Gwarancja Samsunga. UWAGA!

  • Thread starter Deleted member 121090
  • Rozpoczęty

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Właśnie zostałem mega zdziwiony. Przed chwilą przyjechał serwisant z moim telewizorem czyli w domu nie miałem go chyba tylko 3 godz. Na tą chwilę wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych plam. Niestety w opisie napisane jest warunkowe czyszczenie matrycy. Zobaczymy co z moim telewizorkiem będzie dalej. Mam tylko jeszcze pytanko. Czy dobrze zrozumiałem, że skoro doszło do naprawy to przy ewentualnym ponowieniu się objawów mogę teraz domagać się zwrotu pieniędzy?

To Cię zmartwię KOlego na 100% po pewnym czasie będziesz miał znowu te plamy, były tutaj już takie przypadki i w necie też o tym można było przeczytać.. chyba że coś zrobili z uszczelnieniem w co powiem szczerze nie chce mi się wierzyć..
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
Nawet na tym forum ludzie pisali że po wyczyszczeniu po jakimś czasie mieli znowu plamy, plus wyczytałem też w necie o tym tv że również po wyczyszczeniu mieli od nowa plamy po pewnym okresie... to może jednym uszczelniają, a innym nie... nie wiem .. ale na pewno są i tacy o których ja napisałem. oby Kolega miał więcej szczęścia- czego oczywiście życzę.
 

Rafal7

Banned
Sam tu na forum wklejalem zdjęcie z ramka swojego tv bo komuś uszczelnili i niechlujnie to zrobili a chciał sobie porównać.
 

foltys

New member
U mnie nie widać aby coś wystawało spod ramki serwisant oświadczył, że tylko czyścił więc pewnie tak było szczególnie że tak szybko to wszystko zrobił. Ciekawe jak długo tv wytrzyma szczególnie, że drugi telewizor też na złość zaczął się dziwnie zachowywać. Jak nie urok to s.....a. Najpierw sobie złamałem nogę a zaraz po tym zaczęły się w domu psuć telewizory. :x
 

Rafal7

Banned
A po co sobie łamales noge? Trzeba było jakiemu emigrantowi
Z pod ramki nic nie wystaje, tylko jak patrzysz na nią to widać jak się coś tam wizja.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Właśnie zostałem mega zdziwiony. Przed chwilą przyjechał serwisant z moim telewizorem czyli w domu nie miałem go chyba tylko 3 godz. Na tą chwilę wszystko wygląda dobrze nie ma żadnych plam. Niestety w opisie napisane jest warunkowe czyszczenie matrycy. Zobaczymy co z moim telewizorkiem będzie dalej. Mam tylko jeszcze pytanko. Czy dobrze zrozumiałem, że skoro doszło do naprawy to przy ewentualnym ponowieniu się objawów mogę teraz domagać się zwrotu pieniędzy?

Jeśli zgłosiłeś sprzedawcy reklamację i naprawa odbyła się w ramach Ustawy, to tak.
Ale jeśli zgłosiłeś sprawę do serwisu i oni robili to w ramach gwarancji, to nie.
Było już o tym w tym temacie mówione wielokrotnie.
 

foltys

New member
Zgłaszałem do sklepu i oni przysłali serwis. Przed chwilą po włączeniu tego pudła okazało się że znowu mam kurz tym razem w innym miejscu ale też na dole ekranu, chyba oszaleję. Pozdrowienia dla Kolegi lolek126 spokojnie możesz zostać wróżką.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Jeśli zgłoszenie zrobiłeś poprawnie, w formie pisemnej, to zażądaj od nich odpowiedzi też na piśmie, w jaki sposób została usterka usunięta.
Jak będziesz takie potwierdzenie od sprzedawcy, że już raz wadę TV usuwał, to zgłosisz wadę po raz kolejny, tym razem z żądaniem zwrotu kasy.
 

foltys

New member
Mam pismo od serwisu że czyścili matrycę. A zgłaszałem pisemnie w sklepie bo rtv agd ma taką możliwość że nie trzeba wysyłać pisma pracownik Przyjął moje pismo za pokwitowaniem i napisał też swoje w którym żądwłem wymiany sprzętu lecz oni odbili piłeczkę że za drogo i naprawa. To teraz zwrot pieniędzy ich czeka. Pozdrawiam. Aha a jak to wygląda jeśli mam do zapłacenia jeszcze jedną ratę za tv?
 
Ostatnia edycja:
D

Deleted member 121090

Guest
Mam pismo od serwisu że czyścili matrycę. A zgłaszałem pisemnie w sklepie bo rtv agd ma taką możliwość że nie trzeba wysyłać pisma pracownik Przyjął moje pismo za pokwitowaniem i napisał też swoje w którym żądwłem wymiany sprzętu lecz oni odbili piłeczkę że za drogo i naprawa. To teraz zwrot pieniędzy ich czeka. Pozdrawiam. Aha a jak to wygląda jeśli mam do zapłacenia jeszcze jedną ratę za tv?

Ustawa wiąże sprzedawcę z klientem. Lepiej by było gdybyś miał pismo od sprzedawcy, że usunęli wadę.
Oczywiście jesteś w stanie udowodnić, że to zrobili ale w razie jakby robili problemy ze zwrotem kasy, to łatwiej by Ci było jakbyś miał to na piśmie od nich a nie od serwisu.
Możesz zażądać od nich pisma, że usunęli wadę i na czym ta naprawa polegała.
Na razie wydaje mi się, że nie masz potwierdzenia od sprzedawcy, że Twój TV był wadliwy.
,, Warunkowe'' czyszczenie matrycy to słowo klucz, którego celowo używają, żeby uchylić się od odpowiedzialności. Bo niby czyścili ale w zasadzie nie musieli. Zrobili Ci tylko warunkowo uprzejmość.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Seizo

Active member
Bez reklam
Czyli muszę zapłacić ostatnią ratę a oni oddadzą mi całą kwotę za tv. Dzięki.
Nie. Bank rozliczył się ze sklepem i ci dostali kasę z banku od razu po twoim zakupie (całość), a Ty spłacasz należność w ratach, bankowi. Sklep zwróci ci kasę za sprzęt, a ty część nieuregulowaną musisz jeszcze zwrócić banku zgodnie z harmonogramem spłat, lub całość wymagania jednorazowo jeżeli pozostało więcej niż jedna rata do spłaty co w Twoim przypadku akurat nie ma miejsca.
 

Seizo

Active member
Bez reklam
Nmzc. Banku nie musisz o niczym informować, to może działać na Twoją niekorzyść i takim sposobem mógłbyś sam wbić sobie nóż w plecy, w szczególności gdyby do spłaty pozostało więcej niż jedna rata, a Ty a nie dysponowałbyś taką gotówką. To tak na przyszłość :)
 

kysa

New member
Mam pismo od serwisu że czyścili matrycę. A zgłaszałem pisemnie w sklepie bo rtv agd ma taką możliwość że nie trzeba wysyłać pisma pracownik Przyjął moje pismo za pokwitowaniem i napisał też swoje w którym żądwłem wymiany sprzętu lecz oni odbili piłeczkę że za drogo i naprawa. To teraz zwrot pieniędzy ich czeka. Pozdrawiam. Aha a jak to wygląda jeśli mam do zapłacenia jeszcze jedną ratę za tv?

tez sie męcze z tym sklepem ..
sprawe mam w zasadzie wygrana , bedą musieli oddac kase za tv ,ale strasznie zwlekają , przeciągają ..poprostu straszny ,nieprofesjonalny sklep : nigdy go więcej !
tak jak chlopaki radzili,jesli uważnie czytales ten temat : jesli reklamujesz z "rękojmy: to doczekasz sie nowego telewizora
 

foltys

New member
Tak reklamowałem z rękojmi. Z uwagi na moje aktualne kalectwo do sklepu podjadę pewnie na początku tygodnia żeby to ogarnąć. Dzięki za wiadomość.
 
Do góry