Gran Turismo 5

Carbon_

New member
Bez reklam
Jazda po sznurku to w tej grze porażka. A co się dzieje gdy na torze przejazdu pojawi się przeszkoda, albo bardziej wymownie ktoś grzeje pod prąd ? :rolleyes:
 

mataman

New member
Bez reklam
Bambo, pod pojęciem jazda po sznurku mam na mysli to że nie ma żadnej walki między kierowcami, nie popełniaja oni zadnych błedów. I nie wyjezdzaj mi tu z forzą bo każda gra obecnie ma tego typu rzeczy. Kazda tylko nie GT, oby w GT5 było inaczej.

I na koniec. grałes w forzę czy znowu podpierasz sie filmikami z youtuba ?
 

Peek

New member
Bez reklam
Panowie Bambo nie przegadacie, bo on zawsze coś wymyśli.

Uwierzcie mi mam GT5:p, grałem w Forze 3 (już widze te posty "to nie jest wątek o Forzie!:evil: ") i model jazdy w prologu jest słaby, żadna rewelacja. Forest, a czy w rzeczywistości opony nie zostawiają sladu po hamowaniu? Czy auta odbijają się od siebie jak zabawki? Polyphony ma duuuużo do poprawienia w modelu jazdy, nie mówiąc o zniszczeniach, trasach i ich detalach, bo produkt jakim jest prolog w skali 1-10 zasługuje na NAJWYŻEJ 7.

Bambo... błędy kierowców w GT5P? Chyba raz na miliard lat jeden z nich zjedzie 2cm ze "sznurka".

Prolog nie ma rzeczy obowiązkowych nie tylko w Forzie, ale też w Shifcie i Dircie (wszędzie tam kierowcy błędy popełniają, mamy zniszczenia).

Zagraj w Forze, kopara opadnie, gwarantuje, bo filmiki z youtuba nie oddają nawet 1% wrażeń z gry.

PS. Widać mataman i Carbon to jedyni gracze myślący trzeźwo w tym wątku.
 
Ostatnia edycja:

asoz

New member
Carbon_ napisał:
A co się dzieje gdy na torze przejazdu pojawi się przeszkoda, albo bardziej wymownie ktoś grzeje pod prąd ? :rolleyes:

Przerabiałem to. Gdy staniesz wpoprzek drogi, rywale uderzają w Ciebie z pełnym impetem.
To się nazywa sztuczna inteligencja :D

Ale i tak zaraz nam Bambo wytłumaczy, że tak ma być :rolleyes:

Ze wszystkich wyścigówek nowy NFS wydaję mi się najlepszy.
Chociaż gra na padzie to porażka - ale od czego są kierownice ? ;)
 
Ostatnia edycja:

-AS-

New member
premek111 napisał:

Dzieki Premek, to czego 'zapomnieli' dodac w tym newsie, to bardzo wazny 'szczegol', ze to nie bedzie demo GT5!

With that said, someone with access to the demo also received an email from Sony that wanted to emphasize this is not a demo of Gran Turismo 5, and is only being released for GT Academy. Polyphony Digital has also posted a new press release, clearly stating the demo was “specifically designed for this competition to showcase the realism of the brand-new physics engine” and nothing more.

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-time-trial-demo-screenshots-video/
 

premek111

Active member
Bez reklam
fakt,nie jest to demo ale zawsze cos :)
niestety napisali tez
"First impressions come from German site VideoGamesZone, but they were a little disappointed with the demo’s visuals outside of the car’s interior."

ps : na filmiku "dema" ktore dostaniemy w czwartek slychac jak opony piszczą ale nie zostawiają żadnych śladów.mam tylko nadzieje ze nie bedzie tak w finalnej wersji gry

pozdrawiam
 
Ostatnia edycja:

azet

Member
Bez reklam
Bambolo82 napisał:
@Azet: jak przejdziesz "demko" to daj znać; moja rada: zanim coś przecyztasz w internecie to pomyśl, a nie powtarzaj bezmyślnie!

ale o so chodzi ? własnie kończe, to czyste demo za które trzeba słono zaplacić,niechby dali 2 -3 trasy 2-3 wozy i za darmo, jak (race driver grid )jedyny plus to grafika,odrobina realizmu,
mam nadzieję że dużo zmieni się w wersji finalnej,
a wyścigi on line też sa słabo zbalansowane, w jednej klasie tyko jeden samochód jest używany np.ford gt, bo reszta jest za słaba, i jak tu się pościgać db 9 ? , jeżeli tak będzie w finale, to będzie się jeździło tylko 4 samochodami i po co nam 900 ?

premek111- no ja wiem ,ale już lepiej mi się jeździ po mieście, niż na typowych torach
 
Ostatnia edycja:

azet

Member
Bez reklam
mi generalnie nie chodziło o model jazdy,ale czyżby wystarczyło kupić kierownicę i już będziemy czuli się jak w samochodzie ?
ps. moge tu ? może mi ktoś powiedzieć o co chodzi w jazdach w S klasie w trybie single .. ?ciągle rząda odemnie bym wykorzystał 700 punktów a nie bardzo mam gdzie je wykorzystać....albo nie umiem ....
 
Ostatnia edycja:

Bambolo82

Banned
Odpaliłem Nissan GT Academy i stwierdzam że bez kierownicy ten trial jest niegrywalny, ponieważ ustawiono fizykę na "professional" (czyli nie dla dzieci i nie dla głupich jankesów piszących do Polyphony listy z prośbami o "zniszczenia" :mrgreen: ). Nie da się włączyć fizyki "normal".

Oczywiste jest też że nie jest to żadne demo Gran Turismo 5. Sony Europe już to wyjasniło, iż jest to konkurs z cyklu Academy, tyle że tym razem nie trzeba mieć Gran Turosmo 5 Prologue żeby wystartować.

Na razie wykręciłem na padzie czas w trialu tuningowanym 1'45.347 co daje mi miejsce w okolicach 1100 miejsca na świecie. Oczywiscie z każdą godziną spadam w rankingu, bo inni uczestnicy poprawiają swoje czasy.

Znacznie trudniejszy jest przejazd Nissanem bez tuningu.

Wzgledem GT5 Prologue zauważyłem że audio nie jest w LPCM a jest w sześciokanałowym DTS. Pewnie wynika z bardzo małej objętości demka (220 mb). Doszły też opcje podbijania ostrości obrazu lub redukcji migotania obrazu (dla starych odbiorników bez HDMI).

Wracam na tor kręcić lepszy czas :)

[UPDATE]: skumałem, że czasy przejazdów "normal car" i "tuned car" się sumują i dopiero suma daje miejsce w rankingu Nissan GT Academy. Wykręciłem też czas "normal car" (mordęga!) 1'58.783. Sumując czasy przejazdów "normal" i "tuned" wyszło mi 3'44.130 co na kwadrans po 7pm dawało mi 714 miejsce w świecie. Nasz najlepszy rodak był wtedy na 4-tym miejscu! :eek: Zastanawiają słabe miejsca Japończyków, ktorzy brylują w światowych rankingach Gran Turismo 5 Prologue.
 
Ostatnia edycja:

WojtR

Member
Bez reklam
Bambolo82 napisał:
Na razie wykręciłem na padzie czas w trialu tuningowanym 1'45.347 co daje Wykręciłem też czas "normal car" (mordęga!) 1'58.783. Sumując czasy przejazdów "normal" i "tuned" wyszło mi 3'44.130 co na kwadrans po 7pm

tego nie wyczaiłem po jakiś 10 okrążeniach zrobiłem 1.46.4 coś tam co dało 1604 miejsce , nigdy nie grałem w GT

czyli jakbym miał czas jak jakiś małolat i zaczął popełniać miej błędów i nauczył się precyzyjnie pokonywać każdy zakręt to pewnie po paru dniach udałoby się dojść do 1,40 ale już z tego wyrosłem :-D

ale nie o tym jak na real drive symulation to jak kierowca z reala po jakiś 500 tyś km w kołach pojazdami 24- 250 KM stwierdzam jednoznacznie , że cała fizyka w tej grze to jeden wielki SHIT ten nissan przy 50-60 km/h zachowuje się jak fiacik 126p z zaciągnietym ręcznym na śniegu w czasie gówniarskich zabaw , generalnie żenada :p

Jak nad tym pracowali latami to tylko żal :mrgreen:
 

Carbon_

New member
Bez reklam
Mam jakieś dziwne przeczucie, że podczas premiery GT5 nie będzie już tyle ochów i achów jak podczas premiery poprzedniej części, którą de facto dopiero ostatnio skończyłem. Głupio by było grać w to samo tylko w lepszej oprawie :rolleyes:
 
Do góry