia że to taka technologia... jest jak jest każdy ma wybór i każdy kupuje to co uważa za słuszne..
O martwych pikselach to więcej się czyta tutaj na forum i generalnie w necie odnośnie oledów...
Bez względu na technologię uważam że serwisy jakby działały na takim poziomie jak na zachodzie to byśmy inaczej podchodzili do danych tematów ( bo mniej byśmy mieli problemów z wymianą czy też z naprawą), a realia mamy takie a nie inne i nie bardzo wierzę w to że coś w tej materii się zmieni... choć niewątpliwie chciałbym dożyć takich czasów.
 
Do góry