Mam wrażenie, że w zasadzie wszystkie osoby tutaj się wypowiadające (no moż poza As'em i kikoma innymi) dojezdzają na codzień trojebusami do szkoły podstawowej. I to było na tyle z Waszą wiedzą o prowadzeniu samochodu i jak samochód zachowuje się na zakręcie.
W realu absolutnie nie da rady wjechać w 60-90 stopniowy zakręt na pełnym gazie nawet 60-konnym Clio, a co dopiero 200 konną bryką na oponach rajdowych. Sredni zakręt wymaga conajmniej zdjęcia nogi z gazu przy 70 km/h, a przy większej prędkości już hamowania hamulcem lub silnikiem. Przy autach wyścigowych o bardzo dużej mocy, prowadzenie w zakręt wymaga jeszcze bardziej gwałtownego hamowania. Dociśnięcie gazu do podłogi np. Hondy Civic w zakręcie kończy się wypadnieciem z zakrętu i tragicznym wypadkiem (oczywiście w realu i w Gran Turismo 5, ale nie w Forza).
@Peek: Gran Turismo 5 Prologue i najprawdopodobniej Gran Turismo 5 absolutnie miażdzy Forza 3 pod względem grafiki. Masz na ekranie 16 aut (w Forza 3 tylko 8 ) i dużo wyższą rozdzielczość full hd (w Forza 3 masz tylko 720p). Pojazdy mają widoczne wnętrze, nawet w trakcie wyścigu (w Forza 3 masz przyciemnione szyby). Samochody są dużo ładniej cieniowane w GT. Forza 3 ma nienaturalne, "kreskówkowe" kolory i na pewno takie barwy jakw Forza nie są fotorealistyczne! Trasa w GT Academy (to nie jest engine GT5! to jest engine GT5 Prologue, a tylko fizyka jest zbliżona do finalnego GT; trasa jest skromna i krótka bo demo waży zaledwie 200mb) wygląda ascetycznie, to fakt. Ale nie bój się, bo w GT Prologue są też bardzo ładne trasy "efekciarskie" (np. Londyn) i znacznie dłuższe i bardziej kręte (np. Suzuka). Doskonale widać jak "czarna" i brzydko jest cieniowana bryka Nissana w Forza 3 na tych sreenach ktore zapodałeś. Nie widac żadnych detali! Poprostu czarna plama! Jedno co jest zdecydowanie lepsze w Forza3 to rozdzielczośc tekstur trawy, ale ta w GT Academy jest niższa z uwagi na silną kompresję demka do zaledwie 200 mb. PS3 ma więcej samej pamieci na tektury niż całe to demko z dzwiękiem włącznie.
W realu absolutnie nie da rady wjechać w 60-90 stopniowy zakręt na pełnym gazie nawet 60-konnym Clio, a co dopiero 200 konną bryką na oponach rajdowych. Sredni zakręt wymaga conajmniej zdjęcia nogi z gazu przy 70 km/h, a przy większej prędkości już hamowania hamulcem lub silnikiem. Przy autach wyścigowych o bardzo dużej mocy, prowadzenie w zakręt wymaga jeszcze bardziej gwałtownego hamowania. Dociśnięcie gazu do podłogi np. Hondy Civic w zakręcie kończy się wypadnieciem z zakrętu i tragicznym wypadkiem (oczywiście w realu i w Gran Turismo 5, ale nie w Forza).
@Peek: Gran Turismo 5 Prologue i najprawdopodobniej Gran Turismo 5 absolutnie miażdzy Forza 3 pod względem grafiki. Masz na ekranie 16 aut (w Forza 3 tylko 8 ) i dużo wyższą rozdzielczość full hd (w Forza 3 masz tylko 720p). Pojazdy mają widoczne wnętrze, nawet w trakcie wyścigu (w Forza 3 masz przyciemnione szyby). Samochody są dużo ładniej cieniowane w GT. Forza 3 ma nienaturalne, "kreskówkowe" kolory i na pewno takie barwy jakw Forza nie są fotorealistyczne! Trasa w GT Academy (to nie jest engine GT5! to jest engine GT5 Prologue, a tylko fizyka jest zbliżona do finalnego GT; trasa jest skromna i krótka bo demo waży zaledwie 200mb) wygląda ascetycznie, to fakt. Ale nie bój się, bo w GT Prologue są też bardzo ładne trasy "efekciarskie" (np. Londyn) i znacznie dłuższe i bardziej kręte (np. Suzuka). Doskonale widać jak "czarna" i brzydko jest cieniowana bryka Nissana w Forza 3 na tych sreenach ktore zapodałeś. Nie widac żadnych detali! Poprostu czarna plama! Jedno co jest zdecydowanie lepsze w Forza3 to rozdzielczośc tekstur trawy, ale ta w GT Academy jest niższa z uwagi na silną kompresję demka do zaledwie 200 mb. PS3 ma więcej samej pamieci na tektury niż całe to demko z dzwiękiem włącznie.
Ostatnia edycja: