Gran Turismo 5

Masta_J

Active member
Bez reklam
Bambi zapomniałeś, że ja się nie wypowiadam o demie tylko o pełnej grze, a tam Photo mode jak najbardziej występuje.

I sam żeś jest lumpem czy tam żulem - pokaz swojej kultury wypowiedzi już tutaj dałeś rodem z rynsztoka.

Pozdrawiam,
 
Ostatnia edycja:

Bambolo82

Banned
Własnie sobie odpaliłem GT5 Prologue, żeby na 101% się upewnić i TAM NIE MA PHOTO MODE. Widzę też w XMB że kilka osób z forum odpaliło teraz GT5 Prologue i własnie przekonuje się o Waszych bredniach na własne oczy.

Można oglądac tylko powtórki z rozegranych wyścigów.

Zmyślacie z Carbonem. Wypowiadacie się o grze na temat której czerpiecie wiedzę tylko z obrazków, w które i tak nie wierzycie. Skoro obrazki kłamią to nic nie wiecie o GT5 Prologue. PARANOJA.

Na temat pełnego GT5 też nie zmyślaj Masta J, skoro tej gry jeszcze nie ma. Nie masz nic żeby się podeprzeć.

A co do filmiku "Tribute to Ferrari 458" (ten filmik z muzyką London Elektricity), to własnie odkryłem, że jest on do pobrania z GT TV z menu GT5 Prologue. Jest tam wszystko opisane: skąd jest ten filmik, że jest na obecnym buildzie engine'u GT5 z TGS09 etc. No, ale Masta J ty się o tym nie przekonasz, bo nie masz tej gry i nic o niej nie wiesz. Nie masz GT, to się nie wypowiadaj ("Photo Mode" w GT5 bu ha ha ha ha).
 

Carbon_

New member
Bez reklam
Przecież to, że trybu photo mode nie ma w Prologue jest tak oczywiste jak to, że kompromitację masz we krwi. Widać lubisz wypowiadać się o rzeczach oczywistych, skoro w kolo Macieju. W tym temacie jedyną osobą która zestawia ze sobą te dwa zwroty jesteś jedynie ty.

Nie zmienia to jednak faktu, że stawianie znaku równości pomiędzy photo mode a in game w GT5 to łagodnie mówiąc nieporozumienie.
 
Ostatnia edycja:

marcin0903

New member
Nie rozumiem was kompletnie. Wchodzicie na forum z zamiarem kłótni, najeżdżania jeden na drugiego? Nie po to to forum jest, jeszcze raz ktoś to zrobi a już naprawdę nie, żartuję, będzie ban z miejsca.
 

Kapral_Hicks

Klub HDTV.com.pl
vip
Panowie, jakieś może kontrargumenty na to co pisze bambo ponad te suche gadanie że to nie z gry, niejako "dla zasady". Po oglądnięciu filmików z tgs'u nie powinno być wątpliwości że ta gra wygląda (poza AA, bo tego na filmie się nie da ocenić) tak jak na screenach. To co powiedział wcześniej AS, też mam wrażenie iż wielu tutejszych komentatorów nie czeka na tą grę ( o czym świadczą zaczepki do użytkownika bambo, niewnoszące nic do dyskusji ).

PS podoba mi się postawa "Premka", komentuje plusy i minusy, przybliża ciekawe newsy o gt5, takich użytkowników trzeba.
 
Ostatnia edycja:

Bambolo82

Banned
Dzięki że nareszcie mi przyznałeś rację Carbon. W takim razie wszystkie screeny GT5 Prologue pochodzą z gry. Z photo mode nie pochodzą, bo photo mode w GT5 Prologue nie ma. Proste.

:krol:

PS. Życzę sobie pisługiwania się wyłącznie moim Nickiem. Nie wiem skąd wyszpiegowałeś moje imię, ale po tym widać jakie z Ciebie mętne ziółko...
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Bambi ale Tobie, że GT5 jeszcze nie ma i długo nie będzie nie przeszkadza w pisaniu o niej elaboratów prawda?
Przypomnę Ci Twoje DOF i 120 linii, to dowodzi, że Photo mode w GT5 jednak jest.

Pozdrawiam,
 

Bambolo82

Banned
No, to Masta J teraz masz spór nie ze mną a z Carbonem :p , bo ten jest teraz zdania że oczywiście nie ma czegoś takiego jak photo mode w Prologue. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

DoF i ekstra 120 linii renderingu w pionie jest w powtórce. Powtórce z wyścigu. Czyli z gry ("in game").

Zaintersowanych różnicą pomiędzy screenem z powtórki wyścigu oraz z screeem z wyścigu w GT5 Prologue odsyłam do poprzednich postów.
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
Widzisz i tego właśnie nie rozumiesz zupełnie.
Raz, że pisałem, że nie mówię o demie ale Ty dalej swoje.
Dwa in game to in game, prowadzisz samochód, zmieniasz biegi - konsola nad tym wszystkim musi panować i nie ma siły na takie bajery jak w Photo mode.

Pozdrawiam,
 

Carbon_

New member
Bez reklam
Bambolo82 napisał:
No, to Masta J teraz masz spór nie ze mną a z Carbonem, bo ten jest teraz zdania że oczywiście nie ma czegoś takiego jak photo mode w Prologue
W żadnym miejscu nie napisałem, że tryb photo mode (znane chociażby z GT4) występuje w Prologue, więc wstydź się kłamstwa.

Carbon napisał:
Co najmniej śmieszne jest posługiwanie się zdjęciami photo mode i twierdzenie, że będą/są identyczne jak te z in game.
Odnośnie zamieszczanych zdjęć z Gran Turismo 5.

A co do powtórek to każda świadoma osoba wie, że nie jest to 'in game' i obrazy się znacząco różnią.
 
Ostatnia edycja:

ps_user

New member
Bez reklam
A ja dla odmiany trochę o grze :)

Czy to powtórka, czy faktyczna grafika zaczerpnięta z wyścigu, to obie są dla mnie wykładnią jakości samej gry. Przecież podczas wyścigu aż tak nie zwraca się uwagi na grafikę a żeby pooglądać piękne autka włącza się replay. Wiem że Sony czy Polyphony nie musi rasować swoich obrazków z GT5, i nie zrobi takiej różnicy w jakości pomiędzy trailerem a realem, jaka występuje n.p. w NFS SHIFT ;)
 

Kapral_Hicks

Klub HDTV.com.pl
vip
Dwa in game to in game, prowadzisz samochód, zmieniasz biegi - konsola nad tym wszystkim musi panować
Skąd wiesz że to zajmuje konsole w takim stopniu, obawiam się że nie masz wiedzy by się o tym wypowiadać z taką pewnością (jedynie dev. wie co i ile "kosztuje");).
Tymczasem praktyczna obserwacja pokazuje co innego. Fakt jest taki iż powtórki swym kadrem obejmują wiele aut jak i połacie krajobrazu, również często używa się bliskich zoomów na auto więc najwyższy poziom LOD auta jest używany o wiele częściej. Już nie raz spotkałem się ze zjawiskiem spadku płynności własnie w replay'u, pomimo iż w grze była full płynność (np seria pgr). Na moje więc, bazując na obserwacji a nie domysłach twoja argumentacja jest niewiarygodna.
A co do powtórek to każda świadoma osoba wie, że nie jest to 'in game' i obrazy się znacząco różnią.
Jakieś argumenty, wyszczególnienia co oznacza to "znacząco". Mam nadzieje iż pisze z dorosłym człowiekiem który potrafi poprzeć swoje tezy argumentami, wyszczególnieniami. Ja tam zawsze czegoś nowego się dowiem i z chęcią przyznam Ci racje jeśli to udowodnisz. Narazie jedyne czego jestem pewien to fakt iż najprawdopodobniej przy tych zdjęciach z gt5 coś majstrowano w photoshopie, widać aa jakiego jeszcze nie widziałem na konsoli czy komputerze. Jednak to jest częste zjawisko, wygładzić krawędzie w photoshopie developerzy umieją nie od dziś, niemniej jeśli o resztę screena chodzi to wygląda wszystko realnie, po oglądnięciu filmików z gry nie dostrzega się różnic.
 
Ostatnia edycja:

Masta_J

Active member
Bez reklam
Kapral_Hicks napisał:
Skąd wiesz że to zajmuje konsole w takim stopniu, obawiam się że nie masz wiedzy by się o tym wypowiadać z taką pewnością (jedynie dev. wie co i ile "kosztuje");).
Zgaduję tak jak i Ty, ale nie ma to kompletnego znaczenia z tej prostej przyczyny, że jak by się dało to by zrobili, a że nie ma to znaczy, że się nie da - z jakiego powodu to już sobie sam wnikaj jeśli masz na to czas i ochotę.

Tymczasem praktyczna obserwacja pokazuje co innego. Fakt jest taki iż powtórki swym kadrem obejmują wiele aut jak i połacie krajobrazu, również często używa się bliskich zoomów na auto więc najwyższy poziom LOD auta jest używany o wiele częściej. Już nie raz spotkałem się ze zjawiskiem spadku płynności własnie w replay'u, pomimo iż w grze była full płynność (np seria pgr). Na moje więc, bazując na obserwacji a nie domysłach twoja argumentacja jest niewiarygodna.
(...)
Brawo!

Pozdrawiam,
 

Masta_J

Active member
Bez reklam
A co za ja Ci niby biłem brawo? ;)

A tak poważnie to nie bardzo może być tak jak mówisz bo wtedy w grze byśmy mieli ładniejszą grafikę niż na powtórkach.

Pozdrawiam,
 

Carbon_

New member
Bez reklam
Kapral_Hicks napisał:
Jakieś argumenty
Po co wypowiadać się na sucho i argumentować słownie, jak wystarczy włączyć sobie którąś z części Gran Turismo, np. GT 4 bądź Prologue i zobaczyć jak znacząco różnią się powtórki od in game. Konsola generuje wtedy dodatkowe efekty w postaci filtrów, rozmyć konkretnych planów, zoomów, dodatkowych linii pikseli, depth of field, itp.. czego efektem jest znacznie atrakcyjniejszy obraz.

To, że GT 5 będzie wyglądać mega świetnie (już wygląda) chyba nikt nie ma wątpliwości, ale błagam was ludzie.. chyba stać was na lepsze argumenty niż porównywanie photo mode, czy powtórek z in game.
 

premek111

Active member
Bez reklam
GT5 Preview by PSXextreme
http://www.psxextreme.com/ps3-previews/382.html

http://www.psu.com/forums/showthread.php?t=222942

``Let's face it, there is no game out there that looks as good as Gran Turismo 5 or GT5: Prologue. ``

``If everything goes according to plan, Gran Turismo 5 should launch around the same time in North America and Europe as it will in Japan.``

``An alleged exclusive contract between Porsche and Electronic Arts is supposed to expire, which will allow Sony to use the Porsche name and cars without having to also pay EA a licensing fee.``
:) :) :)
 
Ostatnia edycja:

Kapral_Hicks

Klub HDTV.com.pl
vip
A tak poważnie to nie bardzo może być tak jak mówisz bo wtedy w grze byśmy mieli ładniejszą grafikę niż na powtórkach.
Pierwszy z brzegu przykład to nfs shift w wersji PC. Sprawdzałem jak wygląda płynność, w czasie gry fps był bardzo dobry, spadał minimum do 50, w czasie powtórki było to już 30. Mam też ps2,ps3,xboxa1,gamecube i widzę ze taka sytuacja nie jest odosobniona, najbardziej zapamiętałem colina 4, często takie spadki występowały, pomimo iż w grze był wypas.

Po co wypowiadać się na sucho i argumentować słownie, jak wystarczy włączyć sobie którąś z części Gran Turismo, np. GT 4 bądź Prologue i zobaczyć jak znacząco różnią się powtórki od in game. Konsola generuje wtedy dodatkowe efekty w postaci filtrów, rozmyć konkretnych planów, zoomów, dodatkowych linii pikseli, depth of field, itp.. czego efektem jest znacznie atrakcyjniejszy obraz.
Nie widzę potrzeby stosowania w normalnej grze tych filtrów rozmazujących choć oczywiście masz racje że widząc statyczne zdjęcie ze zblurowanym w 90% planem ma się wrażenie bardziej realnego obrazu. Co innego gdyby auto nie przypominało tego w normalnej grze, np zdjęcia z forzy 3 którymi nas karmiono, w finalnej wersji nie ma nawet kokpitów (choć ktoś może pomyśleć ze to przez przyciemniane szyby) to jest dopiero różnica.
 
Ostatnia edycja:
Do góry