W żadnym miejscu nie napisałem, że tryb photo mode (znane chociażby z GT4) występuje w Prologue, więc wstydź się kłamstwa.Bambolo82 napisał:No, to Masta J teraz masz spór nie ze mną a z Carbonem, bo ten jest teraz zdania że oczywiście nie ma czegoś takiego jak photo mode w Prologue
Odnośnie zamieszczanych zdjęć z Gran Turismo 5.Carbon napisał:Co najmniej śmieszne jest posługiwanie się zdjęciami photo mode i twierdzenie, że będą/są identyczne jak te z in game.
Skąd wiesz że to zajmuje konsole w takim stopniu, obawiam się że nie masz wiedzy by się o tym wypowiadać z taką pewnością (jedynie dev. wie co i ile "kosztuje").Dwa in game to in game, prowadzisz samochód, zmieniasz biegi - konsola nad tym wszystkim musi panować
Jakieś argumenty, wyszczególnienia co oznacza to "znacząco". Mam nadzieje iż pisze z dorosłym człowiekiem który potrafi poprzeć swoje tezy argumentami, wyszczególnieniami. Ja tam zawsze czegoś nowego się dowiem i z chęcią przyznam Ci racje jeśli to udowodnisz. Narazie jedyne czego jestem pewien to fakt iż najprawdopodobniej przy tych zdjęciach z gt5 coś majstrowano w photoshopie, widać aa jakiego jeszcze nie widziałem na konsoli czy komputerze. Jednak to jest częste zjawisko, wygładzić krawędzie w photoshopie developerzy umieją nie od dziś, niemniej jeśli o resztę screena chodzi to wygląda wszystko realnie, po oglądnięciu filmików z gry nie dostrzega się różnic.A co do powtórek to każda świadoma osoba wie, że nie jest to 'in game' i obrazy się znacząco różnią.
Zgaduję tak jak i Ty, ale nie ma to kompletnego znaczenia z tej prostej przyczyny, że jak by się dało to by zrobili, a że nie ma to znaczy, że się nie da - z jakiego powodu to już sobie sam wnikaj jeśli masz na to czas i ochotę.Kapral_Hicks napisał:Skąd wiesz że to zajmuje konsole w takim stopniu, obawiam się że nie masz wiedzy by się o tym wypowiadać z taką pewnością (jedynie dev. wie co i ile "kosztuje").
Brawo!Tymczasem praktyczna obserwacja pokazuje co innego. Fakt jest taki iż powtórki swym kadrem obejmują wiele aut jak i połacie krajobrazu, również często używa się bliskich zoomów na auto więc najwyższy poziom LOD auta jest używany o wiele częściej. Już nie raz spotkałem się ze zjawiskiem spadku płynności własnie w replay'u, pomimo iż w grze była full płynność (np seria pgr). Na moje więc, bazując na obserwacji a nie domysłach twoja argumentacja jest niewiarygodna.
(...)
Jest różnica pomiędzy zgadywaniem a obserwacjąZgaduję tak jak i Ty
Po co wypowiadać się na sucho i argumentować słownie, jak wystarczy włączyć sobie którąś z części Gran Turismo, np. GT 4 bądź Prologue i zobaczyć jak znacząco różnią się powtórki od in game. Konsola generuje wtedy dodatkowe efekty w postaci filtrów, rozmyć konkretnych planów, zoomów, dodatkowych linii pikseli, depth of field, itp.. czego efektem jest znacznie atrakcyjniejszy obraz.Kapral_Hicks napisał:Jakieś argumenty
Pierwszy z brzegu przykład to nfs shift w wersji PC. Sprawdzałem jak wygląda płynność, w czasie gry fps był bardzo dobry, spadał minimum do 50, w czasie powtórki było to już 30. Mam też ps2,ps3,xboxa1,gamecube i widzę ze taka sytuacja nie jest odosobniona, najbardziej zapamiętałem colina 4, często takie spadki występowały, pomimo iż w grze był wypas.A tak poważnie to nie bardzo może być tak jak mówisz bo wtedy w grze byśmy mieli ładniejszą grafikę niż na powtórkach.
Nie widzę potrzeby stosowania w normalnej grze tych filtrów rozmazujących choć oczywiście masz racje że widząc statyczne zdjęcie ze zblurowanym w 90% planem ma się wrażenie bardziej realnego obrazu. Co innego gdyby auto nie przypominało tego w normalnej grze, np zdjęcia z forzy 3 którymi nas karmiono, w finalnej wersji nie ma nawet kokpitów (choć ktoś może pomyśleć ze to przez przyciemniane szyby) to jest dopiero różnica.Po co wypowiadać się na sucho i argumentować słownie, jak wystarczy włączyć sobie którąś z części Gran Turismo, np. GT 4 bądź Prologue i zobaczyć jak znacząco różnią się powtórki od in game. Konsola generuje wtedy dodatkowe efekty w postaci filtrów, rozmyć konkretnych planów, zoomów, dodatkowych linii pikseli, depth of field, itp.. czego efektem jest znacznie atrakcyjniejszy obraz.